Elérkezett a sokak által várt délután, a téli bál napja. Az előző nap bűn unalmas volt, igazából csak arról szólt az egész, hogy Hannal megbeszéltük, hogyha kirugnának mit csináljunk.
Anyáék ma este érnek haza, mikor már a bál javába megy. Félek elmondani az iskolai balhénk eredményét, de más választásom nincs.
Hamar elkezdtem készülődni a bálra, megkerestem a megfelelő ruhámat ami egy fehér színű, hosszabb, illetve nagyrészben elegáns ruha. A sminkelést nem vittem túlzásba, nem is lett volna mivel így egy gyengébb színű szemhéjfestékkel díszítettem szemhéjamat, majd egy szempillaspirál és egy rúzs társult a "művemhez". A hajamat csak begöndörítettem és hagytam, hogy a vállamon pihenjen. Egy egyszerű magassarkút vettem lábamra, és egy kisebb táskát magamhoz vettem.
Mikor elégedetten kiléptem a szobámból elindultam az iskolába ahol a diákok nyüzsgése messziről hallatszódott. Hant, a párját illetve Chanyeolt véltem felfedezni a kapuban és feléjük vettem irányomat.
-Azta, Min Hee, kicsípted magadat. - dícsért meg mosolyogva Han.
-Köszi! - kuncogtam.
-Somin vagyok! - nézett rám vigyorogva Han párja.
-Ahogy hallhattad az előbb, Min Hee a nevem. - mondtam én is nagy mosollyal.Chanyeolra vezettem szemeim aki tátott szájjal figyelt, ami miatt éreztem, hogy kipirosodtam és hirtelen az idő a téli hideg helyett nyári meleggé alakult, legalábbis számomra. Egy szó, mint száz, zavarba jöttem.
-Gyönyörű vagy! - szólalt meg csillogó szemekkel.
-Köszönöm! - haraptam bele szám szélébe.Belekaroltam a fiúba és elindultunk az iskola feldíszített, tanulókkal megtömött tornatermébe.
Amint odaértünk a táncparkett közepén Jungkook és egy erősen kisminkelt, rövid kisruhában lévő lány táncolt, kicsit feltűnően. Megforgattam szemeimet és inkább megfogtam Chanyeol kezét és egy kevésbé zsúfolt hely felé vettem az irányt.
—-
Sok ideje táncolhattunk mikor is filmbe illően elérkezett a lassú zenék ideje. A nyüzsgés leállt és mindenki a párjára koncentrált, hozzánk hasonlóan. Chanyeol íriszeibe vezettem sajátomat és mosolyogva figyeltem a boldog fiút.-Mondhatok valamit? - kérdezte meg hirtelen.
-Persze! - bólintottam mosolyommal.
-Tetszel. Nagyon. - túrt hele hajába.Lefagytam és még a táncot is abbahagytam. Nagy szemekkel figyeltem a Chanyeolt aki félénken figyelt. Csak néztem a fiút, mást nem is tudtam volna csinálni, mikor is közeledni kezdett.
Tudtam mit akar, de egyszerűen mintha földbe gyökerezett volna a lábam. Még pislogni is elfelejtettem, Chanyeol pedig egyre jobban haladt ajkaim felé.
És igen, végül sikerült neki és egy laza csókkal ajándékozott meg. Mikor eltávolodott tőlem, egy kis idő után észhez tértem.
-Kimegyek levegőzni! - mondtam halkan majd kisiettem a folyosóra.
Nagy levegőket vettem és csak a csók járt a fejembe. Annyira egyszerű csókot kaptam, de borzasztóan jó érzés volt.-Min Hee! - hallottam meg Jungkook hangját majd mikor felnéztem, a dölöngélő fiút véltem felfedezni.
A hülye is látta volna, rendesen részeg volt.
-Jungkook, jézusom, mennyit ittál? Egyátalán, hogy jutottál piához? - siettem oda a fiúhoz, mielőtt még valami hülyeséget csinál.
-Hát én nem tudom. - mondta miközben rámcsimpaszkodott.
-Ne szórakozz velem, hogyan jutottál alkoholhoz? - kérdeztem kissé reménytelenül, hiszen normális választ nem nagyon vártam.
-Hát becsempésztük! Úgy kell azt, nem? - nevetett idétlenül.Nagyot sóhajtottam majd megfogtam Jungkookot és elindultunk a kapu felé.
-Most mit csinálsz? - dölöngélt még így is.
-Jungkook, állj le! Haza megyünk! - szorítottam meg a kezét kicsit, hiszen, anyám, rohadt nehéz ez a fiú!
Én nem tudom, hogy most ennyi izom van rajta, fogalmam sincs, de ez borzalmas volt.
-Hé, még nincs is vége a bulinak! - durcáskodott.
-Ha észre vesznek, instant kirugnak, ráadásul otthon elvernek, ezt nem akarjuk! - rugtam ki lábammal az iskola ajtaját.-Dehogy, tesó, nyugi van már! Még maradjunk buliznii! - rugdalózott.
-Jungkook, hazamegyünk és kész! - fujtattam.Hálisten utána csöndbe maradt, bár nem sokáig hiszen az utunk felén elkezdett ordítozni.
-HUUU! MEGY AZ ÉLET, GYERÜNK EMBEREK, HUUU! - ordítozott.
-Jungkook! - állítottam meg magammal szemben a fiút -, Tudom, hogy részeg vagy! De most hátha megérted! Közel van hajnalhoz az idő! Az emberek alszanak, ha ordítassz még a zsarukat is kihívják, érted? - fogtam közben vállát.Csak nézett bambán majd mintha a falnak beszéltem volna, levette magáról kezeim majd elkezdett futkározni.
-HELLO VILÁG! HUU! - futkározott, már amennyire ezt a részeg dölöngélést lehet annak nevezni.-Jungkook, gyere vissza! - futottam utána.
Utáltam Jungkookot, de most nagyon féltettem. Kitudja milyen hülyeséget csinál, lehet kihívják a zsarukat, vagy a nagy futkározás közben kiszalad az útra és ilyenkor sincs kevés autó. Hát tényleg nem volt kevés, majdnem Jungkookot is eltaláta az egyik.
-Kicsi kocsi, nézd! - rohant ki az útra az autó elé Jungkook.Gyorsan elkaptam a fiú kezét majd visszahúztam.
-Megakarsz halni? Mi van, ha elüt te hülye? Ilyet soha többet, érted? - mondtam idegesen.
Megszorítottam a csuklóját és hazáig így mentünk.Sok idő után haza értünk azonban tisztára elfelejtettem, hogy anyáék otthon vannak.
-Sziasztok! - mosolygott anya, de amint meglátta a részeg Jungkookot a vigyora eltűnt.
-Így találtam meg a folyosón, csoda, hogy még nem csinált semmi hülyeséget. Bár az idefele út hosszú volt. - sóhajtottam.
-Honnan szerzett alkoholt? - kérdezte a fiú anyukája majd megfogta fiát.
-Elvileg becsempészték, bár ezt már részegen mondta, nem tudom mennyire igaz. - ültem le a lépcsőre.
-Köszönöm Min Hee, hogy hazahoztad! - mondta a fiú anyukája majd felvitte a szobájába Jungkookot.-Ezen kívül milyen volt a bál? - kérdezte anya.
-Nincs véleményem. - nyeltem nagyot.Majd talán elmondom neki, hogy mi volt, de még én se fogtam fel nagyon. Annyira szétszórt az életem, egymás után jönnek a szerelmi szálak, a veszekedések. Már én se értem, hogy mi van. Ez már nagyon sok. Borzasztóan sok..
By:10flower01
VOCÊ ESTÁ LENDO
Rose~ {Jungkook FF} BEFEJEZETT
FanficMin Hee, 16 éves lány akinek szülei nem igazán foglalkoznak vele ezért magának kellett egyedül felnőnie. Egy barátja van az iskolába, Ji Na akivel már-már testvérként tekintenek egymásra. Az iskolájában 7 fiú tűnik ki mindenki közül. A hét fiú elnev...