×TWENTY-SEVEN×

934 59 9
                                    

-Az lenne, hogy ki fogunk költözni, Jungkookékhoz, Seoulba. Úgyanis a szüleivel egy céget fogunk vezetni. Ezért te és Jungkook együtt dolgoztok. És a későbbiekben az is előfordulhat, hogy a cég érdekében összeházasodtok. - mondta el anya egy szuszra.
-Najó.. Mivan? - húztam össze a szemöldökömet.
-Nagyon fontos. És kérlek, ne úgy vedd ki, hogy te és Jungkook a pénzfolyás hanem úgy, hogy végre boldogak lehetünk. - vágta rá egyből apa.
-Oké, hogy hiányzik és szeretem, de itt van a legjobb barátnőm ráadásul mérges vagyok egy szinten Jungookra, mert elcseszte a napjaimat. Miatta akartam öngyilkos lenni. - magyaráztam.
-Most az egyszer próbálj egy kicsit együttműködő lenni, Min Hee! - szólalt meg hisztérikusan anya.
-Nem, nem! Ez azért sok. - álltam fel hirtelen majd felrohantam a szobámba.
-Ácsi! - fogta meg a kezem Ji Na még mielőtt bezártam volna szobaajtóm.
-Nem hagylak itt egy cégért, se Jungkookért. Szeretem nagyon és borzasztóan hiányzik, de azért összetörte a szívemet rendesen. - sóhajtottam.
-Majd ritkán, de látogatjuk majd egymást. - mosolygott Ji Na, bár le lehetett olvasni róla is a szomorúságot.
-De Seoul és Busan nagyon messze van egymástól. - pityeregtem.
-Ne aggódj, majd megoldjuk. - ölelt meg.
-Te tudod mikor indulunk? - töröltem le apró könnyeim.
-Honap után, elvileg. - húzta el száját.
-Aish. - sóhajtottam.
---
Egy pár perc után se sikerült megbékélnem a gondolattal, miszerint felfordul az életem, de úgy gondoltam a születésnapom miatt lemegyek anyáékhoz.
-Bocsánat, hogy így viselkedtem, de nagyon meglepődtem és kicsit mérges voltam, hogy ezt most tudtam meg. - ültem le apa mellé.
-Nem baj, de kérlek próbálj meg lenyugodni! Igaz Busan és Seoul nincs egymás mellett, de mindent megoldunk. - karolt át apa, mondandója közepett.
-Remélem. - bújtam oda hozzá.
---
Egész nap ünnepeltünk és a végére már nagyábból megbékéltem a céges dologgal.
Már elég késő volt mikor csöngettek. Leszaladtam az ajtóhoz és mikor kinyitottam Jimin állt ott.
-Szia. - mosolyogtam.
-Szia Min Hee. Először is boldog születésnapot. Másodszor. Mivel elmész, úgy gondolom valamit tudnod kell. - mondta komoly arccal.
-Gyere. - invitáltam be a fiút majd leültünk a kanapéra.
-Hallgatlak. - ültem törökülésbe.
-Nos. Emlékszel amikor megismertünk téged közelebbről? - fordult felém.
-Igen. - emlékeztem vissza.
-Előtte már néztünk téged, mert mindannyiunk megállapította, hogy csinos vagy. Jungkook már akkor kinézett téged magának. Nem tagadom, nekem is tetszettél. Megakartunk ismerni téged ezért is volt a Ji Nás és Taehyungos incidens. - mesélte.
-Ohh. - nyögtem ki az első szót amit megemlíteni tudtam.
-Nagyon tetszettél és aranyos lánynak tűntél. Mikor összejöttél Jungkookal kicsit féltékeny voltam és kissé szomorú is. Sose mutattam ki, mert féltem, hogy kiderül mennyire belédzúgtam. Amikor szakítottál Jeonnal boldog voltam és gondolkoztam, hogy megemlítem, mennyire tetszel. De nem mertem. Amikor megtudtam, hogy a kórházba vagy megijedtem és én is ott voltam a terem előtt, de nem mentem be, mert az anyukád elzavart és mondta, hogy Jungkook megy be hozzád. Én mondtam, hogy a barátod vagyok és nagyon aranyosnak tartalak, de ő ideges lett és azt mondta, hogy nincs esélyem és menjek el. Aznap rohadt szomorú voltam és rájöttem, hogy elmész, akkor igaza van anyukádnak. Nem vagyok helyes és el is megy akibe belezúgtam. - mondta el szinte az egész életét miután megismerkedtünk.
-Húha. Ez.. ez durva. - köszörültem meg a torkom.
-Az. - nézte a szemembe mélyen.
-Meg se tudok szólalni. Tudod, borzasztóan furcsa rájönni, hogy te mindvégig szerelmes voltál belém. Ne haragudj, hogy nem vettem észre semmit és le se kakiltalak. - sóhajtottam.
-Nem a te hibád, én nem mutattam ki az érzéseim. - rázta a fejét.
-Ahhjj, Jimin. - öleltem meg a fiút.
-Anya miatt meg ne haragudj. És soha ne mondj olyat, hogy csúnya vagy!- motyogtam a vállába.
-Nem, tényleg nem azért mondtam, hogy rosszul érzed magad, se anyukád, csak gondolotam, ha elmész erről azért tudj. - magyarázta apró mosolyával majd anya jelent meg a lépcsőn.
-Itt meg mi történik? - húzta össze szemöldökét idegesen.

By:10flower01💕
UI.: BORZASZTÓAN ARANYOSAK VAGYTOK ÉS ANNYIRA BOLDOG VAGYOK AMIÉRT MINDIG SZAVAZTOK ÉS ÍRJÁTOK AZ ARANYOSABBNÁL ARANYOSABBAK KOMMENTEKET❤❤❤

Rose~ {Jungkook FF} BEFEJEZETTWhere stories live. Discover now