32. One Year and Christmas-BONUS

632 23 6
                                    

"Jamesi!" Spráskla jsem ruce a v ten moment jsem byla nejšťastnější člověk na zemi.
Rozběhla jsem se k jeho posteli a jemně ho obejmula. Ještě měl na sobě připojené nějaké přístroje.

"Ahoj...ty budeš nejspíš Niky že?" Zeptal se nejistě.

"Ano pořád Niky" usmála jsem se povzbudivě

"Ten doktor co tady byl mi o tobě říkal" usmál se

"Niky James má částečnou retrográdní amnézii to znamená že si nepamatuje co se stalo před nedávnou dobou, ale pamatuje si vzdálenější vzpomínky" vysvětlil Liam a sedl si na kraj vedlejší postele která byla prázdná.
Smutně jsem se usmála a po té se otočila znovu na Jamese.

"Víš co se ti vůbec stalo?" Zeptala jsem se ho a on přikývl.

"Říkali mi o tom" usmál se a zývl si.

"Pojď myslím že bychom měli jít. Jamese čekají ještě nějaká vyšetření a musí odpočívat" řekl po chvíli Liam. Oba jsme se zvedly a rozloučili se s Jamesem. Měla jsem obrovskou radost že je vzhůru, ale zároveň mě mrzelo že si nic nepamatuje.

"Niky napíšu ti doporučení ještě na jedno vyšetření a s Harrym tam zajdete...ano?" Zeptal se Liam

"Jo fajn" usmála jsem se a vlezla si znovu do postele. Trochu mě bolelo břicho, ale snažila jsem se to ignorovat.
Niall tady nebyl protože mu začali rehabilitace. Lehla jsem si a začala projíždět instagram. Po chvíli mě to omrzelo tak jsem položila telefon na stolek a dívala se do stropu. Po chvíli jsem nejspíš usnula. Probudila jsem se až když tady byl Harry. Společně s Liamem řešili něco u Nialla.
Natáhla jsem k němu ruku a jemně ho zatahala za tričko. On se otočil a pozdravil mě. Já ho pozdravila na zpět a on chytil mojí ruku. Chvíli mě držel a pak odešel s Liamem ještě něco dořešit.
Když se vrátil tak už měl na sobě bílý plášť, tričko a kalhoty.

"Niky pojď Liam tě objednal ještě na jedno vyšetření a zítra už by jsi mohla jít domů" usmál se povzbudivě

"Skvělé" zaradovala jsem se, ale pak mi to došlo..."jaké vyšetření?"

"Zajdeme spolu na kardiologii jen pro jistotu, kvůli tvému nízkému tlaku"

"Co to znamená?"

"Doktor Parker ti zkontrolujte srdce" oznámil jen tak

"Jakože...?" Vykulila jsem oči.

"Pojď všechno ti ukáže" usmál se Harry a pobýdl mě.

"Uhh" vydechla jsem a chytila jsem ho za ruku. "Když jinak nedáš"

"Je to jen preventivně" ujistil mě.

"Bude mi brát krev?" Řekla jsem rozrušeně a zastavila jsem se uprostřed chodby.

"Ne prosímtě" Harry se nad tím pousmál a my pokračovaly zase dál.

"Co mi bude dělat?" Zahrnovala jsem ho otázkami tohoto typu.

"Niky podívej se na mě" usmál se a já se podívala "jsem kardiolog?"

"Člověk nikdy neví" odpověděla jsem stručně a konečně jsme se dostali do čekárny. Nikdo tam nebyl a tak jsme nečekali moc dlouho. Harry se posadil na plastovou židli a já hned vedle něj. Jelikož jsme byly opravdu blízko tak jsem si položila hlavu na jeho rameno a zavřela oči. On mě začal hladit po vlasech.
Asi po půl minutě z ordinace vykoukla sestřička. Harry ji dal kartu mojí pojišťovny a papír od Liama. Po chvíli nás pak zavolala dál.

"Tak Niky jsi tady po prvé že?" Zeptala se mile a i tak působila.

"Ano" kývla jsem na souhlas.

Dr. Styles IIKde žijí příběhy. Začni objevovat