Přistoupil jsem zpět k nim a společně s Liamem jsme Niky sundali bundu.
Na rameno jsem ji nanesl dezinfekci.
"Trochu to šťípne tak se nelekni" informoval jsem ji, ale stejně to bylo k ničemu.
"Auu Škubla sebou ale já jsem se to snažil ignorovat. Jemně jsem stačil stříkačku a po chvíli už měla lék v sobě. Namísto jehly jsem dal náplast.
Po pár minutách působení látky se začala uklidňovat.
"No vidíš a je to" pohladil jsem ji po vlasech. James ji celou dobu držel a objimal.
"Pojď lehni si tady" opatrně jsem ji položil na lehátko.
"Co jsi mi dal?" Vzlykla
"Něco na uklidnění teď ti bude líp jenom v klidu lež" vysvětlil jsem.
Liam hodil po Jamesovi rukavice a ten si je natáhl na ruce.
"Je to na tobě" pobýdl ho Liam a James se rozešel k Niky. Já jsem se přesunul k její hlavě.
James ji sundal obvaz a ránu vydezinfikoval. "To bolí" prohnula se v zádech
"věřím ti to, ale musíš to vydržet"
James ji ránu namazal mastí proti zánětu a obvázal obvazem.
"Ještě uděláme krevní testy...Jamesi"
"Já?"
"Aaa James dostává zlatého bludišťáka za svou správnou odpověď" usmál se Liam
Pohled Niky
Neměla jsem sílu protestovat a tak jsem jen čekala co semnou udělají. Byla jsem moc unavená a tak jsem jen ležela.
"James ti teď vezme krev. Ano?"
"hm" řekla jsem nevýrazně a hřbetem ruky jsem si přejela po čele. Do očí se mi tlačila nová dávka slz. James mi dal kolem ruky kus nad zápěstím škrtidlo. Cítila jsem jak se mě dotýkají jeho studené ruce.
"Je to správně" z jeho hlasu jsem slyšela nervozitu. Já mám být tady ta nervózní. Otočila jsem hlavu abych se podívala co to dělá s mojí rukou. Ani trochu se mi to nelíbilo.
"Další zlatý bludišťák!" vypískl Liam a chytil mě za ruku tak aby zůstala natažená. Vzal čtvereček s dezinfekcí a vytvořil mi jím na zápěstí malé žluté kolečko. Odvrátila jsem pohled protože se na to rozhodně nehodlám koukat. Po chvíli jsem ucítila bolest. To jak mi jehla projela kůží až do žíly. Měla jsem pocit jakoby se všechno nahrnulo jenom do toho jednoho jediného místa na mém zápěstí.
"auu! to bolí!" Znovu jsem se prohnula v zádech a slzy mi tekly po tvářích.
"Nech toho" naklonil se nade mě Harry který mě celou dobu držel za ruku. "Musíš to vydržet" Setřel mi slzy z tváří.
"Už to bude" usmál se na mě.
Pohled Liama
James přede mnou seděl na stoličce a bral Niky krev. Poprvé pod mým dohledem. Vedl si celkem dobře. Pokaždé když se zkumavka naplnila temně rudou tekutinou tak ji vyměnil. Takhle to udělal dvakrát.
"Liame?" otočil se na mě
"Vytáhni tu Jehlu" poradil jsem mu a on to okamžitě bez rozmyslu udělal.
"Ne!" jemně jsem se praštil rukou do čela.
"To vás ve škole neučili?"
"Co?"
"Měl jsi tam dát nejdřív tohle" zamával jsem mu před obličejem býlím čtverečkem s dezinfekcí. "pust mě tam" vyzval jsem ho a on si okamžitě stoupl a udělal krok stranou.
sedl jsem si na stoličku k Niky a na místo odkud ji už vytékal malý pramínek krve jsem přiložil gázu a přelepil to stahovací náplastí.
"Chytni to tady" chytil jsem Jamese za zápěstí a jeho ruku jsem nasměroval tak aby Niky přimáčkl ten čtvereček. Doufejme že nebude mít modřinu.
"Strhávám ti dva bludišťáky za špatné vyndání jehly." prohodil jsem mezi tím co jsem ji otřel ruku od krve.
"Proč musíte být zrovna doktoři" vzlykla Niky
"Nezapomeň že i přes býlí plášť zůstáváme lidmi" usmáli jsem se na ni
-----BONUS-----
Jelikož při psaní dělám opravdu hodně nechtěných překlepů a některé mi přišli docela vtipné, tak se s vámi o ně podělím :)
1. "Vyhrň si tričko poslechnu si tě" dal si stetoskop do očí
2. "Ne neříkej mu to!" vykřikla Noky
3. Odvrátila jsem pohled protože se na to rozhodně nedívám koukat.
4. Pohled Noky
5. "Tlak je trochu zrychlený. Stejně jako zvýšená teplota. Takže ještě změříme ten tlak"
Doufám že jste se alespoň trochu pobavili :D