*další ráno*
Chvíli mi trvalo než jsem vstala. Bylo asi za deset půl 4 ráno a Harry už musel odjet. Vzala jsem si věci co jsem potřebovala na 3 dny.Vlastně domov budu mít poměrně blízko takže jsem se nebala že si něco zapomenu.
Celá rozespalá jsem si sedla do auta a připoutala se. Cítila jsem se tak zvláštně. Měla jsem na sobe jen dlouhé volné tričko a kraťasy. Pod nima samozřejmě spodní prádlo.
Niall spal na sedačce spolujezdce a Harry řídil.
Asi po 15 minutách jsme byly u Jamese. Už na nás čekal. Vzala jsem si tašku a rozloučila se s Harrym. Dal mi pusus. A já se usmála.
"Co se děje?" Zeptal se
"Právě jsem dostala pusus od Harryho Stylese!" Vypiskla jsem nadšeně.
"Ale prosím tě" usmál se a ještě jsme se obejmuli. Pak už musel jet. James mi vzal tašku. Zula jsem si boty a vydala se dál do jeho bytu. Už jsem tady párkrát byla.
James mi dal tašku do kuchyně. "Pojď si lehnout" chytil mě za ramena. Oba jsme byly ospalí. Společně jsme si lehli do jeho postele. Přikryl mě bílou peřinou a rukama obejmul kolem pasu. Po chvíli jsem usnula.
----
4:03Spala jsem asi půl hodiny když mě probudil zvláštní pocit v břiše.
Sakra. Opatrně jsem vstala tak abych nevzbudila Jamese a došla si na toaletu. Super ženské problémy přišly pomyslela jsem si. Udělala jsem všechno potřebné a chtěla se vrátit zpět do postele jenže se mi zamotala hlava. Chytila jsem se za rám dveří. V břiše jsem cítila ostrou bolest.
Po chvíli jsem uslyšela kroky.
"Co se děje?" Zeptal se ospale James
"J-já" nezmohla jsem se na nic jiného
"Pojď do postele" chytil mě v podpaží a pomohl mi vstát. Dovedl mě do postele. Hned jsem se stočila do klubíčka. Tak moc to bolelo. Po tvářích mi tekly slzy.
"Zlato řekni mi co tě bolí"
"B-břicho" vyhrkla jsem a doufala že mu to dojde.
"Dostala jsi to?" Zeptal se na oplátku a já jen kývla hlavou.
"Dám ti nějaké léky vydrž" řekl a odešel z místnosti. Já jsem měla potřebu dojít si znovu na toaletu. Pomalu jsem se začala zvedat z postele. Stoupla jsem si na nohy a udělala pár vratkých kroků. Po chvíli se mi opět zamotala hlava.
"Co to děláš" vyhrkl Jamie který se vrátil zase zpět. Všechno co držel položil na noční stolek a pomohl mi zpět do postele.
"Kam jsi chtěla jít?"
"Je to realita nebo se mi to zdá" byla jsem úplně mimo.
"Motá se ti hlava?" Zeptal se a já opět přikyvla.
"Změřim ti tlak pro jistotu a dej si nohy nahoru" podložil mi je několika polštáři.
"Teď to bude možná nepříjemný" oznámil a kolem ruky mi omotal tlakoměr
Jenom jsem ležela a vnímala bolest v břiše.
"Tlak je snížený a nejspíš máš i horečku" dal mi ruku na čelo.
Na chvíli odešel a když se vrátil tak mi dal studený mokrý ručník na čelo. Po chvíli mi dal ještě nějaké tabletky.
Pak už jsem se cítila o mnohem lépe. Lehla jsem si na bok a James mě znovu chytil za pas. Takhle jsme spali až do rána.