Uběhlo pár dní od toho co mi Lou vytrhl zub a já se cítím mnohem lépe. Dneska je den koncertu který kluci uspořádaly. Pokud to takhle půjde mohlo by jich být ještě nekolik. Za asi půl hodiny si pro mě měl někdo přijet. Ještě jsem nevěděla kdo ale nějaký kluků známí prý že ho poznám na první pohled. Vzala jsem si na sebe tričko na kterém bylo napsáno 1D a pod tím kluků fotka. K tomu jsem si vzala černé rifle a mikinu. Byla jsem už připravena když někdo zazvonil. Otevřela jsem pomalu dveře a stál tam Mike. Párkrát u nás byl. Byl to kluků manažer nebo někdo takový.
"Ahoj ráda tě vidím" pozdravila jsem
"Ahoj i já tebe" oplatil mi pozdrav. Nasedli jsme do auta a jeli za klukama. Mike mě dovedl do boxu kde jsem si sedla na židli a za sklem se dívala na začínající koncert. Byla to nádhera. Nikdy předtím jsem na jejich koncertu nebyla a teď miluju to a přeji si ať tenhle den nikdy neskončí. Po asi půl hodině byla pauza. Moc jsem si to užívala. Když začala druhá část koncertu tak se mi něco nezdálo na Niallovy. Jako kdyby ho něco bolelo nebo tak. Jakmile byla show u konce rozběhla jsem se za klukama. Mike mi pomohl a po chvíli už jsem byla u nich.
"Sakra Nialle!" Vykřikl Harry
"Bude to v pohodě" odpověděl mu Niall. Otevřela jsem dveře a naskytl se mi pohled na Nialla sedícího na zemi a na kluky kteří ho ošetřovali. Harry tam pořád chodil a nevěděl co.
"Ahoj" pozdravila jsem je
"Ahoj Niky tak jak jsi si to užila" zeptali se
"Dobře...tedy výborně" řekla jsem šťastně
"Tak to je skvělé"
"Co je Niallovy?"
"Udělal si něco s kolenem už zase" prohrábnul si vlasy a sedl si na židli.
"Hned teď jedeme do nemocnice!" Zvýšil hlas
"Ne bude to v pořádku" snažil se ho ujistit Niall a chtěl si stoupnout aby to dokázal. To se mu však nevedlo a hned po prvním kroku skončil zpět na zemi.
"Niallere hned teď jedeme" řekl Harry a podepřel ho z jedné strany. Tímhle stylem se dostaly do auta a jeli do nemocnice. Já jsem pomohla dát klukům věci do auta a pak jsme jeli za Harrym a Niallem. Sedela jsem si na židli do čekárny a společně s Louisem čekala na Liama. Ten šel za nimi dovnitř.
"Tak co zub?" Řekl po chvíli a usmál se na mě
"Je celkem v pohodě asi" oplatila jsem mu úsměv
"Jseš si jistá?" Upřel na mě zrak
"Ehh jo?"
"Dobrá dobrá" znovu se usmál a opřel se o opěradlo. Po chvíli už přišel Liam se špatnou zprávou.
"Co se děje?" Zeptal se Lou
"Budou ho operovat nejspíš si poranil vazy"