(Pokud jste někdo čekal sexuální scénu tak pardon. I tohle je docela dost na můj styl :))
Po dlouhé promilované noci jsem se probudil a zjistil jsem že Niall už v posteli není. Odkryl jsem peřinu na jeho polovině a uviděl flek. Byl tmavě rudý. Sundal jsem prostěradlo a nesl ho ke dveřím koupelny kde Niall určitě byl.
Pohled Nialla
Zamkl jsem se do koupelny protože jsem začal panikařit. Krvácel jsem a docela silně. Jsem lékař a tak vím co mi Harry udělá. Nechci to. Nechci aby se to dozvěděl proto jsem se osprchoval a vzal si čisté černé boxerky. Bílá barva by nebyla moc dobrá."Niallere okamžitě otevři!" Vyhrkl Harry za dveřmi. V tu chvíli mi došlo že toto nebyla určitě jediná krev která opustila moje tělo.
"Nialle vím že si tam tak otevři" řekl znovu
"Zlato no tak. Jestli je to něco vážného tak si to nikdy neodpustím"
"Jsem v pořádku" řekl jsem nepřesvědčivě a opřel se o kraj vany
Harryho pohled
"Nialle Jamesi Horane jestli mi neotevřeš tak ty dveře vyrazím!" Řekl jsem mu výhrůžně, ale moc nahlas. Probudilo to Niky která po chvíli přišla celá ubrečený a v ruce žmoulala nějakou látku."Co je co se děje?" Vyhrkl jsem na ní a ona roztáhka prostěradlo které nesla
"Dostala jsem to" vzlykla "v noci" dodala a obejmula mě.
"Nic se neděje" Obětí jsem ji oplatil a znovu zaklepal na dveře koupelny.
"Nialle počítám do deseti" řekl jsem už docela naštvaně, ale zabralo to. Niall konečně otevřel dveře a pustil mě dovnitř. Jenže on sám chtěl opustit koupelnu. Mírně jsem ho zatlačil zase zpět a roztáhl před nej prostěradlo.
"Nialle ty krvácíš" pohladil jsem ho po tváři a on si kousal nehet.
"Pro jistotu že to není nic vážného tě zkontroluju" řekl jsem neoblomňe a ze skříňky pod umyvadlem jsem si vyndal potřebné věci.
"Ne Harry jsem v pořádku" odsekl mě a vydal se smerem ven z koupelny.
"Harry potrebuju se umýt" řekla Niky a udělala nejistý krok do koupelny. Já jsem chytil Nialla za zápěstí a jemně, ale důrazně jsem ho postavil k umyvadlu.
"Niky dej nám chvíli prosím"
"Myslím že to počká" odpověděla a zabouchla dveře.
Pohled Nialla
"Zlato jen se přesvědčím že ti nic není" řekl mi Harry a stáhl mi boxerky po kolena. Mezitím co mě držel přimáčklého na umyvadle si nasadil gumové rukavice."H-hazzz j-Já to n-nechci!" Řekl jsem, ale bylo mi to k ničemu. Harry mě sice slyšel, ale ignoroval.
Tak to je děs 😂😂