58.James learns from Nicol mistakes II

486 21 0
                                    

Pohled Jamese

"Já si tady stoupnu a budu se dívat jestli to děláš správně" řekl přívětivě Harry a nejprve mi podal všechny věci které budu potřebovat.

"Dobře" trochu jsem znervózněl. Nejprve jsem pomohl Niky si lehnout. Bylo to pohodlnější pro všechny. Harry alespoň lépe viděl a já měl lepší přístup k její noze.

Poposunul jsem si brýle víc na nos a rozstřihl jsem obvaz kterým předtím Harry obvázal Niky nohu.

"Celkem se bojím" řekla tiše Niky, ale bylo to dost nahlas abych to mohl slyšet.

"Nevěříš mi?" Usmál jsem se.

"O to nejde" úsměv mi oplatila

"No pro to" vzal jsem do ruky krém a podíval jsem se na Harryho.

"Na něco jsi zapoměl"

"Oops" položil jsem ho zpět a natáhl si bílé latexové rukavice. Znovu jsem vzal krém a trochu si vymáčkl na prsty. Potřel jsem s ním hlavně oteklá místa.

"Všechno v pořádku?" Zvedl jsem hlavu

"Za mě ano" řekl Harry a dal si vlasy z čela

"Ty taky dobrý Niky?"

"Jo" na chvíli se mi zadívala do očí.

"Dobře" řekl jsem a sundal si rukavice. Vyhodil jsem je do koše a rozbalil obinadlo. Nohu jsem pevně obvázal a všechny použité věci jsem vyhodil.

"Za mě hotovo" oznámil jsem a Niky se posadila. "Děkuju" usmála se. Já ji úsměv opetoval

"Učíš se skvěle Jamesi" poplacal mě Harry po rameni a otevřel dveře do čekárny. Byla prázdná nikdo tam nečekal.

"Do konce služby mám půl hodiny tak jestli chcete můžete počkat"

"Klidně" řekli jsme oba najednou a následně se tomu zasmáli.

............
Pohled Niky

Celou dobu jsme si povídali takže čas utekl jako voda. Do čekárny nepřišel ani jeden pacient. Takže jsme mohli jet. Harry si sundal jeho bílý plášť z ramen a pověsil ho na židli. Nasoukal se do černých kalhot a šedého trička. Všechny bílé věci dal k jeho plášti tak aby se nezmačkali.
Po té mě chytil kolem pasu. Aby mě podepřel.

"Ty jsi zhubla!" Vyhrkl

"Nejspíš" podívala jsem se na něj provinile

"Ahhh to ještě tak scházelo" řekl skoro neslyšně a šli jsme pomalu k autu.

James šel hned za námi. Po chvíli mě také podepřel. Bylo to milé. Oba dva mi pomohli do auta a jeli jsme domů. Tedy James svým autem a já s Harrym protože jeho auto bylo blíž.

Doma jsem se osprchovala a vzala si tričko s dlouhým rukávem které zakrylo obvaz na mojí ruce pod kterým bylo to hrozné tetování. Snažila jsem se ho smýt, ale marně pořád tam bylo a navíc začalo hrozně svědit.
Nechala jsem to být a šla se najíst. Všechno už bylo v pořádku a já si mohla jít lehnout a pořádně se prospat.

Dr. Styles IIKde žijí příběhy. Začni objevovat