×FIFTEEN×

1.1K 67 0
                                    

Könnybe lábadtak szemeim majd kissé összegyűrtem a lapot.
-Rohadj meg Jeon Jungkook! - nyomtam a papírt a fiú kezébe majd elsiettem.
-Min Hee, mi a bajod? - futott utánam Ji Na.
-Ez a rohadék Do-yunnal egyességet kötött! - könnyeztem be.
-Mi van? Ez beszélt vele? - akadt ki barátnőm.
-Ji Na! - sírtam el magam.
Nem tudtam nem elsírni magam. Muszáj volt kiadnom magamból. Én most utáltam meg ezt a fiút.
-Ők még mindig a Bangtan Boys. Tudod, hogy milyenek.. - nyugtatgatott barátnőm.
-Attól még nem kéne a volt barátommal ezt csinálnia. - töröltem könnyeim.
---
Utolsó óra után Jungkook futott elém.
-Rózsám! - állt meg előttem.
-Mostmár nem a tiéd vagyok. Egy elveszett és átvert Rózsa. - könnyesztem be.
-Kérlek, gondolj át mindent. Ezután még figyelmesebb leszek, hidd el szeretlek! - ölelt volna meg, de elhúzodtam.
-Még mindig olyan vagy, mint amikor először találkoztunk. Jungkook, én már nem tudok benned bízni. És megmondom az őszintét, szeretni se tudlak már. - töröltem folyamatosan eső könnyeim.
-Min Hee! - túrt kócos hajába majd elment.
Én a folyosó közepén estem le a földre és sírtam. Mert hazudtam. Borzasztóan szeretem, de hazudott, átvert. Ha nem tette volna ezt, akkor még mindig együtt, kézen fogva sétálnánk.
---
Egy forró zuhany alatt áztattam magam. A kis vízcseppek egymás után érintették puha bőröm. Én pedig sírva próbáltam magam megnyugtatni. Hiányzik. Hiányzik a közelsége,a hangja. De nem fogadhatom vissza. Min Hee, megcsalt és átvert!
Gyorsan kiléptem a vízet engedő tárgy alól majd felvettem a pizsamám és a tükörbe néztem. Egy roncsolt és szétesett lány pillantott rám vissza.
Tényleg nem szeretsz? - pittyent telefonom amin Jungkook üzenete volt olvasható.
Most írjam neki azt, hogy, de, piszkosul szeretlek? Nem, nem írhatom ezt..
Szeretlek, de kevésbé, mint mielőtt megismertelek.. - írtam vissza.
Erre nem jött válasz. Tehát megharagudott. Szuper..
Átmentem a szobámba és ledőltem az ágyra. Miért velem történik ez? Miért nem lehetne csak boldogan, együtt lenni?
Éppen aludni készültem mikor valaki csöngetett. Felvettem a már-már kicsi köntösöm és elbattyogtam az ajtóhoz.
-Szeretnék veled beszélni. - mondta komoran Jungkook.
-Semmi kedvem sincs se veszekedni se vitatkozni. Késő van Jungkook. - dünnygögtem.
-Kérlek! - idegeskedett.
-Mondd. - adtam be a derekam.
-Nagyon szeretlek és elhiszem, hogy haragszol rám. Elcsesztem, elbasztam, de kérlek! Ha nem is jövünk össze újra, hidd el, hogy hatalmas szeretettel várlak téged. Mert borzasztóan szeretlek. És még valami miatt fontos lenne, ha kibírnál egy kicsit. - mondta idegesen.
-Igen? - vontam fel szemöldököm.
-Ji Na és Taehyung összejött. Nekem Taehyung, neked Ji Na a legjobb barátod. - túrt bele fekete hajába majd elsietett.
Most nem is Jungkook szavain illetődtem meg legjobban hanem azon, hogy Ji Na és Taehyung összejött úgy, hogy nem is tudok róla? Ez azért fájt.
Erről még beszélünk - írtam Jungkooonak.
Letettem a telefonom majd visszafeküdtem ágyamba. Kezd elegem lenni. Én már senkiben nem bízhatok? Vagy mind ellenem vannak? Tényleg senkit nem értek..
---
Másnap zajra ébredtem. Kinéztem az ablakomon és Jungkookék álltak ajtóm előtt Ji Na társaságában. Amin meglepődtem, hogy Jungkook kezében egy hatalmas Rózsa csokor volt. Gyorsan felöltöztem és felkaptam hátamra táskám majd kiszaladtam.
-Mit kerestek itt? - kérdezten meglepődötten.
-Szép lánynak, szép Rózsa! - nyújtotta felém a csokrot.
-Én.. én köszönöm. - éreztem, hogy kipirosodtam majd barátnőm felé néztem.
-Ji Na. - suttogtam.
Lesütötte szemét majd elmentek. Mindannyian. Csak Jungkook maradt ott.
-Mi van itt? Miért mentek el? - illetődtem meg.
-Én sem tudom. - vonta meg vállát.
-Te.. Te azért elkísérsz a suliba? - nyeltem nagyot.
-Igen. - mosolygott aranyosan.

By: 10flower01

Rose~ {Jungkook FF} BEFEJEZETTOù les histoires vivent. Découvrez maintenant