Po té injekci položil na stolek.
"Rovnou bych ti mohl dát ty vitamíny" řekl a do další injekce nabral potřebnou dávku.
"To se mi nelíbí" vydechla jsem. A Harry zvedl injekci do úrovně očí. Párkrát do ní cvznknul.
"Bože" zakryla jsem si oči a kdybych mohla tak uteču.
"Hlavně si nesmíš lehnout na to břicho" řekl mi a jemně stáhl kalhoty které jsem si vzala protože mi byla zima.
"Docela se bojím" řekla jsem mu a on mi z boku stehna vydezinfikival místo.
"Nemáš čeho"
"Ne já to nechci" rukou jsem si zakryla místo které před chvílí vyčistil.
"No tak je to jen malá včelička" řekl a za ruku mě chytil. Držel mě a v tom jsem ucítila ostrou bolest z boku stehna
"Au! Jestli je tohle malá tak nechci vidět tu velkou"
"Ne to opravdu nechceš" řekl a jehlu vytáhl. Místo vpichu mi zalepil náplastí a pomohl mi se otočit na druhou stranu. Po chvíli mi dal tu druhou injekci a také to zalepil.
"Dobrý?" Podíval se na mě a odkryl mi ruku kterou jsem měla na obličeji.
"Nevím, proč?"
"Že nebrečíš" laškovně se na mě usmál.
"Jo to přijde" vydechla jsem a natáhla si zpět kalhoty. Harry vše uklidil a sedl si ke mě.
"Niky ještě jsem ti neřekl. Když budeš kašlat nebo se třeba zvedat tak si musíš držet to břicho, aby se ti to rychleji zahojilo a už nebyly žádné komplikace"
"Dobře" odpověděla jsem mu a lehla si k němu na nohy. Chytila jsem ho za ruku a přejela po inkoustu který měl pod kůží.
"Nebudeme se na něco koukat?" Navrhl. "Tedy ty se budeš koukat já se nejspíš prospím" řekl a zývl si.
"Tak jo" usmála jsem se
"Co tam mám dát?" Zeptal se a vzal ovladač kterým něco našteloval na televizi.
"Třeba tohle" řekla jsem a začala se dívat na film který pustil. Harry po chvíli usnul. Vzala jsem si do ruky telefon a psala si s Emou. Když film po nějaké době skončil tak se začal přehrávat nějaký horor. Úplně jsem ztišila zvuk a nedívala se na to. Psala jsem si dál s Emou. Když se Harry po nějaké době vzbudil.
"Dobré ráno" řekl a zvedl se na ruce.
"Ahoj" odpověděla jsem mu.
"Na co se to díváš?" Řekl a zamračil se
"Nevím jak se to přepíná" Řekla jsem a pokrčila rameny.
Harry vzal ovladač a přepl film.
"Jak ti je" zeptal se mě.
"Jde to" řekla jsem po pravdě a postavila se na nohy když v tom mi stehnem projela ostrá bolest.
"Áu" zamračila jsem se na Harryho
"Co je?"
"Sss co jsi mi to dal?" Chytila jsem se za stehno a opřela se o gauč.
"To co Liam včera" odpověděl mi a zvedl se. Chytil mě za nohu a párkrát ji promnul.
"Říkala jsem že to přijde" pokrčila jsem rameny
Promiňte za ten konec :( je to hrůza.
Další díl by měl vyjít zítra :)