5.

687 20 0
                                    

Když jsem tam došel tak ležela na posteli na boku a Ema se dívala do stropu.

"Harry už? Prosím" po chvíli se obrátila na mě.

"No jo"

"Díky" řekla a ukápla ji slza

"Co se děje?" Zeptal jsem se a z ruky ji vyndal jehlu. Poté jsem ji dal náplast.

"Mám něco v oku" řekla a chytila se za oko a začala si ho mnout.

"No tak nech to" chytil jsem ji za ruku

"Otevři to oko" pobýdl jsem ji

"To nejde"

"Tak ho nech zavřené" poradil jsem ji a ona to udělala. Po chvíli ji to přešlo a tak jsem se ji tam mohl podívat. Vyndal jsem ji řasu a posadil se zpět na židli vedle její postele.

"Už by to mělo být v pořádku"

"Díky" řekla a chytila mě za ruku.

"Harry můžu mít otázku?" Usmála se a opřela se o ruku.

"Jen se ptej" dal jsem ji pramínek vlasů z čela.

"Tak jo" podívala se na Emu a začala se smát.

"Co se stane když si každý den dáš jablko?" Ema se začala smát.

"Co by se mělo stát?" Usmál jsem se na ní

"Nooo..." usmívala se

"Ty myslíš to pořekadlo" usmál jsem se na ní

"Jo"

"Nic se mi nestane" odpověděl jsem ji a začal se smát v tom do pokoje přišel nějaký mladý lékař

"Ahoj Niky jsem James těší me" usmál se na ni a podali si ruku. Poté to samé i semnou

"Taky mě těší" odpověděla mu

Pohled Niky
"Přišel jsem ti zkontrolovat stehy" řekl mi a jemně trochu odkryl deku a pak i moje 'tričko'. Jemně odlepil náplasta. Sledovala jsem každý jeho pohyb.

"Vypadá to celkem dobře" usmál se na mě a já na něho. Potom mi to znovu vydezinfikoval a dal mi jinou náplast. Po chvíli se s námi rozloučil a odešel. Chvíli jsem mlčela, ale Ema vybouchla smíchy.

"Hmmm" řekla laškovně. Vyplázla jsem na ni jazyk a obě jsme se tomu zasmáli.

"Náhodou"

"No jo Niky" řekl mi Harry.

"Kdy můžu jít domů?" Zeptala jsem se s nadějí že v nějaké nejbližší době.

"Hmm...nejspíš zítra večer. Niall s tebou bude doma přes noc a já v práci a pak na tebe dohlédnu přes den" odpověděl mi a stoupl si. "Předkoloň se" dodal

"Proč?"

"Jenom něco zkontroluju. Nebolí tě ještě něco?"

"Ne myslím že ne" řekla jsem po pravdě. Harry mi přejel rukou po páteři.

"Nebolí?"

"Ne" kývla jsem

"Dobře" řekl a zase se posadil.

Ten čas s Emou utekl docela rychle. Ani jsme se moc nenudily a už byl večer. Za dva dny jsme jeli domu. Tedy já Ema a Niall. Harry měl noční službu. Emu jsme vysadili u nich doma a já se šla opatrně vysprchovat. Lehla jsem si do postele a po chvíli usnula.

Omlouvám se nestíhám...pokud by někdo věděl název pro tuhle kapitolu tak mi ho napište. Dekuju. H.

Dr. Styles IIKde žijí příběhy. Začni objevovat