Když jsme přijeli před nemocnici tak jsem zavolal Harrymu. Šel nám na proti. Hned co ho Niky uviděla tak začala brečet a dlouhou dobu se objímali.
"Už je to dobré" řekl Harry se slzamy v očích
"Hrozně jsem se bála"
"I já" odpověděl ji Harry a několik minut se objimali. Už před tím trochu pršelo, ale teď déšť o hodně zesílil.
"Nepůjdeme radši dovnitř?" Navrhl Harry a vzal Niky do náruče.
"Dobrý nápad" odpověděl jsem mu a vydal se za nimi.
Pohled Harryho
Byl jsem tak hrozně rád že po tolika dnech opět vidím Niky. Hrozně mi chyběla. Měl jsem hrozný strach. Už nikdy nemůžu dopustit že se ji stane něco podobného! To co se stalo u toho soudu jsem si hrozně moc vyčítal. James mi řekl že si udělala něco s kotníkem tak pro to jsem jako první i s ní v náruči šel do své ordinace.
Když jsme dorazili tak jsem loktem otevřel dveře a jí posadil na lehátko. James za námi zavřel. Sedl si vedle ní a chytil ji kolem pasu."Kouknu se na tu nohu" usmál jsem se jemně a ona pořád plakala, ale jemně přikývla.
Sundal jsem ji botu i ponožku. Nohu měla trochu nateklou, ale na zlomeninu to nevypadalo. Rozhodl jsem tedy pro rentgen.
Ze skříňky jsem vyndal bílý obvaz a nohu ji stáhl. Pomohl jsem jí stoupnout na podlahu a s Jamesem jsme ji každý z jedné strany podpírali.
Došli jsme do čekárny a já šel k sestře. Oznámil jsem co potřebuji a ona mi dala papír co musí Niky podepsat.
........"Cože?!" Zeptala se udiveně když viděla o co jde "ptají se jestli jsem těhotná?!" Začala se smát. Bylo to dobré znamení že ji něco pobavilo.
"Prosím tě podepiš to a vrať mi to. Je to standartní postup" usmál jsem se a šel papír zase odnést. Po chvíli jsme šli na řadu.
...........
Netrvalo to moc dlouho a už jsme byly zase v mojí ordinaci. Na počítači jsem si otevřel snímky té nohy."Jamesi můžeš?" Usmál jsem se. On jen seskočil z lehátka a přišel ke mě blíž. "Co by jsi mi na to řekl jakožto student medicíny?"
"Umm" zahledel se do monitoru. "Není to zlomené, což je dobrá zpráva"
"Dobře a co s tím uděláme?" Zvedl jsem obočí
"Otok a bolest se mírní studenými nebo ledovými obklady a poté elastickým obinadlem, které ovšem nesmí škrtit ani omezovat prokrvení"
"Správně a je ještě něco co můžeme udělat?"
"Ano můžeme aplikovat krém obsahující ibuprofen" usmál se na mě
"Výborně takže teorii znáš teď praxe" zkoušel jsem ho. Primář si nedávno stěžoval ze děláme hodně věcí za mediky a pak nejsou dostatečně připraveni...takový nesmysl.
Moc se omlouvám že tak dlouho nic nevyšlo. Omlouvám se za chyby a doufám že se Vám to líbí :)