"Niky, Niky, Niky!" Ucítila jsem slabé poplácání po tváři a následně mi něco svítilo do očí.
"Je při vědomí!" Řekl Harry a dvěma prsty mě chytil za zápěstí. Změřil mi tep a já se mezitím pořádně probrala.
"Jak ti je?"
"Já nevím" rozbrečela jsem se znovu.
"Je ti špatně?" Zeptal se mě James a já přikývla. Byla jsem u něj na klíně. Byl to tak nádherný pocit.
"Asi budu zvracet..." řekla jsem po chvíli ve spěchu a běžela na toaletu kde jsem vyvrátila obsah mého žaludku.
"To nic" řekl jemně Harry a pohladil mě po zádech. Já jsem se vzpřímila a odešla si do koupelny vypláchnout pusu.
Pohled Harryho
Šel jsem rovnou za Niky. Rychle jsem ji spletl vlasy do copu a kdyz si vypláchla pusu a napila se tak jsem ji odvedl ke gauči kde ji James na zem natáhl deku."Lehni si a hoď si nohy nahoru"
"Hmm" řekla unaveně a lehla si na deku.
"Nohy si dej na gauč pomužeš krevnímu oběhu" usmál jsem se a pomohl jí.
"Co teplota?" Zeptal se James a já ji sáhl na čelo. Úplně hořela.
"Co s tebou?"
"Nevím" vzlykla Niky.
Pohled Niky
"Koukej co tady mám" řekl Harry a vytáhl něco zvláštního co připomínalo teploměr."C-co to je?"
"Ukážu ti to" řekl mi a sundal tričko. Něco na té věci nastavil a pak mi jí přilepil k levému podpaží
"Funguje to na stejném principu jako teploměr, akorát s tím rozdílem že to vidím tady a teplotu to hlídá neustále" vysvětlil mi a ukázal na telefon. Nasoukala jsem se zpet do trička a přikryla se dekou.
"39,4°C" řekl po chvíli Harry takže si vyber "léky nebo injekci" nakrčila jsem obočí a zavřela oči
"Rozhodně ne to poslední" řekla jsem důrazně a zvedla jsem se
"Asi budu zase zvracet" řekla jsem a šla na záchod. Harry hned zamnou. Když bylo po všem opět jsem si lehla, ale tentokrát na gauč.
"Tak prášek asi ne" pohladil mě Harry po vlastech a James chytil za ruku.
"To nic ano?" Řekl James
"Ne injekci nechci prosím" znovu jsem začala brečet a tiskla se k Jamesovy.
"No tak"
"Prosím nee!"
"Dobře tak si vyber buď injekci nebo čípek"
"A-ani jedno" polkla jsem