Az esőcseppek csak úgy hullottak az égből egymás után. Szomorúan észleltem, hogy egyenruhám tiszta víz volt én pedig a megfagyás határán voltam.
-Szia Min Hee! - ugrott hátulról a hátamra Ji Na.
-Szia. - mosolyogtam a lányra az ölelésünket követően.
-Van egy hatalmas hírem. - ugrándozott.
-Mesélj. - sétáltunk be az épületbe ami pokoli néven iskola.
-Kim Taehyung, tudod a Bangtan Boys-ból az az írtó cuki fiú, tegnap beszélgetett velem és randira hívott. - mondta már-már sikítozva.
-Az..az szuper. - próbáltam boldognak tűnni azonban az a hét fiú nem a szívem csücskei voltak.
Épp kimondtam gondolatom mikor megjelentek a fiúk.
-Ji Na, csak annyit akartam mondani, hogy lemondom a randit, mert..mert! - szólalt meg Taehyung majd mind a hét nevetésben tört ki.
-De.. - sírta el magát barátnőm.
-Hogy ti milyen egy..Ez most mire volt jó? Nektek öröm, hogy a lányok szívét össze töritek? Hmm? Idióták vagytok mind! - simogattam barátnőm hátát közben dühösen mondtam a magamét.
-Milyen bátor vagy. - szólalt meg a legfiatalabb, azt hiszem Jungkook a neve.
-Nem, nem vagyok bátor csak utálom az ilyen beképzelt pöcsöket, mint ti. - húztam össze szemeim.
-Most megmondtad. - nevett ismét Jungkook.
-Nem érdekel mit gondoltok, mind szemetek vagytok. - ráztam enyhén fejemet majd a még mindig sírt barátnőmmel a termünk felé vettük az irányt.
-Te nem szereted őket? - törölte könnyeit Ji Na.
-Őszintén? Nem.. - igazítottam meg szoknyám.
-Köszönöm, hogy kiáltál mellettem. - ölelt meg barátnőm.
-Semmiség. - öleltem vissza majd leültünk a termünkbe.
Az első órát követően mikor mentünk volna a következő tanórára ismerős hang szólalt meg.
-Te, ott! Te lány, gyere ide! - szólt nekem Taehyung.
-Mi van? - fordultam meg magabiztosan.
-Nem szeretjük, ha valaki így beszél velünk. - folytatta Suga, igazi nevén Yoongi.
-Én meg nem szeretem, ha a barátnőmet vagy engem kihasználnak és hülyének néznek. - tettem a kezem keresztbe.
Eközben mindenki körénk gyűlt.
-Hogy hívnak Rózsa? - kérdezte Jungkook.
-Semmi közöd hozzá. - jelentettem ki mérgesen.
-De, sok közöm van az ilyen vad és szép lányok neveihez. - mosolygott csábítóan.
-Hülye.. - forgattam meg szemeim.
-Na..nyögd ki kislány. - szólalt meg Hoseok.
-Nem fogom elmondani! - mondtam hangosan majd a matektanár jelent meg.
-Min Hee és a hét fiú, az irodámba! - mondta komolyan majd elviharzott.
-Jaj, Min Hee! Találkozunk! - ölelt meg barátnőm majd elsietett a terembe.
Én szomorúan mentem a fiúk előtt az irodába.
-Kössz. - morogtam nekik hátra majd mentem tovább.
-Nem szabad kikezdeni velünk és nem történik ilyen. - jött közelebb Jungkook.
-Ne gyere a közelembe! - sziszegtem.
-Ilyen hisztis embert. - nevetett hátul Taehyung.
-Te ne szólalj meg! Összetörted a barát nőm szívét! - mondtam mérgesen majd bekopogtam az ajtón.
-Min Hee és Jeon Jungkook jöjjön csak be! - nyitott ajtót a tanárnő.
-Csak előre Rózsa. - suttogta Jungkook.
-Ne hívj így. - morogtam majd leültünk, szembe a szigorú nő elé.
-Nem tűröm, hogy veszekedés és hangoskodás uralkodjon az iskola területén! 2 hétig Min Hee korepetáltatja Jungkookot matematikából! Nincs nyafogás, ez a rend és kész! - mondta majd az ajtó felé mutatott.
Mikor kimentünk és becsukodott az ajtó muszáj volt kimondanom.
-Rohadj meg Jeon Jungkook. - mondtam csukott szemmel majd távoztam a helyszínről.
Szuper. Két hétig taníthatom neki a matekot. Pont őt..Remélem elnyerte tetszéseteket!
Ha igen nyugodtan voteoljatok és írjatok kommentet!
By: 10flower01💕
VOCÊ ESTÁ LENDO
Rose~ {Jungkook FF} BEFEJEZETT
FanficMin Hee, 16 éves lány akinek szülei nem igazán foglalkoznak vele ezért magának kellett egyedül felnőnie. Egy barátja van az iskolába, Ji Na akivel már-már testvérként tekintenek egymásra. Az iskolájában 7 fiú tűnik ki mindenki közül. A hét fiú elnev...