"Nechci to" chtěla jsem se zvednout, ale šetřila jsem energií. Ležela jsem na gauči a čekala co semnou ty dva udělají.
Harry mě chytil za ruku a vydezinfikoval na rameni malé místo. Zdálo se mi že v dáli vidím nějakou osobu. Sebrala jsem poslední kousky síly a vydala se za ní."Mamii!" Vydechla jsem a chtěla ji obejmout. Místo toho jsem však narazila do stěny.
"Pojď sem co to děláš?" Řekl spěšně Harry a chytil mě do náruče.
"Pusť mě jdu za maminkou" křičela jsem.
"Nikdo tam není máš halucinance z té horečky"
"Nech mě být prosím! Mamí!"
"Jamesi můžeš?"
"Jasně" řekl smutně a Harry šel i semnou ke gauči kde si mě posadil na klín. Začala jsem znovu plakat a i když to byla obrovská chyba tak jsem k tomu měla pár důvodů. Chtěla jsem jít za maminkou a nechtěla jsem tu injekci. Nesnáším to. Hrozně mě bolela hlava.
"Bude to trochu bolet" varoval mě James a já ucítila ostrou bolest. Ucukla jsem, ale ne moc Harry mě držel silně v náruči.
"Jak jsi jen mohl!" Snažila jsem se vší silou o to aby mě Harry pustil.
"Šššš" pohladil mě po hlavě a po chvíli konečně vyndal James jehlu z mojí ruky. Jakmile jsem cítila že mě Harry pustil. Slezla jsem z gauče a došla do půlky místnosti kde jsem si sedla na zem. Na delší přemisťování jsem neměla sílu.
"No to jsi si pomohla" usmál se James a chytil mě jemně za ruku do které mi předtím dal injekci. Já jsem sledovala každý jeho pohyb. "dám ti jen náplast v klidu" oznámil a opravdu to udělal.
Pohled Harryho
Jelikož měla Niky stále horečku a nedařilo se jí srazit tak jsem byl nucený ji vzít do nemocnice. Věděl jsem že nebude nadšená, ale udělat jsem to musel. Navíc byla dehydratovaná. Měla suché rozpraskané rty a horkou kůži."Niky vím že to teď není rozumné, ale pojď se obléknout" řekl jsem nejistě. Ona se na mě dívala ubrečenýma očima a držela se za rameno. Záporně kývla hlavou. Spěšně jsem přes ní tedy hodil bundu a pomohl jí do rukávů.
"Kam jdeme?" Zeptala se.
"Do nemocnice, ale...."
"Nee" nestihl jsem domluvit. Nemělo se cenu s ní hádat. Vzal jsem si ji do náruče a odnesl do auta. James šel hned za námi a vzal krev do laboratoře.