"Jo věděl promiň" snažil se mě chytit za ruku, ale místo toho mi zmáčkl to místo kde mi před chvílí bral krev
"Au!" Vyjekla jsem a vzala za kliku. Bez rozmyslu jsem odešla. Rozloučila jsem se se sestreou rychlým nashle a opustila nemocnici. James zamnou ještě volal, ale ignorovala jsem ho.
Stoupla jsem si na zastávku a chvíli čekala. Aautobus jel za nedlouho. Řekla jsem zastávku a zaplatila. Vzala si lístek a sedla si dozadu. Celou cestu jsem brečela. Když jsme se blížili k mé zastávce tak jsem si stoupla na signál toho že chci vystoupit. Řidič mě, ale nejspíš přehlédl a jel dál. Otráveně jsem zmackla tlačítko 'stop' a po té konečně zastavil. Jsem z takovýchto situací nervózní.
Vysoupila jsem ven a rozběhla se domů.
Odemkla jsem si dveře a hned je zasebou zabouchla. Ignorovala jsem Nialla i Harryho a bouchla s dveřmi do pokoje. Batoh jsem nechala někde v půlce cesty a lehla si do postele kde jsem začala ještě více brečet.
"Děje se něco?" Přišel po chvíli Harry
"Ne nic jdi pryč" odsekla jsem ho
"No tak" přišel ke mě blíž a začal mě hladit po zádech.
"Co se stalo?" Zeptal se znovu a já se protočila abych na něj viděla
"Koukej!" Vyhrnula jsem si rukáv aby viděl náplast "Tohle se stalo" pořád mě to bolelo a Harry mě za tu ruku ještě chytl.
"Auu! Přesně o tom mluvim!"
"Vyklop to" povzdechl si
"Můžete sakra pochopit že pro mě je to problém já nejsem jak vy že mi můžeš dělat cokoliv chceš a nebude mi to vadit!"
"Jak to myslíš?"
"Z lékařské stránky"
"Dobře"
"Prostě tam prisel ten ředitel a aby James neměl problém tak mu řekl že mi šel brát krev a pak se do toho přidal ten ředitel a všechno bylo v háji! Pohadala jsem se s Jamesm!" Brečela jsem
"Dobře bude to v pohodě"
"Ne to nebude!"
"Vem to z té druhé stránky budeme vědět více z rozborů krve"
"Stejně je to k ničemu"
"To by jsi se divila" usmál se, ale to uz jsem byla u něho v naruci.
"Co mám dělat?" Ptala jsem se
"Nejak si promluvte třeba třeba počkej až se James vrátí domů a tak"
"Nechci s ním mluvit"
"Niky s tímhle přístupem to daleko nedostaneš"
"Mě to nevadí"
"Podívej James je lékař stejně tak jako my všichni já Niall, Liam i Louis patří to k našim životum"
"Ale proč musíte?"
"Jednou za chvíli se té jehle nevyhneš, ale i přes bílý plášť stále zůstáváme lidmi"
"Nechápu to"
"Všichni jsme jenom lidi a děláme chyby stane se to tak nebuď smutná a s Jamesem si promluvte. Rekni mu jak to cítíš"
"Ne to nechci "
"Tak už nevím jak ti mám pomoct"
"Samo to přejde"
"No to asi nepřijde, ale můžeš čekat času máš kolik chceš"
"Promyslím si to"
"Dobře to jsem chtěl slyšet"
"Děkuju"
"Nemáš zač" usmál se a znovu jsme se obejmuli
Předem se omlouvám, ale následujících 3 dnech určitě nic nevyjde pak uvidím a budu se snažit co nejdřív
A rozhodla jsem se udělat character ask takže otázky na osoby pište do komentáře
Můžete te ptát: Harry, Niky, Niall, Lili, Louis, Zayn, Liam, James atd. (Klidně i otázky na mě ;))