34. Boyfriend James

664 24 4
                                    

"Řekl jsi jen teploměr" dívala se na mě vyděšeně.

"To nic" vyndal jsem ho z tašky a pomalu přišel k ní. "Pojď ke mě" jemně jsem ji obejmul a po chvíli mohl ucitit její ruce na mých zádech. Pak za námi přišel James a já Niky posadil zpět na postel.

"Zaměřím ti teplotu dobře?"

"Hm" trochu se na mě usmála a já jí jemně strčil teploměr do podpaží.

"Bolí tě něco?" Zeptal jsem se

"Nevím" řekla po chvíli a podívala se na mě

"Co nevíš?" Přejížděla pohledem po mě a po Jamesovy.

"J-jestli ti to mám říct"

"To víš že mi to máš říct" přerušilo nás pípaní teploměru který ukazoval teplotu kolem 39,0°C.

"Břicho a prostě..." řekla najednou

"Co prostě? Je to něco intimního?" Nevěděl jsem proč mi to nechce říct.

"Já nevím prostě cítím se divně" začala plakat

"No to vidím" smutně jsem se usmál a poslech si její srdce

"Tak jo teď si lehni zkontroluju ti to břicho" kývl jsem na ní a ona si lehla na postel a trochu si vyhrnula tričko nahoru.

"Jestli tě to bude někde bolet tak mi to musíš říct"

Niky jen kývla na souhlas a držela se Jamese za ruku. Prohmatal jsem jí celé břicho a ona nevydala ani hlásku

"Opravdu tě to nikde nebolelo?" Ujišťoval jsem se

"Ne" kývla na nesouhlas.

"No dobře...vezmu ti krev a uvidíme"

"Neee!" Vykřikla a začala se zvedat do stoje. James ji chytil a posadil si jí naproti sobě. Já jsem si mezitím připravil všechny potřebné věci.

Pohled Niky
Seděla jsem blízko Jamese a Harry už se natahoval pro mojí ruku.

"Ukaž mi to až to máš za sebou...nic to nebude" ujišťoval mě a na ruku mi dal desinfekci. Na Jamese kývl hlavou a říkal mu něco ve smyslu že mě má rozptýlit.

"Vzpomínám si!" Řekl najednou radostně James "Vzpomínám si na ten první den když jsem tě viděl!" Zaradoval se a já ucítila jeho rty na těch mých.
Nejprve jsem se bránila, ale pak jsem začala spolupracovat. MOJE PRVNÍ PUSA! Nikdy na tenhle moment nezapomenu.
Po chvíli jsem se odtáhla pro vzduch a uvědomila si že mi Harry bere krev. Chvíli jsem se na něj dívala, ale bylo mi z toho špatně. Odvrátila jsem pohled a Harry vyndal jehlu z mojí ruky a na její místo mi dal náplast. James mi držel ruku ohlou a dal mi malou pusu do vlasů.

"Zvládla jsi to vidíš jak umí James rozptýlit. Bude sem muset jezdit častěji" usmál se Harry a rovnal si věci do tašky.

Mě to bylo celkem jedno, udělalo se mi docela špatně a nestačila jsem varovat Harryho. Omdlela jsem...

Dr. Styles IIKde žijí příběhy. Začni objevovat