27. help

735 25 3
                                    

Když jsme doběhli za Niky tak seděla na zemi. Byla trochu mimo, ale při smyslech.

"Niky co se stalo?" Zeptal jsem se okamžitě

"Harry" začala plakat a tiskla se ke mě.

"No tak" pohladil jsem ji po vlasech a po té začal vyšetřovat.

"Pamatuješ si na všechno?"

"Jo asi jo" kývla a já ji mezitím změřil tlak. Po té jí můj kolega prohmatal břicho a končetiny.

"Bolí tě něco?" Zeptal se

"Já bouchla jsem se do hlavy o skříňku
" odpověděla mu a my začali kontrolovat poranění na hlavě. Po té co jsme zjistili že má ránu na hlavě jsme jí tam daly tlakový obvaz a ještě předtím vyčistily. Po té jsme se přesunuly na obličej. Měla tam drobná poranění. To všechno jsme vyčistili. Po té jsem se podíval na ruku kde měla nějaké škrábnuti. I to jsem ji vyčistil a zavázal. Pak už jsme jeli do nemocnice. Cesta ubehla celkem rychle. Když jsme byly uvnitř tak jsme Niky zašili nejake rány a udělali ji podrobnější vyšetření. Viděl jsem že jí není moc dobře tak jsem ji doprovodil na pokoj.

Pohked Niky
Když mě Harry odvedl na pokoj tak tak jsem si lehla a spala. Nebylo mi nejlíp a byla jsem docela unavená. Ve vedlejší posteli ležel Niall. To bylo také v pohodě alespoň se nebudu nudit.

"Teď se prospíš ano?" Řekl mi Harry a pohladil po hlavě. Po chvíli jsem opravdu usla

~~~~~
Probudila jsem se až někdy k večeru. Bolela mě hlava a celé tělo. Otočila jsem se na druhou stranu a podívala se na Nialla. Ten si prohlížel časopis.

"Ni" řekla jsem tiše

"Niky! Jakto že nespíš?"

"Jsem vzhůru už" řekla jsem a po chvíli přišel Harry i s Liamem.

"Jak se ti vede?" Zeptal se Harry

"Je mi příšerně" otočila jsem se zase na druhou stranu k Harrymu.

"Dám ti něco a pak uděláme ještě jedno vyšetření dobře?"

"Nee" chytila jsem se za hlavu a chtělo se mi hrozně moc brečet. Harry mě obejmul a poté začal měřit teplotu.

"Niky nic se neděje" utěšoval mě a při tom hladil ve vlasech.

Dr. Styles IIKde žijí příběhy. Začni objevovat