7. Liam

819 25 1
                                    

Než přijel Liam tak jsem dal Niky sklenici vody. Po chvíli ji vypila a znovu si lehla. Pak už přijel Liam a měl s sebou i Jamese. Prý je to jeho nový zdravotní bratr a musí ho vodit všude sebou aby se mohl stát doktorem aby se to naučil. Vysvětlil a já je zavedl k nám do ložnice kde ležela Niky.

"Ahoj" pozdravila tiše i Jamese čemuž jsem se trochu divil. Zývl jsem si protože bylo něco kolem druhé ráno.

"Bolí tě něco? Hlava nebo tak?" Začal Liam s vyšetřováním. James ji mezitím strčil teploměr do podpaží a čekal na výsledek.

"Ne" řekla tiše

"Dobře. Otevři pusu" vyzval ji Liam a ona to udělala.

Pohked Niky
Liam se mi podíval do krku a po chvíli pípal i teploměr.

"40,1°C" řekl někdo kdo přijel s Liamem. Věděla jsem že ten hlas od někud znám ale nevěděla jsem komu patří. Navíc byla docela tma.

"To je špatný" pronesl Liam a přiložil mi stetoskop k hrudi. Chvíli poslouchal a pak mi pomohl si sednout. Poslechl mi i dýchání a změřil tep.

"Zatím ti dám tohle" vyndal lavičku s kortikoidy a nebral lék do injekce.

"Lehni si na břicho" vyzval mě a ten muž mi pomohl.

"Já to nechci" začala jsem znovu brečet a chtěla se otočit zpět. Ten muž mě, ale pevně držel.

"Niky nic to není slibuju" řekl mi a jemně mě pohladil po vlasech. Vím kdo to je. Je to James ten kluk co mi přišel zkontrolovat stehy. Když jsem si na tohle vzpomněla došlo mi jak moc mě bolí břicho.
Niall mi dal ruku a po chvíli po tom jsem ucítila neco mokrého na mém zadečku. Po té následovala ostrá bolest. Trochu jsem sebou cukla a zmáčkl jsem Niallovy ruku.

"Už to máš skoro za sebou" řekl James a když mi dal Liam náplast tak mi pomohl se otočit zase zpět na záda.

"Mělo by se ti ulevit. Ještě zkontrolujeme to břicho ano?" Řekl Liam a trochu povytáhl moje tričko. Odlepil náplast a posvítil si baterkou na mobilu.

"Tak tohle se mi vůbec nelíbí" řekl Liam a náplast odložil stranou. I ve tmě bylo vidět jak je docela nasáklá krví.

"Niky zakryj si oči" varoval mě Liam a rozsvítil světlo. Místností se prolilo světlo. Po chvíli jsem se rozkoukala a viděla ne příliš hezkou ránu na mém břiše. Docela se mi ulevilo. James mi znovu změřil teplotu. Byla o dost nižší než doposud. Liam se s Niallem na něčem domlovali a pak přišli za mnou.

"Niky tvoje rána se nehojí dobře takže musíme udělat tak zvanou resuturu"

"Nevím co to znamená, ale už teď se mi to nelíbí" řekla jsem a odkašlala si.

Dr. Styles IIKde žijí příběhy. Začni objevovat