Másnap borzalmas állapotban keltem. Kisírt szemekkel figyeltem magamat a tükörbe. Íriszeimet átvezettem a hajamra ami hamarabb hasonlított egy fészekre. Megviselt arcom sem mutatott szebb látványt, illetve kiszáradt szám sem a legszebb állapotát nyújtotta.
Miután egy elviselhetőbb kinézetett varázsoltam magamra lebattyogtam a nappaliba ahol Jungkook komor arca figyelt.
Csöndben suhantam el mellette reggelimért, egy kissé kínos helyzetet hagyva magam után.
-Köszönni luxus? - hallottam meg a feszült hangú fiút.
-Te is köszönhetnél, elvégre te vagy a fiú. - sóhajtottam majd a táskámat a hátamra tettem és az ajtó felé vettem irányomat.
-Han! - ugrottam a fiú nyakába.-Hamarosan téli bál, tudsz róla? - zavarta meg a csendet Han miközben siettünk az iskola felé.
-Úristen! Ugye megyünk együtt? Semmi kedvem nincs párt keresni magamnak. - kérdeztem a fiút.
-Ömm.. izé.. Nekem már van párom. - dadogta.
-Ohh.. - húztam el a számat.
-Sajnálom, nem tudtam, hogy nincs párod. - mondta sajnálkozóan.
-Nem baj, majd összekaparok magamnak valakit. - ráztam a fejemet mondatom elején egy keserű mosollyal.
-Ajj, annyira rosszul érzem magam most, ne haragudj! - állított meg majd megölelt.
-Han, nincs baj! Megoldom! - szorítottam erősen magamhoz én is egy kicsit őszintébb mosollyal, mint előtte.Amint beértünk az iskolába, tömérdek mennyiségű diák vonult egy csapatba, miközben mindenki a bálról és a párokról beszélt. Csak azt lehetett hallani, hogy a fiúk elhívják a lányokat vagy azt, hogy kibeszélik a párokat. Kezdett kicsit unalmassá válni ez az egész, de egy váll vonás után hagytam az egészet.
Egy ajtócsapódás azonban mindenkit megzavart.
-És, lányok, ki akar az én párom lenni? - hallottam meg a velem együtt élő fiú kacér hangját majd egy tucatnyi lány rohant Jungkook felé.Egy szemforgatást érdemelt az egoista fiú tőlem, majd Han felé fordultam.
-Ilyen volt Jungkook, akkor is amikor még nem voltam itt? - kérdeztem.
-Nem. Mintha kicserélték volna azóta. - rázta a fejét.
-Nem értem miért csinálja ezt. - sóhajtottam.
-Talán felakarja hívni a figyelmedet. - vonta meg a vállát.
-Akkor nagyon feleslegesen fáradozik. - mondtam egyszerűen majd megfogtam Han kezét és a termünk felé húztam.
-Hogy lettetek ennyire rosszba? - kérdezte kíváncsian Han mikor beléptünk a terembe.
-Egyszerű. Az a fiú miatt aki megerőszakolt. Bár most nagyon felhúzott, mert kiderült az ő keze is benne volt. - mondtam fújtatva.
-Mármint? - húzta el a szót.
-Az, hogy az ő ötlete volt, hogy engem megerőszakoljanak. - dobtam le magam a helyemre és közben idegesen válaszoltam az előbb feltett kérdésre.
-Mi van? - húzta össze a szemöldökét.
-Fogadott Do-yunnal, a "tettessel". - mondtam miközben a kardigánommal játszadoztam.
-Komolyan megbolondult. Helyre pofozom mostmár! - mondta majd kirontott a teremből.
Utána siettem a fiúnak, hisz közel nem volt kedvem valami balhéhoz.
-Han, nyugi! Majd én elintézem. - ragattam meg a kezét.
-Ennek a töknek már több is kijárna. - rántotta ki a kezét az én markolatomból.-Han, ne merj semmit se csinálni! - tettem fel mutatóujjamat fenyegetően.
-Min Hee, nem csak erről van szó! - nézett komoran majd végleg, a még mindig lányokkal körülvett fiú felé indult.Szomorúan néztem egyet, de a baj megelőzése miatt ismét a feldühödött fiú felé siettem. Már messziről hallani lehetett Jungkook és Han mély hangját ahogyan nem értenek egyet.
-Nyugi már, most az a baj, hogy hozzám több lány jön, mint hozzád vagy mi? - kédezte Kook kissé gúnyosan.
-Az a bajom, hogy rohadtul kihúztad a gyufát. Kicseszettül kezdessz undorító módon viselkedni. - mondta felháborodottan Han.
-És te mit keresel itt? Hozod a bajt, mi? - tört ki a lányokon keresztül Jeon, majd közelebb jött hozzám.
-Te vagy maga a baj, elég ha csak itt vagy. Amúgy meg, muszáj folyton beszolnod? Maradj magadnak. Én csak a legjobb barátom miatt vagyok itt, közeledbe nem mennék, nyugi. - tettem keresztbe kezeimet.
-Na mivan, most egymást védi a kéz kis szenny? Egyikőtök szánalmasabb mint a másik. - nézett felváltva rám illetve Hanra a cinikus fiú.
-Arra vagy büszke, hogy száz lány került be az ágyadba? Te vagy a szánalmas. - mondta felhábodorodottan Han.
-Igaza van Hannak. Fogalmam sincs, hogy hogyan tudtam ennyi ideig elviselni téged. Egyátalán hozzád érni vagy csak megengedni, hogy megcsókolj. Ha eddig nem utáltalak volna, mostmár biztosan. Akkora pofád vam, de arra nem gondolsz, hogy mekkora féreg vagy. Fogadni, hogy meg mer-e valaki erőszakolni? A rengeteg hazugságod és titkod tökéletesen téged tükröz! Pontosan, ez vagy Jungkook! Aki csak a hazugságokból áll! Rohadj meg! - köptem a szavakat felé.Borzalmasan jó érzés volt. Végre elmondani, úgy mindent ami nyomta a szivemet. Fantasztikus érzés volt.
Egy baj volt. Valószínűleg ennek nem az iskolába volt a helye..
By:10flower01
YOU ARE READING
Rose~ {Jungkook FF} BEFEJEZETT
FanfictionMin Hee, 16 éves lány akinek szülei nem igazán foglalkoznak vele ezért magának kellett egyedül felnőnie. Egy barátja van az iskolába, Ji Na akivel már-már testvérként tekintenek egymásra. Az iskolájában 7 fiú tűnik ki mindenki közül. A hét fiú elnev...