×TWENTY-THREE×

956 57 7
                                    

Rámemelte tekintetét, majd zsebre tette kezét.
Nem érdekelte jelenlétem. Sőt idegesítettem. Látszódótt az arcán.
-Igen? - biccentett fejével.
-Mióta? Vagy, a többiek tudnak erről? - könnyeztem folyamatosan közben csak dadogva kérdeztem első gondolataim.
-Igen. Jaj, elfelejtettem említeni! Visszatérek a régi életemhez. Újra a bunkó Jungkook leszek aki a Bangtan Boys csapatba a főember lesz. Kifogok használni lányokat és semmibe veszem az érzéseiket. Mindennap más, nem egy. És.. nem foglak ismerni téged, Min Hee, úgy mint régen. - mondta hangosan, de mégis lassan majd az ajtón kisétált lazán úgy, mint az én szívemből.
---
Már két hete történt, hogy Jungkook megmondta, hogy újra a régi lesz. Azóta rám se hederít.
-Nem értem,Ji Na, még mindig! Én amikor ő megcsalt, akkor nen távolítottam el magam tőle, de, hogy én egy kicsit bunkó voltam kisétált az életemből. - szorongattam zsebkendőmet miközben az ágyamon ültem.
-Talán épp ez a baj! - eszmélt fel a lány.
-Mármint? - kérdeztem szipogva miközben a lányt néztem.
-Nem engedted el. Hanem magad mellett hagytad. Ott kellett volna hagyni, Min Hee! - állt fel a székről magyarázás közben.
-Valóban. Erre nem is gondoltam, te jézus, milyen hülye vagyok. - húztam el számat.
-De tudod mit. Két phete ezen rágódsz. Kell egy kis változás! - ült le hirtelen mellém.
Kérdőn a lány felé fordultam aki csak mosolyogva figyelt.
-Neem! Nem megyek bulizni! - ráztam a fejem hevesen.
-Dee! Kell neked a kikapcsolódás. - mondta vidáman.
-Nincs se kedvem, se erőm. - löktem le az ágyról a lányt aki nevetve felállt.
-Meg Ji Na, hol van itt szórakozóhely? - érveltem.
-Suli-buli? Az mindig van. Igaz, gatyi, de megteszi! - húzott le az ágyról.
-De annyira nincs kedvem. - hisztiztem.
-Nincs nyavajgás! Jössz és kész! - állított fel.
---
Egy ideje álltam a gatyi suli-buli parketjén ahol alig néhány diák beszélgetett. Sóhajtottam majd az órára néztem ami azt mutatta, hogy még egy óráig kell itt lennem. Ugyanis Ji Na ezt is meghatározta. Leültem a székre majd az ajtó felé kaptam a fejem ahol a Bangtan Boys suhant be rengeteg diákkal mögöttük.
-Nem, ezt nem! - pattantam fel és a kijárat felé vettem az irányt amikor valaki megfogta a kezem.
-Min Hee! - kiáltott Jimin.
-Csönd! - fogtam le a száját.
-Hogy-hogy itt vagy? - vette le hangerejét.
-Ji Na azt mondta ismerkedjek meg új fiúkkal, hogy elfelejtsem Jungkookot. - sóhajtottam szomorúan.
-Azt nem itt kell! - nevetett -, meg szerintem egy kicsit pihenj, nagyon fáradtnak tűnsz.
-Semmit nem aludtam. - tettem keresztbe kezeim.
-Menj haza, jobb ott neked és aludj! - tette mutatóujját a magasba majd eltűnt.
Kimentem a teremből majd ráírtam Ji Nára.

Kimentem a teremből majd ráírtam Ji Nára

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Mosolyogva eltettem a telefonomat majd neki döltem a falnak és magamra hajtottam kabátom kapucniját

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Mosolyogva eltettem a telefonomat majd neki döltem a falnak és magamra hajtottam kabátom kapucniját. Egyszercsak az ajtó kicsapódott és Jungkookot láttam meg mögötte szorosan Jimin.
-Miért mondtad ezt neki? - hallottam meg Jungkook háborodott hangját én pedig a fal mögé bújtam, nehogy meglássanak.
-Én csak az igazat mondtam, rohadjak meg. - sóhajtott Jimint.
-Muszáj rágyújtanom. - mondta halkan én pedig kikukucskáltam és tényleg elővett egy dobozzal.
Ennyire megváltozott volna?

Sziasztook! Nem egy izgalmas rész, de remélem tetszik, ha igen, akkor kommenteljetek és voteoljatok😊 Még mindig köszönöm a lelkes embereket akik rászánják idejüket egy röpke komment irására, nagyon hálás es boldog vagyok!💕
By:10flower01

Rose~ {Jungkook FF} BEFEJEZETTDonde viven las historias. Descúbrelo ahora