Vzal jsem s velkýma problémama a pláčem Niky krev z prstu. Normální CRP abych zjistil jestli má smysl použít antibiotika při léčbě.
"Nebuď mrzutá" obejmul jsem ji.
"Pojedeme domů?" Zeptala se mezy vzlyky.
"Pojedeme. James pojede s námi dobře?"
"T-tak jo"
Dal jsem Niky ještě nějaké léky proti horečce.
"To nic bude to v pořádku" vzal jsem ji její školní tašku a dal si ji na záda. Niky jsem chytil pod paží a podpíral. Co kdyby náhodou.
--------
Trošku se posuneme :)*o dva týdny pozdeji*
"Harry Harry Harry?" Pribehla Niky ze školy domů
"Hoří snad?" Vyvalil jsem na ni oči
"Ne to ne, jen mohla bych dneska spát u Rachel bude tam i Annie a Jennifer!" Vypískla.
"No nevidím v tom žádný problém, ale...."
"Děkuju" rozšířili se ji oči
"Ještě jsem nedomluvil" zvedl jsem ukazováček.
"Ano?" Sedla si ke stolu vedle mě a opřela si hlavu o vlastní ruce.
"Za prvé...nebude žádný, ŽÁDNÝ pohlavní styk a za druhé s alkoholem opatrně.
"Ano neboj se" zazubila se a tím odkryla mezeru mezi svými dolnímy zuby.
"Jeste něco?" Zeptala se
"Ano"
"Poslouchám" upřela na mě zrak
"Jeden den si vyhradíme na preventivní prohlídku a zajedeme taky za Louisem aby ti zpravil ten zub" řekl jsem o něco tišeji než předtím
"Neee!" Vyhrkla okamžitě
"Jenom jeden den" usmál jsem se
"Emm" udělala smutný obličej a šla si sbalit věci.
Dodělal jsem všechny záznamy a papíry a šel se podívat z Niky. Stoupl jsem si mezi dveře jejího pokoje a chvíli ji pozoroval.
"Chceš pomoct?" Zeptal jsem se s úsměvem. Dneska budeme mít s Niallem večer sami pro sebe...
"Asi ne děkuju" usmála se nazpět
"Dobře a pojedeš autobusem nebo chceš odvést?"
"Asi autobusem je to kousek takže bych mohka jít i pěšky"
"Tak na to zapomeň radši tě odvezu"
"Tak proč jsem měla na výběr?"
-------
"Děkuju za svezení" usmála se na mě Niky po té co jsem ji vysadil před domem její kamarádky. Věděl jsem že ty holky nejsou žádní andílkové. Měl jsem trochu strach, ale tak co už.Niky mi věnovala ještě pusu a pak už jsem se rozjel směrem domů. Měl jsen ještě půl hodiny než se Niall vrátí. Rozhodl jsem se pro romantickou koupel. Napustil jsem nám vanu. Po okraji jsem zapálil svíčky a do dvou skleniček nalil šampaňské. Niall tohle miluje. Věděl jsem to.
"Ahoj zlato jsem doma!" Řekl unaveně. Akorát v čas.
"Ahoj Nini!" Běžel jsem ho přivítat.
"Kde máš Niky?" Zeptal se
"Odjela ke kamarádce. Máme dům samy pro sebe" chytil jsem ho za boky.
"Výborně" otočil se a začali jsme se jemně líbat.
"H-harry" zaskučel
"Ano?" Začal jsem ho zbavovat oblečení. Oba jsme mlčeli ale chtěli jsme to stejné. Cítil jsem to. Niall prahl po romantické koupeli plné pěny, svíček a vína.
"Jdeme na to?" Řekl jsem s dvojsmyslem. Oba jsme mysleli to jisté. Romantická koupel.