3. Policie

723 23 2
                                    

Když jsme dojeli do nemocnice tak vzali Niky okamžitě na sál. Párkrát se na mě podivala s prosebným pohledem, ale musela to podstoupit.
~~~~~~
Když už bylo po všem tak jsem seděl u ní na pokoji a čekal než se probere. Po chvíli otevřela oči a zamračila se. Poté si rukou protřela oči a podívala se na svojí ruku, ve které měla kapačku, a pak na mě.

"Můžu si to sundat?" Udělala psí oči. Usmál jsem se na ni

"Ne to nemůžeš"

"Ale mě se to nelíbí"

"Jestli si to sundáš dostaneš novou"

"No jo" zývla a otočila se na bok ke mě. Teď jsem měl konečně šanci ji vydezinfikovat ten loket a bradu. Udělal jsem to a ona mě pak chytila za ruku a znovu usnula. Spala až do té doby než do pokoje vtrhl nějaký chlap a začal křičet.

"To je ona a ještě ta její kamarádka!" Vykřikl

"Dobrý den pane" pozdravil jsem ho slušně

"Dobrej" odpověděl. Už na první pohled jsem si všiml že nejspíš bere drogy.

"Děje se něco?" Znovu jsem se zeptal a on se podíval na Niky

"Jo, ona na tom hřišti i s její kamarádkou" vykřikl znovu

"Ano?"

"Brali tam drogy" křičel. Po chvíli si pro něj přišla ochranka která také zavolala policii.

"Harry!" Vykřikla

"Něco my vysvětli?" řekl jsem tiše a podíval jsem se na ní

"Prosím teď ne já potřebuju Emu musím ji zavolat nebo..." v tom se otevřeli dveře a vstoupili tam dva policisté.

"Dobrý den" pozdravili jsme se navzájem a jeden z nich spustil.

"Vy jste Nikola Styles?" Niky přikývla

"Dobře odebereme vám krev a sliny pro testy" řekl s kamennou tváři

"Nebo to nejsem já" vyhrkla se strachem v očích

"Mohu se zeptat jaký je důvod těchto testů?"

"Je podezření že vaše nezletilá dcera a její kamarádka braly drogy na dětském hřišti"

"Promiňte že odporuji, ale dal bych ruku do ohně za to že ona nic takového neudělala"

"Tak uděláme ty testy a uvidíme na čem jsme" řekl policista a šel k Niky. Sedl si vedle ní na stoličku a vyndal si potřebné věci

"Harry já to nechci!" Vykřikla a kdyby mohla tak uteče. Stoupla si vedle postele.

"Niky!" Vyhrkl jsem "sedni si. Roztrhneš si stehy!" Když jsem to řekl tak si sedla vedle postele na židli

"Já to nechci" Začala brečet

"No tak uklidni se" chytil jsem ji a posadil ji opatrně do postele. Sedl jsem si za ní a ji přikryl dekou nohy. Jemně jsem ji chytil za ruku a natáhl ji. Ten muž ji obvázal ruku mírně nad ohbým lokte. Párkrát jsem ji ruku protáhl a ona se na mě prosebně podívala.

"Harry prosím" po tváři se ji koulely slzy

"Niky je to nutný" pohladil jsem ji po tváři

"Ale já chci od tebe alespoň" vzlykla. Podíval jsem se na policistu a ten mi věci předal. Vzal jsem ji krev a pak mu všechny věci vrátil. On ji ještě udělal nějaké testy ze slin.

Najednou se otevřeli dveře a stál v nich Liam s Emou.

"Em!" Vyhrkla Niky.

"Ahoj" řekla sklesle a Liam ji pomohl do vedlejší postele. Měla sešité obočí a na ruce ortézu.

Promiňte že jsem to vydala tak pozdě - pondělí :)

Dr. Styles IIKde žijí příběhy. Začni objevovat