Ebben a részben leírom, Jungkook mit írt Min Heenének, szóval ez egy "különkiadás". Jó szórakozást!
Kedves Min Hee!
Egy hete vagyok romokban és szenvedek minden álló nap. Nagyon hiányzol és a korepetálásaid is. A hangod, a kinézeted a nevetésed és a jelenléted. Nos, kérlek, ha olvasod a levelet tudd, hogy mindent megbántam. Mindent. Nem gondolkoztam csak magamra gondoltam.
Viszont egy valami hibát te is elkövettél.
Emlékszel mielőtt összejöttünk talán 2 nappal előtte, Bo Mi lesmárolt? És utána azt mondta, hogy mi már összejöttünk és, hogy ne is próbálkozz. Én ellenkeztem, de Te meg elmentél. Nem bíztál bennem. Azt hitted hazudok neked. És nekem ez fájt. És miután összejöttünk, akkor se mindig bíztál bennem. Nem értettem, és szerintem te se..
Drága Rózsám, tudom, hogy ezek után nem tudnál bennem bízni. De hidd el, meglehet bennem bízni. De előtted sose volt kapcsoltam.. De emögé nem bújhatok.
Még valami, amiről tudnod kell..Do-yun.. Egyszer történt valami, amiről senki nem tud. Mi Összeverekedtünk. Még a buli előtt. Azt mondta a végén, hogy megcsalsz és, hogy kihasználsz. Elhittem? Nem. Még aznap megígértem neki is, hogy bebizonyítom, hogy szeretlek és te is engem. Aznap kicsit jóba is lettünk. Én nagyon szeretlek, de mondott Do-yun néhány dolgot rólad. Reméltem, hogy nem.igazak, de én nem tudom.. Viszont.. Min Hee.. Aznap Do-yunnal én megbeszéltem valamit. Őszintén bevallom, én egyességet kötöttem vele. Ji-a is benne volt.. Emlékszel mikor te benyitottál Ji-ához és hozzám és bebizonyítottam, hogy szeretlek és te is. Az volt az első bizonyíték. És Do-yun, miután odajött bebizonyosodott, hogy te is szeretsz. És ez így is történt. Viszont azzal senki nem számolt, hogy Ji-a belém szeret meg, hogy Byul is odajön.
És Min Hee.. Én nem szeretem Ji-át. És most kérdezheted magadba, hogy akkor miért mondtam azt, hogy igen.. Ez a terv része volt. Csak Byul megjött és ezt nem így kellett volna meghallanod.. Mert utána kellett volna nekem is bebizonyítanom, hogy szeretlek. Volt is számodra egy ajándékom azonban szakítottál velem..
Most gondolom mégjobban utálsz, hogy megtudtad ezt az egészet és én is szégyellem magam. Mert nem ezt érdemelted. A mi kapcsolatunk többet ért. De én elszúrtam.
Kérlek, Rózsám, tudom, hogy nem fogsz megbocsátani. De hidd el, hogy én megvárom amíg feldolgozol mindent. Szeretlek és várni fogok rád!
Nagyon szeretlek!
JungkookBy: 10flower01
KAMU SEDANG MEMBACA
Rose~ {Jungkook FF} BEFEJEZETT
Fiksi PenggemarMin Hee, 16 éves lány akinek szülei nem igazán foglalkoznak vele ezért magának kellett egyedül felnőnie. Egy barátja van az iskolába, Ji Na akivel már-már testvérként tekintenek egymásra. Az iskolájában 7 fiú tűnik ki mindenki közül. A hét fiú elnev...