20. Dr. James a Niky

637 19 0
                                    

"Otevři" vyzval jsem ji.

"Neee to nedám"

"Prosím kvůli Lili" přemlouval jsem ji

"No jo" protočila oči a otevřela pusu.

"Aaa"

"Dobrý. Nebolí tě v krku?" Zeptal jsem se jí ještě.

"Ne" kývla a odešla. Když jsem zkontroloval vše potřebné u Lili tak jsem jí dal nějaké léky. Myslím že byla unavená protože usnula. Niky za půl hodiny vyrazila takže jsme si s Niallem pustili televizi a divaly se na nějaký film. Lili jsme dali k nám do postele a polštáři jsme udělali zabranu aby nespadla.

*o několik hodin později*

Bylo okolo deváté, ale Niky nikde. Seděl jsem v kuchyni u stolu. Niall už dávno spal a Lili také. Zkoušel jsem volat Niky, ale nebrala to. Už jsem o ní začínal mít strach. Nikdy takhke pozdě domů nepřišla. Co když se jí něco stalo nebo já nevím. Už jsem se chtěl zvednout a jít jí hledat když v tom bouchly dveře. Nejspíš něco položila na zem a vydala se do koupelny. Šel jsem za ní.

"Niky kde jsi byla?" Zeptal jsem se přísně. Ona nereagovala. Sklonila hlavu do dlaní a sedla si na zem kde se opřela o skříňku.

"Já jsem" vzlykala

"Co jsi? Co se stalo?" Sedl jsem si vedel ní

"James"

"Co je s Jamesem?" Vyptával jsem se.

"Uklidni se ano" hladil jsem ji po zádech a snažil se aby se uklidnila. Jenže v tom mi zazvonil telefon. Volali z nemocnice. Potřebuji nekoho na sál kvůli Jamesovy. Teď mi to celé došlo. Nechtěl jsem, ale musel jsem vzbudit Nialla. Ten se postaral o Niky a Lili spala. Jel jsem do nemocnice.

~~~~~~
Pohled Niky

Přišel za mnou Niall s tím že mi chce pomoct a co se stalo. Nechtela jsem pomoct ani s nikým mluvit. Bolela mě hlava a chtěla jsem jen v klidu brečet.

"Niky nevím co se stalo, ale urcite to bude v pořádku. Nemusíš se bát"

"Ne to nebude" vyhrkla jsem a znovu se rozbrečela.

"Změřím ti tlak" řekl po chvíli a došel si do vedlejší místnosti.

"Tak jo nic se neboj" řekl mi a pásku nasadil na ruku. Po té už jsem cítila jak se páska kolem mé ruky stahuje.

"Máš ho hodně nízký" řekl a chytil mě do náruče. Odnesl mě na gauč a tam mě posadil. Nemohla jsem přestat brečet.

"Niky rekneš mi co se stalo" řekl Niall po chvíli

"J-james" vzlykla jsem

"Co je s ním?"

"Byly jsme venku a normálně jsme šli parkem a jeho nepadl bezdomovec" rozbrečela jsem se ještě víc

Dr. Styles IIKde žijí příběhy. Začni objevovat