40. What it was?

574 22 0
                                    

"Jsem Steve Peterson" představil se a podal Harrymu ruku. Očividně mu to pořád nedošlo. "Harry Styles" řekl na oplátku.

"Ahoj Niky" pozdravil mě a já nereagovala. Mela jsem vztek. Toho člověka nenávidím. Po všem co mi udělal. Čekám že teď vymyslel ještě něco hloupější než předtím.

"Ty nebudeš zdravit?" Zeptal se mezi slovy Harry a já se vytrhla ze svých myšlenek

"Dobrý den?" Rekla jsem naštvaně.

"Snad ahoj, ne?" Zeptal se

"Co já vím" odpověděla jsem a skřížila ruce. Měla jsem hodně divný pocit. Bála jsem se ho a zároveň jsem měla vztek.

"Vy se znáte?" Zeptal se nejistě Harry

"To bych prosil...jsem její táta a přinesl jsem vám tohle" řekl a podal Harrymu nějakou obálku. Ten na něj vyvalil oči a obálku si převzal.

"Doufám že se nějak rozumně dohodneme" usmál se až z něj šel strach. Harry otevřel tu obálku a prohrábl si vlasy.

"Ne...ne! Nikdy!" Řekl se zvýšeným hlasem.

"Pane Stylesy stačí to tu jen podepsat" znovu se usmál

"Žertujete že?" Usmál se na něj pohrdavě Harry a obálku roztrhl na 4 části které hodil do koše.

"Tak trochu jsem s tím počítal" řekl jemným hlasem.

"Uvidíme se u soudu, ať vyhraje ten lepší!" Poplácal Harryho po rameni a otočil se směrem ke mě. Udělal pár kroků blíž a pohladil mě po tváři. Já okamžitě ucukla a podívala jsem se na něj ne moc hezkým pohledem.

"Jak myslíš, sbohem" řekl a rázným krokem vyšel ze dveří.

"Co to bylo?" Zeptal se Niall a my jsme se s Harrym na sebe podívali. On stál pořád na tom stejném místě jako předtím.

"Do pr*ele!" Vykřikl po chvíli a vyšel ze dveří.

"Vysvětlí mi někdo co se tady děje?" Zeptal se Niall.

"Já nevím" kývla jsem hlavou, vytrhla si kapačku a sundala všechno co bylo na mě. Také jsem vyběhla ze dveří i když na mě Niall křičel ať se vrátím. Nemohla jsem, musela jsem najít Harryho.

Dr. Styles IIKde žijí příběhy. Začni objevovat