Köszönetnyílvánítás

527 34 21
                                    

Hát igen.. ez a nap is eljött. Vége van a történetnek, amit lassan egy éve írok. Rengeteg szép emlék köt ehhez a könyvemhez, ugyanis ez volt az első befejezett és viszonylag rendes történetem. Amikor anno, 2018-ba elkezdtem írni, még kissé céltalanul, nem hittem volna, hogy itt fogok tartani. Mindennap amikor csak írtam a részeket, egy emlék lett és minden percét imádtam, egytől egyig. Minden szó, amit csak leírtam, öröm volt számomra. Sok dolog köt a könyvemhez és leírom magabiztosan, büszke vagyok magamra. Legfőképpen azért, mert soha nem volt még egy könyvem sem amit ilyen kitartóan írtam. Sosem volt egy könyvem sem amiért fent voltam hajnalig, csakhogy megírjam a részeket. Sosem volt egy könyvem sem ami annyira fontos volt nekem, hogy rengeteg időt belefektettem a részekbe. És sosem volt még egy könyvem sem ami ennyi olvasóval, szavazattal és kommenttel rendelkezett. Ennek az oka pedig ti vagytok. Nagyon hálás vagyok mindenkinek aki elolvasta, és azoknak főleg akik szavaztak és írtak is kommentet. Tényleg, szavakba nem tudom önteni, mennyire hálás vagyok. Hisz, mindannyian tudjuk, hogy, ha ti nem vagytok, akkor ez a könyv nem lenne sehol sem. Minden szavazat egy öröm volt nekem és minden komment egy mosoly volt nekem. Hihetetlen volt, hogy egy-egy szavazat és komment mennyire feldobta a napomat. Mindig sokat mosolyogtam a kommenteken és volt néhány olyan is amin felnevettem. Igyekesztem mindenkinek válaszolni, és remélem senki nem maradt ki. Mai napig emlékszem, hogy sokszor az iskolában, órákon jöttek az értesítések és a kommenteket mikor elolvastam, letörölhetetlen volt a mosoly az arcomról. Az osztálytársaim nem értették miért vigyorgok ennyire, de én pontosan tudtam. Miattatok. Nagyon köszönöm, nagyon, hogy kitartóan olvastátok a részeket és mindig ott voltatok, és szavaztatok és néhányan kommenteltetek is, amiért külön hála. Márcsak azért is nagy szó számomra ez, hisz sok könyvem volt már, de egyiket sem értékelték úgy ahogyan ezt a könyvemet. Megvan bennem, hogy először instagrammon próbálkoztam a történetekkel, de soha nem kaptam pozitív visszajelzést a munkámról és sokszor ezért letört voltam. De két éve rátaláltam a wattpadra, ahol egy próba könyvel kezdtem majd jött ez a könyvem, a Rose~. Az a könyv ami sok pozitív visszajelzést kapott és ami mutatta nekem, hogy talán én is jól írok. Tényleg, nagyon köszönöm nektek és nincsenek szavak arra, hogy mennyire hálás vagyok nektek. Úgy érzem, megérte azt a sok időt belefektetnem ebbe a könyvbe.

Utoljára még annyit írnék, hogy egy részem elejére leírtam, hogy szeretnék egy második évadot. Nos, ez mégsem fog megvalósulni. Sok oka van, és egy-kettőt felsorolnék, ha megenegeditek. Ha nem érdekel, akkor pörgesd végig, hiszen a végén még van egy kis szöveg! Szóval, első és talán legalapabb dolog az az iskola. Nekem is eljött az az idő, hogy sokat kell tanulnom, hiszen van egy célom amit szeretnék teljesíteni. Ahhoz viszont sokat kell tanulnom és sajnos nem lenne időm mellette még heti egy-két részt írnom. Valakinek biztosan menne, de én még néha így is hajnalban írtam a részeket. Második ok, az az ötletek. Higyjétek el, sok ötletem lenne egy következő évadra, de talán nem tudnék újat írni. Mármint szerintem a második évad majdnem ugyanarról szólna mint a mostani. Szenvedés, vita, sírás és megcsalás. Lenne egy különlegesebb ötletem, de sajnos az sem lenne valami új. Lehetne most gondolkozni és azon törni a fejemet, hogy mit tegyek a következő évadba, de mivel ez kifejezetten egy romantikára épülő történet, nem hinném, hogy sok lehetőség lenne. Úgy érzem, hogy úgymond, most Min Hee és Jungkook sikeresen összejöttek, rengeteg szenvedés és vita van mögöttük. Mégegy kaland az sok lenne, nekem is és nektek is. Talán, egy kis esély van arra, hogy esetleg meggondolom magamat és neki vágok egy új évadnak, de ez nem most lesz és nem is garantálom, hogy megfog történni. Remélen nem nagy baj.

Most, hogy ezt letisztáztuk azthiszem mostmár ténylegesen könnyes búcsút inthetek/inthetünk ennek a történetnek. Lehet, hogy még egy-két helyen javítok rajta, vagy a helyesírási hibákat kijavítom. Viszont én, most itt, a Rose~ könyvemet lezárnám. Sok szép emléket őriz maga után, egy új barátom is lett a könyvem által és.. bevallom nehezen engedem el. De azthiszem erre szokták aztmondani, hogy egy korszak lezárult.. Viszont ez a könyv mindig itt lesz és bármikor újra olvasható mindenki számára. És, persze az újabb olvasókat is szívesen fogadom!

Ha esetleg valaki szeretne tőlem még könyvet olvasni, az Egy Idol kezében könyvem vár az olvasókra amit hosszú szünet után, most újra folytatok bár biztosan ritkábban lesznek a részek az iskola miatt.

Utoljára annyit, hogy a kihívást itt fogom folytatni mégpedig úgy, hogy én mindennap frissítgetni fogom és miután eltelt a tizennyolcadik nap is, kiteszem a "posztot", nem is tudom hogyan hívjam.

Nade, nagyon köszönöm, hogy elolvastátok ezt a hosszú könyvemet, legyen szép napotok, Sziasztok!

By:10flower01

Rose~ {Jungkook FF} BEFEJEZETTDonde viven las historias. Descúbrelo ahora