"A teď chceš potvrdit že je to pravda?" Řekl jsem když jsem se trochu vzpamatoval a uvědomil si situaci
"Nemáš z toho radost co?" Řekla zmateně
"Ale prosímtě to víš že mám" usmál jsem se a myslel to naprosto vážně. Ona mi úsměv oplatila a já ji pozval dál.
"Ahoj všichni" pozdravila kluky a Niky
"Gemmo!" Vykřikla Niky a běžela k ní ji obejmout
"Tak dlouho jsme se neviděly" obejmuly se a prohodily pár slov.
Po té jsem ji šel udělat nějaké testy.Kdyby to šlo s Niky stejně jako s ní.
-----------------
"Nechcete zítra přijet?" Zeptala se Gemma když jsme se loučili."Zítra se mi to nehodí....víš...." posmutnel jsem
"Děje se něco?" Zeptala se opatrně.
"Jdu k soudu....." řekl jsem rychle a nechtěl se o tom dál bavit.
"Něco jsem o tom slyšela. Je mi to líto" obejmula mě a já ji na zpět.
"Bude to v pořádku" ujistila mě.
"Budu doufat" řekl jsem a Gem odešla ke svému autu. Zamával jsem ji a vrátil se zpět do obývacího pokoje.
"Já už taky pojedu" řekl Liam a také jsem ho doprovodil. Rozloučili jsme se a já se vrátil zpět.
James a Niky sedeli vedle sebe na gauči."Chcete něco k jídlu, pití?" Zeptal jsem se a zalil si kafe.
"My nic" řekla Niky
"Já si něco udělám" usmál se Niall a dobelhal k lednici
"No ty aby ne" usmál jsem se na něj a políbil ho na čelo. Sedl jsem si ke stolu a začal popíjet kávu. Niky se šla umýt a mezitím si James sedl k nám.
"Hodně štěstí zítra" smutně se usmál a poplácal mě po rameni.
"Snad to dobře dopadne" odpověděl jsem mu a myšlenkami jsem byl někde jinde.
Když se Niky vykoupala tak jsem pomohl Nillov do vany a on se umyl.
Když už jsme se oba vrátili umytí tak Niky spala u Jamese na klíně.
"Nechceš tu zůstat přes noc?" Zeptal jsem se ho
"Jo rád" usmál se a pohladil Niky
"My jdeme spát tak dobrou" usmál se Niall a ja ještě udělal Niky křížek na čelo a šel za ním.
❤MOC DĚKUJU ZA 4K PŘEČTENÍ ❤