×FOUR×

1.8K 111 0
                                    

Másnap hamar felkeltem mivel borzasztóan kíváncsi voltam, mit rejt a doboz. Mikor kinyitottam tátva maradt a szám. Egy gyönyörű arany nyaklánc ami egy feliratot dolgozott ki. És a sors miatt a felirat a "Rose" volt. Szuper. Ha ezt felveszem Jungkook megörül.
-----
Mikor megérkeztem a suliba a telefonom jelezte, hogy üzenetem jött.
Ne haragudj Min Hee, de 3 napig elutazok. Találkozunk 3 nap múlva! - olvastam a sorokat közben feldolgoztam 3 napig egyedül kell kibírnom az idióták társaságát. Chh.. Más lány örülne, ha a Bangtan Boys ilyen közel lenne hozzájuk nekem meg már fáj a fejem tőlük.
-Rózsám, tetszik a nyakláncod. - jelent meg előttem Jungkook.
-Csupán a véletlen, hogy ez a felirat pompázik rajta. - vontam fel egyik szemöldököm mosolyom közben.
-Egyépként ma megint dupla óra kéne úgyanis rájöttem, hogy rohadt hülye vagyok matekból. - túrt bele fekete hajába.
Jézusom. Legszívesebben én is beletúrnék abba a hajba!
-Legalább rájöttél. Amúgy mi van a barátnőddel? Nem sajnálja, hogy a hülye és lusta jellemed miatt a kellemes délutánjaitok elúsznak? - tettem kezeim zsebre.
-Hú, de költői fogalmazása van itt valakinek. Egyépként nem, mert a  "barátnőm" megcsalt. - hunyta le egy pillanatra szemeit.
-Ez szomorú. Jó gyorsan váltott. - néztem mélyen szemeibe.
-Ez most lehet hülyén fog hangzani de, Min Hee, egy hét sem telt el, de én barátként tekintek rád. - nézett gyönyörű szemeivel hol szemeibe hol a földre.
-Én az elején utáltalak titeket, de mostanra kezdelek titeket megkedvelni. Ez is furcsa.. - gondolkoztam el.
-Majd még találkozunk Rózsám! - mondta majd elviharzott.
Az elején nem szerettem, hogy így hív, de most már imádom mikor kimondja és végig bizsereg mindenem majd minden másodpercben megcseng a fülemben a szó. Rózsám!

Az órákat követően meghallottam ahogy Jimin utánam kiálltott.
-Min Hee! Mutasd csak a nyakláncod! - nevetett.
-Tessék, te hülye. - fordultam a fiú irányába.
-Tetszik. Honnan van? - nézett rám.
-Anyukámék hozták New Yorkból. - néztem meg én is kevesebb sikerrel.
-Most nem a nyakláncról beszéltem hanem a fehér melltartódról. - próbált nem röhögni.
-Te perverz Jimin! - vágtam tarkón.
Mindenki nevetett én pedig csak ráztam a fejem.
-Nekem mennem kell korepetálni ezt a hülyét. - mondtam Jungkookra nézve.
-Mehetünk. - mondta.
---
-Érted? - kérdeztem Jungkookot mikor elmagyaráztam az egész anyagot.
-Azthiszem. - nézett rám.
-Az szuper. - sóhajtottam.
-Min Hee. - szólalt meg kedves hangon.
-Igen. - lapozgattam a könyvet.
-Az gáz, ha azt mondom, hogy tetszel? - fordította el fejét enyhén.
-Tessék? - néztem szép szemeibe.
-Tetszel.
-Én? - nevettem kínomban.
-Ez tuti valami fogadás vagy nem tudom. - ráztam a fejem.
-Rózsám! Neked nem hazudnék. - fogta meg az állam gyengéden.
-Jungkook..Én.. - kapkodtam a levegőt.
-Szeretlek Min Hee! - mondta majd egy laza csókot lehelt ajkaimra amit viszonoztam.
-Jaj, Jungkook. Múltkor is ez volt. Megcsókoltál majd másnap mással enyelegtél. - hajtottam le a fejem.
-Szeretlek, de félek. - haraptam bele alsó ajkaimba.
-Majd meglátjuk kinek lesz igaza! Megcsallak vagy hűségesen seretni foglak.. Szia Rózsám! - pillantott nyakláncomra majd egy puszit adott a fejemre és elment.
Kezd ez a fiú komolyan megbolondítai. Szeret? Majd holnap mást fog.. Nem értem Jungkookot. De gyönyörű mosolya és azok a szemek. Én teljesen belebolondultam. A hét első felében kiosztottam most meg itt ámuldozok, hogy milyen rohadt jól néz ki. Szerintem én is hülye vagyok.
Szeretlek Min Hee! Szeretlek Rózsám! - pittyent a telefonom már-már szokásosan Jungkook elmenetele után.
Remélem ez nem egy buta szöveg amit holnap vagy utána megszegsz. - írtam vissza gondolataim.
Hidd el, nem. Egy lánynak sem volt még öröme abban, hogy Jungkook ilyeneket írjon nekik. - írta.
Most szerencsésnek kéne éreznem magam, ugye? - írtam mosolyogva.
Ezt akartam olvasni. - írta majd ezzel lezárult beszélgetésünk én pedig az ágyba dőltem mosolyogva némi félelemmel a holnap miatt.

Remélem tetszett!
By: 10flower01

Rose~ {Jungkook FF} BEFEJEZETTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin