-Szia, Min Hee vagyok! - mosolyogtam Jimin új barátnőjének miután csöngettek.
Igen. Mindenki beleegyezett a tervembe és most jöttek meg Jiminék, az utolsó vendégek.
-Szia! Ji-a vagyok. - mondta félénken.
Azonban érdekes volt a lány. De ez egy buli és senki sem ronthatja el. Aha..
----
Éjfél múlt és mindenki borzasztóan jól érezte magát.
-Jimin, hol van Jungkook? Sehol sem találom. - kérdeztem a fiút.
-Fogalmam sincs. - rázta a fejét.
-Azért köszi. - mosolyogtam, de azonnal lefagyott ez a mosoly mikor láttam, hogy a szüleim szobájába húzza Ji-a Jungkookot.
Félénken álltam oda az ajtóhoz amit becsapva hagytak maguk után. Féltem. Féltem, hogy meg fog csalni barátom. És izgulhattam. Magabiztosan nyitottam be, de sírni kezdtem. Jungkook és Ji-a csókuk közepén nyitottam be. Egyikőjükön sem volt póló.
-Jeon Jungkook! Soha többé nem akarlak látni! - mondtam hangosan közben könnyeim csak úgy folytak.
-Min Hee! Rózsám! Mindent megmagyarázok! - pattant fel.
-Ne hívj így. - hátráltam.
-Megmagyarázhatom? - fogta meg a kezem.
-Ezen mi a megmagyarázni való? Tudom, hogy mire készültetek és ennyi bőven elég volt. - rántottam volna ki kezeim markolatából, sikertelenül.
-Adj egy esélyt! - kezdett könnyezni.
-Egyet, nem többet! Te takarodj innen! - fordultam a lány felé.
-Ribi. - forgatta meg szemeit.
-Ki kinek mondja ezt? Nekem kéne mondanom. Egy napja se vagy együtt Jiminnel, máris megcsalod. Szép teljesítmény! - néztem rá szúros szemekkel.
-Kuss! - csapta be az ajtót.
-Nem voltam benne. Hidd el! Tudod, hogy mennyire szeretlek! Ráadásul Jimint 9 éve ismerem, miért akarnék neki rosszat? - mondta komolyan.
-Miért engeded magad? - kérdeztem miközben könnycseppeim megeredtek.
-Mielőtt bejöttünk ittam valamit. Valamit amiről nem tudtam mi az. - törölte le a cseppeket arcomról.
-Ez nem a Disney mese, Jungkook! Szerelem bájital vagy mi? - nevettem szomorúan.
-Nem. Alkohol. Sok alkohol. - huppant le az ágyra.
-Mit csinálsz, ha azt mondom, nem hiszek neked. - töröltem könnyeim.
-Bizonyítok. Hogy szeretlek és soha nem hazudnék. - tette kezeit keresztbe.
-Jungkook. Utolsó és egyetlen esélyed van. Bizonyíts. Bizonyíts, hogy szeretsz és, hogy nem csalsz meg többé. - döltem neki az ágynak.
-Mindent megteszek. - ölelt meg.
-Jungkook. - jelent meg az ajtóban Jimin.
-Szia. - mosolygott.
-Miért teszel tönkre? - löktem meg, ennek következtében az ágyra esett
-Jimin, mi van? - ijedtem meg.
-Az, hogy a kis barátod lefektette Ji-át, barátnőm akarata nélkül. - nézett rám morcosan.
-Mi? - húzta össze szemöldökét barátom.
-Ilyen nem történt. - álltam barátom védelmére.
-Csöngettek! - hallottam meg Taehyung hangját.
-Ezt még megbeszéljük! - néztem Jiminre.-Szia kislány. - harapott szájába Do-yun miután kinyitottam az ajtót.
-Menj el. - csuktam volna be az ajtót, de nem engedte.
-Buli van? És meg se hívtál? - akadt ki majd arrébb lökött és bement.
-Do-yun, húzz el innen! - szólt hangosan Jungkook.
-Én nem fogok. Majd te. - lökte meg.
-Ember. - állt ki Hoseok barátja mellett.
-Menj innen kérlek! - mondtam volt barátomnak.
-Akkor megyek el, miután szét vertem ezt a barmot! - mutatott Jungkookra.
-Senkit nem fogsz megverni, csak elmenni! - mondta Yoongi.És ezután minden felborult. Mert eddig ez az este semmi nem volt. Mert most jött az amitől sírni tudtam volna. És sírtam is..
ESTÁS LEYENDO
Rose~ {Jungkook FF} BEFEJEZETT
FanficMin Hee, 16 éves lány akinek szülei nem igazán foglalkoznak vele ezért magának kellett egyedül felnőnie. Egy barátja van az iskolába, Ji Na akivel már-már testvérként tekintenek egymásra. Az iskolájában 7 fiú tűnik ki mindenki közül. A hét fiú elnev...