10. Návštěva v Nemocnici

741 21 3
                                    

Když mě přestala bolet ta noha tak  jsem si došla na záchod. Bylo mi o moc líp a tak jsem se šla s Harrym projít ven na čerství vzduch. Jen kousek na lavičku pár metrů od našeho domu. Harry si tam sedl a já vedle něj.
Zachumlala jsem se ještě víc do svojí bundy protože bylo chladno.

"Neseď na tom studeném" řekl. Tedy říká mi to často. Sedla jsem si k němu na klín.

"A co ty?" Zeptala jsem se

"Já jsem kluk"

"To vadí?"

"Ty jako holka nastydneš rychleji než jako já kluk" vysvětlil mi

"Já bych chtěla být kluk"

"Abys mohla sedět na lavičce?"

"To taky" řekla jsem a usmála se na něho. On se zasmál a po chvíli jsme šli ještě dál. Ruku v ruce.

"Za chvíli by měl jet Niall jestli nás uvidí tak se s ním svezeme"

"Tak jo" souhlasila jsem a došli jsme až k nemocnici, ale Niall nikde. Auto měl, ale pořád na parkovišti a tak jsme šli dovnitř a sedli si hned u vstupní haly.

"Ahoj Niky. Dobrý den pane Stylesy" pozdravil něčí hlas.

"Ahoj Jamesi" usmála jsem se na něj. Má nádherně modré oči.

"Co tady děláte?" Zeptal se

"Čekáme na Nialla"

"Tak to jo já na pana Payna" usmál se. Otočila jsem se na Harryho kterého nejspíš napadla ta stejná věc jako mě.

"Ne! Ne! Ani na to nemysli!"

"Ale jo. Alespoň to budeš mít za sebou" kývl na mě s úsměvem.

"Mám říct panu Paynovy ať se na ní podívá?" Zeptal se James

"To by jsi byl moc hodný" řekl Harry a já se na něj podívala s vystrašeným pohledem.

"Když už jsme tady" řekl Harry a v tom se ve dveřích objevil Liam. Pozdravil nás.

"Můžeme?" Zeptal se Jamese který si stoupl vedle něj

"Nezkonteolujeme nejdřív Niky?" Zeptsl se a já začala kroutit hlavou na znamení nesouhlasu. Liam se na mě podíval a kývl hlavou.

"Mužem" pronesl a otevřel dveře od ordinace která byla naproti.

"Jdeš semnou!" Vyhrkla jsem poplašeně.

"Nejdu já musím počkat na Nialla. Je to jen Liam" usmál se a James mě chytil kolem ramen.

"Tak pojď" řekl mi a vedl mě do místnosti kde už čekal Liam. Měl na sobě dlouhý bílý plášť a bílé tričko i kalhoty. James to samé akorát bez pláště.

"Opatrně si sedni" řekl mi James a pomohl mi na lehátko uprostřed místnosti. Po chvíli co Liam něco zapisoval do počítače tak se otočil a přistoupil ke mě.

"Tak se na to podíváme hmm?" Usmál se a mírně mi zvedl tričko. Ještě mi sáhl na čelo a pak odlepil náplast.

"Vypadá to že se to konečně začalo hojit. Tak to je dobrá zpráva" vyhodil náplast do nedalekého koše a došel pro novou a ještě nějaké věci.

"Možná to bude štípat" řekl jemně a polštářkem na který dal před chvílí dezinfekci mi přejel po jizvě. Poté mi to namazal nějakým krémem a přelepil novou náplastí.

"Tak a je to můžeš jít za Harrym" řekl a já mu poděkovala. I s Jamesem jsem se rozloučila a když jsem vyšla ze dveří tak jsem uviděla Harryho a Nialla jak se líbají. Uprostřed nemocniční chodby. On v bílém a Harry v civilním oblečení.

"Harry!? Nialle!? Teď a tady!?" Vyhrkla jsem a oni se na mě otočili.

"To poznáš" usmál se na mě Harry a chytil mě za ruku.

"Co poznám?" Zeptala jsem se protože jsem si nebyla jistá

"Lásku" řekl Niall

"Jo to už jsem poznala" řekla jsem a oba se na mě podívali. "Teda dokud byl ještě volný tak jsrm si ho chtěla vzít." Dodala jsem "teda chci si ho pořád vzít, ale on je starší než já a ani by to nešlo protože...." mluvila jsem

"Niky, Niky" přerušil mě Harry

"Taky tě miluju" řekl mi Harry když poznal že mluvím o něm.

"Asi tomu nebudeš věřit, ale já víc" začala jsem křičet a obejmula ho kolem krku.

"Teď a tady?" Řekl Niall

"Jo tomu se říká láska. To už jsi poznal" řekl Harry a políbil Nialla.

Harryho pohled
Věděl jsem že tuhle noc nebudeme ani jeden spát.

Dr. Styles IIKde žijí příběhy. Začni objevovat