Mezitím u Niky:
Pohled Niky
"Pojď ochutnej to" vykřikla Rachel. Už od začátku školy od té doby co jsme se poznaly jsem na ni měla crush. Udělala bych cokoliv mi řekne.
"Je tam alkohol Harry mě zabije" vím že bych neměla pít, ale všechno se má jednou zkusit.
"Nedozví se to! Tak dělej" vzala jsem si drink od Rachel. Vsechny holky si vzaly ten samý.
"Na zdraví" tukli jsme si a všechny na ex vypili tu hořkou tekutinu. Myslela jsem že budu zvracet, ale ten pocit nepopsatelny.
"Ještě!" Vykřikl někdo z holek. Znovu jsme si vzali panáka a nalily ho do sebe.
Několikrát jsme to zopakovaly. Po chvíli už mi bylo všechno jedno.
"Pojďte vysílat živě na instagramu!" Navrhla Annie
"Klidně" řekla jsem opile "je mi příšerně dobře!" Vyjekla jsem po chvíli a začala se smát.
Holky nebyly na tom tak jako já. Byly zvyklý kdežto já pila poprvé. Harry mě zabije, ale teď je mi to jedno. Pořád jsem se smála. Motala se mi hlava, ale bylo mi to jedno. Když byly i holky opilý tak jsme natáčeli různá videa a dělali blbosti.
Absolutně nevím jak, ale usnula jsem.
Harryho pohled
Voda ve vaně nam pomalu vychládla a tak jsme vylezli ven. Bylo to báječné.Oba jsme si bez oblečení vlezli do postele.
"Miluju tě" řekl mi Niall
"Já tebe" jemně jsem ho líbal na čele a hladil rukama po zádech
*pardon ale tohle přeskočíme :)*
*pozdeji*
"Nejspíš už půjdu spát" řekl jsem udýchaně.
"Dobře ja taky" naposledy mě políbil na čelo a pak jsme se vydali do říše snů.
_____
Ráno"Dobré ráno" otevřela nám dveře do pokoje Niky
"Ummm dobré" prevalil jsem se na bok
"Kolik je?" Zeptal se Niall
"Za chvíli bude 10" usmála se a batoh si opřela o futra. Došla k naší posteli a skočila mezi nás.
"Tak co? Jak bylo?"
"Bylo to super" usmála se
"Jsi pořád panna doufám?"
Pohled Niky
"Cože?" Nejspíš jsem zrudla"Naše dohody"
"Když to tak toužíte vědět pane Stylesy tak ano jsem" vyplázla jsem na něj jazyk "doufám že i tady byla dodržena naše dohoda o pohlavním styku" všechno jsem mu to vrátila.
"Samozřejmě" řekl Harry opovrživě a podíval se na Nialla
"Že nebyla" dodal Niall tiše tak že to nejspíš neměl nikdo slyšet
"Ehm" odkaslala jsem si
"Bylo to přesně tady v posteli pokud by vás to zajímalo paní Stylesová" usmál se a já okamžitě vyskočila z postele.
"Zajdeme si nekam na snídani?" Navrhl Harry.
"Já asi ne promin" zakrenila jsem se
"Alkohol byl? Nějaká vesela ne?" Podíval se na mě
"Jo byl"
"Kolik?"
"Ani si to nedovedes predstavit"
"Cítím to z tebe tak alespoň že jsi upřímná" udělal seriózní obličej a vstal z postele. Já jsem šla po chvíli také. Najedla jsem se a šla za Jamesem do nemocnice. Měl totiž službu tak jsem ho chtěla překvapit.
Co říkáte na nové postavy? :)