Ležela jsem na boku a pomalu mě probouzelo slunce které do pokoje pronikalo skrz zatažené žaluzie.
Otevřela jsem oči a uviděla Jamese jak se na mě dívá a usmívá se.
"Dobré ráno" usmál se
"Dobré ráno" řekla jsem ospale a promnula si oči.
"Jak ti je?" Ptal se starostlivě
"Lepší než v noci" přetočila jsem se
"No to jsem rád" přiložil mi ruku na čelo. Podívala jsem se na něho a on se otočil na druhou stranu.
"Jen pro jistotu" držel v ruce teploměr.
Protočila jsem oči. "Fajn".
James se posadil. "Lehnout na záda"
usmál se. Přetočila jsem se tedy na záda. Trochu mi shrnul peřinu a teploměr zasunul do podpaží. Zase si lehl, ale o něco blíž ke mě když v tom okamžiku.
"auuu! Ležíš mi na vlasech" chytila jsem se za hlavu
"Promiň" zatvářil se provinile, ale v tom zapípal teploměr.
"Ukaž" vytáhl mi ho z podpaží.
"36,4°C" usmál se
"Co si dáš na snídani?"
"Záleží na tom co je v nabídce?"
"Záleží na tom co nabízíš"
"Pusu?"
"Vafle?"
"Beru"
"Přijímám" oba jsme se zasmáli.
Dala jsem Jamesovi velkou pusu a on mi mezitím co jsem dělala ranní rutinu připravil vafle.
"Miluju tě"
"Já tebe" společně jsme se pustili do snídaně. Bylo to vynikající tedy až do chvíle než mě začal bolet ten zlomený zub.
"Co se děje?"
"To nic" položila jsem vafli na talířek a napila se čaje. Bylo to, ale ještě horší.
"No tak řekni mi to"
Chytila jsem se za tvář a z očí mi začínali téct slzy. Sakra
"Bolí tě zub?" Jen jsem přikývl.
"Ukaž mi to"
"Tady" otevřela jsem pusu a ukázala na ten zlomený zub.
"Harry říkal že musí počkat až se ti to víc zahojí a až pak ti to Louis může opravit"
"Já vím, bude to dobrý" otřela jsem si slzy
"Ale já si myslím že by bylo dobré kdyby jsme tam zajeli"
"N-ne!"
Nadechl se a vydechl. "Když my ne tam tak on sem"
"Dvakrát ne bude to v pohodě" opravdu tam teď nechci
"Niky"
"Jamesi"
"věř mi" pohladil mě po vlasech
"Ty mě...přísahám kdyby se to zhoršilo tak pojedeme, ale teď už je to dobrý" a opravdu bylo
Zajásala jsem si sama pro sebe a sklidila po snídani.
"co chceš dneska dělat?" zeptal se mě James
"Je mi to celkem jedno. Tedy pokud nepůjde o návštěvu Louisovi ordinace" oba jsme se zasmáli.
"Tak co takhle procházka v parku?" navrhl
"Tak joo" vypískla jsem a šla se převléknout. Venku vypadalo že bude pršet. vzala jsem si na sebe dlouhé černé legíny a šedé tričko s dlouhým rukávem. K tomu černou bundu s býlím proužkem na zipu a bílé boty. hrozně se mi tahle kombinace líbila.
James se také převlékl. vzal si černé kalhoty a červenočernou kostičkovanou košili. Moc mu to slušelo.
Obul se a vyrazili jsme. Celou dobu jsme se drželi za ruce. Bylo to tak hezký. Prošli jsme celým parkem a protože se ani jednomu nechtělo domů tak jsme nastoupili na autobus a jeli ještě do města kde jsme si na oběd koupili pizzu. Strávili jsme tam skoro celý den. Když jsme k večeru přijeli domů tak pršelo.
"Dáme si filmový maraton?"
"Klidně" usmála jsem se na něho. byla jsem docela unavená. Došla jsem se umýt. převlékla jsem se do pyžama a vrátila se do obýváku. James něco pustil, ale já už to moc nevnímala. usnula jsem u něho v náruči.