Aznap este éppen nevetgéltünk Ji Nával mikor jött egy üzenetem.
Remélem tudod ki vagyok.
-Mi az isten? - kérdeztem miután felolvastam hangosan az üzenetet.
-Tuti Byul. - vágta rá egyből barátnőm.
-Mire veszed? - fordultam felé bár a válaszával valamennyire azonosulni tudtam.
-Ki írna neked ilyet? Ráadásul ismeretlen szám. - érvelt Ji Na.
Tudom.
Írtam neki vissza.
Holnap találkozunk..
-Najó, mi a fácán..Mit akar ez? - tettem le a telefonom.
-Szerintem meg akar ijeszteni. - dőlt hátra Ji Na.
-De.. - néztem rá.
-Majd holnap találkozunk vele. És megkérdezed.
-Rendben. - bólintottam egyet és hagytam a dolgot.
---
-Rózsám, Szia! - csókolt meg az iskolában Jungkook.
-Szia. - öleltem meg csókunkat követően.
Egyépként Ji Na és Taehyung egyre többet beszélget. Szerintem ebből lesz valami.
Jungkooknak is megmutattam az üzenetet és azt amit Ji Nával kikövetkeztettünk.
-Gondoljátok, hogy ő lenne? - nézett rám megszeppenve barátom.
-Határozottan. - bólogattam.
-Mondjuk.. Van benne valami. - gondolkozott el.
-Majd megbeszélem vele. - öleltem neg majd Ji Nával elindultunk a termünk felé ahol csak Byul üldögélt.
-Mire volt ez jó? - sétáltam oda hozzá.
-Mire gondolsz? - mosolygott ártatlanul.
-Szerinted? Miért írogatsz oktalanul ilyen baromságokat? - támaszkodtam neki a padnak.
-Még mindig nem tudom miről hablatyolsz.. - forgatta meg szemeit.
-Istenem Byul, hároman vagyunk a teremebe, előttem ne hazudozz már! Egyértelműen te voltál aki nekem írogatott tegnap este. - mondtam felháborodva.
-Ide figyelj, nem tudom miről beszélsz, de fogd vissza magad! - húzott magához közelebb a pólómon keresztül.
-Engedj el. - csaptam a kezére majd leültem a helyemre és hála istennek a nap további részébe nem zaklatott.
Ha lehet ezt így nevezni.
---
Órák után mindent elmeséltem Jungkooknak
-Mi van, ha tényleg nem ő volt? - kérdezte.
-Mert ki lett volna? - húztam fel szemöldököm kérdőn.
-Bárki, Min Hee. - vonta meg vállát.
-Szerintem ő volt. Nyílván ezért nem vallotta be. - támaszkodtam barátom vállára.
-Nem tudom ki volt, de szerintem amíg nincs belőle baj, hagyd az egészet. Ne törd ilyenen a fejedet. - karolt át majd egy csókot lehelt ajkaimra.
-Igazad van. - bólintottam.
-Átmehetek hozzád suli után? - simogatta a hátamat.
-Igen. - öleltem meg.
-Sziasztok. - jött oda Byul hozzánk.
-Mit akarsz? - sóhajtottam.
Egy megvető pillantást vetett rám a lány és utána Jungkookra nézett mosolyogva.
-Igazából Jungkookkal szeretnék beszélni, csak illedelmes akartam lenni így mindketőtöknek köszöntem. De nem kellett volna. - mondta nyájasan.
Megforgattam a szemeim majd megkerestem Ji Nát.
-Komolyan, rühellem a lányt. - néztem Byulra szúros szemekkel.
-Miért törődsz vele? - vonta meg a vállat barátnőm.
-Mert látszik, hogy Jungkookra hajt. És ezt nem hagyhatom annyiba. Mert szeretem.. - néztem a földet.
-Ha Jungkook szeret, akkor összetartotok és nem engeditek, hogy szétválasszon titeket. - ölelt meg majd a barátom odajött.
-Mehetünk Rózsám? - kérdezte nagy mosollyal.
-Igen. - mondtam boldogan bár ez a Byulos dolog nagyon zavart.
----
-Tudod, hogy szeretlek. És, hogy Byul semmit nem jelent nekem. - mondta hangosan.
-Tudom, de szeretlek és nem akarlak elveszíteni. - estem le a földre sírva.
-Min Hee, Rózsám! - húzott fel a padlóról és megölelt.
-Jungkook, te vagy a gyengém. - fúrtam a fejemet vállába.
-Szeretlek. - adott egy puszit a vállamba.-Nagyon késő van, nem mész haza? - kérdeztem egy kis idő után.
-De, anya úgyis vár. - pakolt össze.
-Szeretsz? - fogtam meg kezét.
-Mindennél és mindenkinél jobban. - adott egy puha csókot számra.Miután elment barátom hirtelen sírni kezdtem. Annyit veszekszünk Byul miatt. Pedig nem kéne. Erősnek kéne lennie a kapcsolatunknak. Holnap mindenképpen beszélnem kell vele. Ha így megy tovább, Byul eléri a célját és a mi kapcsolatunknak vége lesz.
By: 10flower01💕
ESTÁS LEYENDO
Rose~ {Jungkook FF} BEFEJEZETT
FanficMin Hee, 16 éves lány akinek szülei nem igazán foglalkoznak vele ezért magának kellett egyedül felnőnie. Egy barátja van az iskolába, Ji Na akivel már-már testvérként tekintenek egymásra. Az iskolájában 7 fiú tűnik ki mindenki közül. A hét fiú elnev...