Pohled Harryho
Bylo už docela pozdě. Byl jsem dost unavený a tak jsem si na nemocniční chodbě koupil kafe které jsem rychle vypil a vydal se na operační sál. Byl jsem značně nervózní. Sundal jsem si všechny prstýnky a řetízek. Vzal jsem si jiné oblečení a šel si umýt ruce. Když jsem si je umyl tak jsem je zvedl do vzduchu abych měl jistotu že se ničeho nedotknu a sestra Jana mi pomohla si nasadit rukavice. Jakmile jsem byl připravený tak jsem vešel dovnitř. Dostal jsem patřičné instrukce a začal pomalu vytahovat střepy z poměrně hlubokých ran. Šlo to docela rychle a tak jsem byl několik minut po půlnoci hotový. Nemělo to cenu jet domů ale stejně jsem tam jel. Napsal jsem ještě Niky.Když jsem tam přijel pořád brečela. Nechápu jak to ta holka dělá. Obejmul jsem jí a otřel slzy.
"Pojď spát všechno je v pořádku" řekl jsem ji jemně a vzal ji do náruče. Už byly vykoupaná. To my usnadnilo práci. Když jsem ji položil na postel tak jsem ji přikryl a dal pusu na dobrou noc. Klekl jsem si vedle postele a čekal než usne. To však nepomohlo a tak jsem si lehl vedle ní a ochranitelsky si ji přitáhl do náruče. Zabralo to. Po chvíli usnula.
****
"Dobré ráno" pozdravil jsem ji když přišla do kuchyně
"Dobré ráno" pozdravila mě. Vzala si svačinu a dala si jí do tašky. Obejmula mě a chvíli jsme takhle stáli. Tak pojď musíme jet.
"Já pojedu dneska autobusem" řekla smutně
"Proč? můžu tě odvést"
"Já chci přemýšlet" řekla tiše.
"No dobře. Buď opatrná" řekl jsem ji a rozloučili se. Měl jsem divný pocit. Jako obvykle jsem se vydal do práce. Když jsem tam dorazil tak jsem měl hned první případ. Mladík po pádu z motocyklu. Přečetl jsem si hlášení a chlapce prohlédl. Po té jsem ho poslal na rentgen. Když jsem měl po té chvíli čas tak jsem se šel podívat za Jamesem. Jak je na tom a tak. Byl pořád v umělém spánku. Včera večer ztratil hodně krve. Seděl jsem u něj když v tom přiběhl Niall a celý udychaný mi oznámil že máme nehodu autobusu.
V tom momentě jsem si uvedomil jen Niky a rozběhl jsem se směrem na ambulanci