-Én visszamegyek. - húzta el a száját Jimin.
-Menj. - fújta ki a fehér füstött Jungkook.
Miután a fiú visszament a suliba Jungkook össze-vissza sétálgatott azonban egy rossz léptem miatt észre vett.
-Mit keresel itt? - ráncolta össze szemöldökeitt közben beleszívott mélyen a cigarettába.
-Ömm.. Itt voltam a suli-buliba csak unatkoztam szóval most Ji Nát várom. - mondtam makogva.
-Jöhetne, ugyanis szennyezed a levegőm. - nézett a messzi távolba miközben a csúnya szavakat hozzámdobta.
-Miért vagy velem ilyen bunkó? - értetlenkedtem.
-Erre úgy gondolom magadtól is rájössz. - nézett rám majd eldobta a szálat es visszament az épületbe.
Szomorúan konstatáltam, hogy a fiú itthagyot mire Ji Na megérkezett.
-Mit állsz itt ilyen szomorúan? - ölelt meg hátulról.
-Utál. - sóhajtottam.
---
Ji Na nálam aludt és egész este Jungkookról beszélgettünk.
Reggel mikor a suli ajtaján beléptünk Ji Nával mindenki tekintette rámszegeződött. Én kapkodtam a fejem jobbra-balra, de mindenhol csúnya pillantasokat kaptam.
-Mi van itt? - néztem a lányra furcsán.
-Fogalmam sincs. - rázta a fejét.
-Végre. - hallottam meg Jungkook hangját mögülem.
-Jungkook, mi történik? - húztam össze szemöldököm.
-Van egy fontos hírem. - jött közelebb. -, elköltözök. Nem kell látnod soha többet. Soha. Érted?! Én olyan boldog voltam. Csak kár, hogy miattad.
-Mi, mi az, hogy miattam? - értetlenkedtem.
-Te tettél tönkre. Te, Min Hee. De ne rágódj rajta, többé nem lesz ilyen, mert elmegyek messzire. - állt velem szembe.
Annyira a szemébe akartam mondani, hogy ő is tönkre tett, de nem ment. Nem tudtam kimondani. Egyszerűen lesokkolódtam azon amit mondott, és nem akartam elhinni.
-Én..mindegy. - hajtottam le szemeim majd sarkon fordultam és elsétáltam miközben könnyeim ezrei potyogtak.
Berontottam a női mosdóra és leestem a padlóra. Miért? Miért megy el? Így már eselyem sem lesz vele beszélgetni, kibékülni pedig pláne.
De hiányzik. Hiányzik a közelsége, hiányzik mikor megszólított "Rózsám". Hiányzik a mosolya.
Hiányzik Jeon Jungkook!
---
Utolsó óra után sírva mentem ki a kapun mikor valakibe beleütköztem.
-Figyelhetnél! - hallottam meg az ideges Jungkook hangját.
-Ne haragudj. - szipogtam majd újra elnidultam, de megszólalt.
-Te meg pláne. Ahelyett, hogy bőgnél másokat is figyelembe kéne venned. - mondta lenézően.
-Bocsánat. - sóhajtottam szomorúan.
-Tűnj már innen, nem itt kell sajnáltatnod magad! - folytatta
-Najó, mostmár elég! - mondtam idegesen, ugyanis elvesztettem a türelmet.
Nem beszélhet velem így, csak, mert ő megcsalt nekem meg nem volt kedvem vele lenni ezért bunkóbb voltam mint előtte.
-Mi bajod? - kerekedtek ki szemei.
-Elegem van, hogy így viselkedsz velem, Jeon. Szeretném hozzátenni, hogy miattad bőgtem és ezáltal mentem neked. De gondolom ez se érdekel, mi? - mondtam hangosan miközben könnyeim patakokban folytak.
Rámnézett kérdőn én pedig megráztam a fejem és azon nyomban hazafutottam. Nem érdekelt senki és semmi. Vége.
Vége a rémálomnak és vége az életemnek.Igen, igen ez egy gyatra és rövid rész, de remélem tetszett💕
By:10flower01
ESTÁS LEYENDO
Rose~ {Jungkook FF} BEFEJEZETT
FanficMin Hee, 16 éves lány akinek szülei nem igazán foglalkoznak vele ezért magának kellett egyedül felnőnie. Egy barátja van az iskolába, Ji Na akivel már-már testvérként tekintenek egymásra. Az iskolájában 7 fiú tűnik ki mindenki közül. A hét fiú elnev...