Sziasztok! Igen, aki itt van és olvassa valószínűleg fogalma sincs arról, hogy miért teszek ki egy "részt" abból a történetből ami már lassan 1 éve lezárult. Nos, itt van a kulcs. Mivel mindjárt 1 éve, hogy befejeztem a Rose~-t, arra gondoltam, hogy ilyen egy éves fordulóra teszek ki egy részt amiben leírom ,hogy egy pár év után mi a helyzet a szereplőkkel. Remélem egy régi olvasó itt van és el fogja olvasni. Az évek után cím azt hordozza magával, hogy Min Hee 19 éves lesz míg Jungkook a 20-at fogja tölteni hiszen a kis nyuszi fiú születésnapja lesz ebben a kis összefoglalóban. Puszi mindenkinek és remélem azért valaki elolvassa!
---
Három tény a múltamból: 1. Hihetetlenül tapasztalatlan voltam. 2. Boldogtalan és hisztis voltam. 3. Nem értékeltem semmit sem az életemben és nem értékeltem az embereket körülöttem.
Majdnem pontosan 2 éve fejeztem be a a naplómat azzal, hogy Jungkookal végre összejöttem és minden helyre állt. Nos azóta rengeteg minden történt. Jungkook és igazából az egész Bangtan Boys elvégezte a középiskolát így mindannyian egyetemre mentek. Igazán üres volt nélkülük az iskola, de én és Ji Na továbbra is élvezhette a társaságukat (lentebb bővebben erről). A barátnőm és én is elvégeztük a gimnáziumot a legutóbbi tanévben így ezek után mi is mentünk az egyetemre. A legviccesebb az egészbe, hogy újra ugyanabba a csoportba kezdtünk el járni, hiszen mindkettőnket felvettek arra az egyetemre ami minket érdekel. A még viccesebb pedig az, hogy a Bangtan Boys ismét felettünk járt.
És, hogy mit értettem az alatt, hogy élvezzük mind a hét fiú társaságát? Még nyár elején, miután Ji Nával elvégeztük a gimit, Jungkookék megleptek minket egy gyönyörű, kis szűk, de annál aranyosabb lakással miszerint tök jó ötlet lenne, ha mi a két lány, és a hét fiú összeköltözne. Pazar ötlet volt, de igazából folyamatosan csak szívatjuk egymást, szidjuk egymást és nem férünk el a másiktól. De egyébként imádok velük együtt élni, hihetetlenül viccesek a srácok, még ha az agyamra is mennek egy párszor, hiányoznának, ha nem lennének ott. Bár hálószobából csak egy van így heten (én és Jungkook illetve Ji Na és Taehyung egy ágyba alszunk) egy részen nyomorgunk, de minden este fent vagyunk hajnalig és filmet nézünk vagy csak szimplán elütjük az időt valami tök felesleges dologgal. De egyébként imádom őket is és a házat is.
Jungkookal amióta összejöttünk (tudom, nagy dolog), de egyszer sem vesztünk össze. Maximum csak poénból. Imádom ezt a fiút és hihetetlenül örülök, hogy végül összejöttünk újra. Valószínűleg sok ember felvont szemöldökkel nézné végig, hogy annyi dolog ellenére adtam neki még egy esélyt és újra az övé lettem. De az a helyzet, hogy ezt nem értheti meg az aki nem nézte végig az eseményeket. Nagyon is a szívemhez nőtt Jungkook és minden gondolatom körülötte forgott. Képtelen lettem volna őt elengedni, hiszen sok rossz dolgot tett, de ennek ellenére egy nagyon jószívű és hatalmas lelkű fiúról van szó. A saját életemnél is jobban szeretem őt.
- Jó reggelt! - köszöntöttem Jin-t aki mindig az összes fiút megelőzve ébredt fel és nekem és Ji Nának segített reggelit csinálni.
Na meg rendet is. Ugyanis a lakásban folyamatos rendetlenség uralkodott.
- Szia Jin! - mosolygott a fiúra a mellettem álló lány.
- Sziasztok! - dörzsölte meg fáradtan a szemeit.
- Baszki! - vert le véletlen és hirtelen egy poharat Ji Na.
Na igen, ez se volt ritka a háztartásunkban. De még mindig Namjoon tartotta a rekordot a 13-al. Nem tudom hogyan csinálja, de tapsot neki. Igazából nem, mert mindig én takarítottam fel.
- Mi a faszomat csináltatok már megint? Ugye nem megint Namjoon volt az? - hallottuk meg Yoongi morcos hangját.
- Itt fekszek melletted. - szűrődött ki az ajtón Nam fáradt hangja mire mindhárman nevetésben törtünk ki.
- Ha már ébren vagytok, húzzátok ki a farotokat reggelizni. - szólaltam meg én is.
Kellett egy kis idő mire mindenki kijött a szobából, de így is Jungkook volt az utolsó. Elvileg ő még a pohár széttörésére se kelt fel.
STAI LEGGENDO
Rose~ {Jungkook FF} BEFEJEZETT
FanfictionMin Hee, 16 éves lány akinek szülei nem igazán foglalkoznak vele ezért magának kellett egyedül felnőnie. Egy barátja van az iskolába, Ji Na akivel már-már testvérként tekintenek egymásra. Az iskolájában 7 fiú tűnik ki mindenki közül. A hét fiú elnev...