THIRTY-FIVE

795 52 4
                                    

Megsemmisülve, sebes szemmel ültem ott kisírva magam. Ruhám mellettem pihent kicsit széttépve.
Igen. Do-yun megerőszakolt.
A gondolat miatt újra elsírtam magam. Már borzasztóan késő volt, anya már százszor hívott, de nem tudtam felvenni. Hirtelen felcsillantak szemeim mikor meghallottam, hogy apa és Jungkook a nevemet kiáltotta.
Elhaló hangon próbáltam megszólalni, bár alig hallatszódott. Azthittem nem hallották meg, mert olyan halk voltam,de egysszercsak Jungkook aggódó arcával találtam magam szembe.
-Mi történt, Min Hee? - sietett oda hozzám majd átölelt.
-Do..Do-yun.. - nyögtem ki.
-Mi van vele? Miért lila a szemed? És a ruháid? - tolta el magát majd hirtelen elsötétedett mindkét szeme és újra rámemelte tekintetét -, Do-yun megerőszakolt?
Óvatosan bólintottam egyet amire izmai megfeszültek, arcsontjával együtt. Felugrott tőlem amire megijedtem.
-Ne csinálj semmit, majd holnap megbeszéljük, csak kérlek vigyél haza. - mondtam neki sírva.
Felém kapta fejét majd egy sóhaj után felkapott.
-Köszönöm. - suttogtam fülébe.
—-
Másnap, mikor felkeltem a fejem iszonyúan fájt, a szememmel együtt. Mindenhol kellemetlen, szúró érzés volt, főleg, ha hozzáértem.
-Min Hee, drágám. - rontott be anya majd szorosan megölelt amire felszisszentem.
-Fáj? - nézett aggódó szemekkel.
-Igen.
Hirtelen eszembe jutott, hogy tegnap Jungkookon látszódott, hogy nagyon ideges lett.
-Hol van Jungkook? - néztem rá ijdeten.
-Valahova elment. - vonta meg vállát.
Nem szerettem volna, hogy hülyeséget csináljon, ezért kipattantam az ágyból gyorsan, azonban mivel mindenem fájt össze is estem.
-Min Hee, pihenj, ne menj sehova. - segített fel.
-Nem, muszáj elmennem. - rántottam ki magam szorításából.
Felkaptam egy farmer kabátot és pizsamába indultam el megkeresni a fiút. Anya hangosan kiabált utánam, de nem érdekelt. Csak az, hogy ne legyen több baj.
Nagyon fájtak lábaim, alig tudtam menni, de muszáj volt megkeresnem. Így is elég baj történt már.
-Van valami baj, mi történt? - jött oda hozzám egy lány.
-Nem, miért? Ismerjük egymást? - néztem rá furcsán.
-Nem, csak érdekesen jársz. - vont vállat.
-Ohh, igen, volt egy kis baj. - sóhajtottam. -, De figyu, ismered vagy láttad ma ezt a fiút? - mutattam képet Jungkookról.

 -, De figyu, ismered vagy láttad ma ezt a fiút? - mutattam képet Jungkookról

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-Hát.. mivel egy ideje itt ülök szóval ismerős. - nézte a képet hosszan.
-Nem tudod merre ment? - néztem reménykedve rá.
-Ha jól emlékszem .. arra ment. - mutatott egy kis utca felé.
Rossz előérzet fogott el ami miatt hányingerem lett.
-Nem akarsz hazamenni? - nézett aggódóan.
-Nem, muszáj megkeresnem. - tánaszkodtam a térdemre miközben nagy levegőket vettem.
-Szerintem nem jó ötlet. - rázta a fejét.
-Akkor is megkeresem. -egyenesedtem ki -, Köszönöm a segítséget. - intettem neki majd elindultam az irányba.
-Megyek veled, a végén össze esel. - jött utánam.
Bólintottam egyet óvatosan majd ketten indultunk. Lassan mentem, mert járni alig tudtam, de megpróbáltam sietni, hogy minél előbb odaérjek.
Mikor befordultunk a kisutcába a végén láttam, hogy Jungkook idegesen állt, hálisten még egyedül.
-Jungkook! - ordítottam majd futni kezdtem, de lábaim feladták így összeestem, ismét.
-Min Hee, mit keresel itt? - futott oda hozzám.
-Ugye nem Do-yun-t várod? - néztem rá fájdalmas fejjel.
-Hát.. de. - emelt fel.
-Nem, neem, innen most elmegyünk. - húztam magam után.
-Rózsám, én addig innen el nem megyek, míg nem vertem meg alaposan. - fordított maga felé.
-Tessék? - néztem mélyen szemeibe.
-Mármint, Min Hee. - vakarta meg tarkóját.
-Szó sem lehet róla egyépként. - ráztam meg a fejem.
Amint kimondtam Jungkook mögött Do-yun unott arcát láttam meg.
-Na mivan gyökérfejű? - tette keresztbe karjait.
Ijedten néztem Jungkookra akinek szemei sötétbe borultak majd lassan megfordult.

Sziasztok! Ebben a kis szünetecskében sikerült megírnom kicsit nyugodtabban a részt szóval lehet, hogy a részek közt több idő elfog telni, ezért már most bocsánatot kérek, de nincs sok időm. Mindenesetre itt az új rész, remélem tetszett.❤️
By:10flower01💜

Rose~ {Jungkook FF} BEFEJEZETTWhere stories live. Discover now