Harmadik kép/nap: Kék ruhában a biasod
(Jaj, de cute ez a fiú❤️)
—-Min Hee szemszöge
Azthiszem van mit írnom. Időközben vége lett a tanévnek és a karácsony után lévő napjaim csodálatosak voltak. Rengeteg időt töltöttünk együtt a baráti társaságunkal és én főleg Jungkookal töltöttem napjaimat. Ha már Jungkooknál tartunk.. Régen voltam ennyire boldog. Mindennap valamivel kedveskedett nekem és egy napom sem volt unalmas. Persze nem a viták miatt hanem a boldogság és a jókedv állatal. A karácsonyi kiruccanásunk felejthetetlen élmény volt, egyszerűen imádtam az egészet. Sokat beszélgettünk, mégtöbbet nevetgéltünk és Jungkook mindennapra tervezett valami programot ami mégjobban feldobta a hetet. Igaz, első nap még bőven az első program előtt Taehyungon és Kookon kívűl az összes fiú eltévedt a közeli erdőbe és Namjoon még össze is tört valamit. Ji Nával majdnem megfulladtunk a nevetéstől és csak azon járt az eszem, hogy hogy lehetnek ilyen bénák.
Tényleg, nem panaszkodhattam, Jungkook folyton leste kívánságaimat, bár sok nem volt hisz nekem az volt a legfontosabb, hogy végre velem van és mindennapom egy élmény volt. Igen, mindenki aki előre segített az életembe, sokat jelentett nekem és mindegyiket imádtam, de öt személy nekem mindenképpen kitűnt a többi közül, és őket meg is említeném.
Nem nagy meglepetés, de a sort Jungkookal kezdeném. Hihetetlen, hogy mennyire utáltam még a legelején. Mindig is szemet szúrt ahogyan a lányokkal bánt és sajnos ezt én is megtapasztaltam, bár én másformájában. Már az első szakításunkat követően is nőtt a feszültség, de igazán, akkor borult fel minden mikor Seoulba költöztünk. Már sokszor említettem, hogy rengeteget szenvedtem én is és ő is, de .. végtére csak sikerült kijönni ebből a borzalomból, együtt. Nagyon szeretem Kookot és csodálatos ember. Igaz, van egy-két tette amit még nem teljesen felejtettem el, de ezek már nem is érdekelnek. Ami mégjobb, hogy igen, imádjuk egymást és ez csak mégjobban fokozódott, de ezzel együtt véve legjobb barátként is nézek barátomra. Néha viccből szekáljuk egymást és hatalmas nevetések hagyják el mindkettőnk száját ilyenkor. Együttvéve imádom ezt a fiút és hatalmas megkönnyebbülés, hogy végre sikerült egy szoros kapcsolatot kialakítanunk. Szavakba nem lehet tenni, hogy mennyire szeretem és mivel már Jungkook felnőtnek számít, össze is költöztünk ami nagy öröm volt.
Az sem nagy meglepetés, hogy Ji Nát is megemlítem. Ő volt az a személy aki mindvégig mellettem állt. Igaz, egyszer nem volt az oldalamon, de azt sem önszándékából tette. Hihetetlenül régóta ismertem Ji Nát és mindig is egy nagy kötelék volt köztünk. Testvéremként tekintettem rá és ez fordítva is így volt. Mindig próbált tanácskokkal ellátni és segített úgy ahogyan csak tudott. Mindig felhívhattam és számíthattam arra, hogy meghallgatja a problémáimat. Nagyon aranyosak Taehyunggal együtt és hozzánk hasonlóan ők is összeköltöztek. Hálás voltam és a mai napig az vagyok Ji Nának és vele is sok időt eltöltöttem az idők során.
Jimin.. Igen, ő is kitűnik a barátaim között. Igaz, volt egy hirtelen fellángolás közöttünk és egy apróbb kapcsolatot is megejtettünk, de mindketten beláttuk, hogy ennek nem volt sok értelme. Felnéztem rá és még most is felnézek rá. Hatalmas szive van és néha úgy érzem, túl jószívű ehhez a világhoz. Soha nem felejtem el neki, hogy megmentette az életemet és nagy hálát érzek iránta. Nagyon jó a kapcsolatom vele és már olyan nekem mint egy gondoskodó bátyus. Persze, vele is szoktuk egymást poénból szekálni és mindig nagyokat nevetek amikor néha kiparodizál. Ő is megtalálta az "igazit" és nagyon aranyos a barátnője. Örültem nekik és persze annak is, hogy Jimin is boldog volt.
Han-t is idesorolnám aki mindvégig mellettem volt Seoulba. Ji Nához hasonlóan ő is ott volt az oldalamon és kisegített mindig. Tökéletes példák vagyunk mi a fiú-lány barátság kifejezésre. Bár már ő is egy testvér számomra. Annak ellenére, hogy ő Seoulba van én pedig Busanba, rengeteg időt eltöltöttünk együtt és nagy boldogságomra fontolgtta a fiú, hogy szeretett kis városkámba költözzön barátnőjével aki szintén nagyon aranyos volt. Imádtam Han-t és talán jobb is, hogy azon a borús napon ellökött a lépcsőn ugyanis így megszületett ez a barátság ami rendkívül fontos nekem. Nagyon értelmes és inteligens fiú és rá is felnézek. Sokat szoktunk nevetgélni és, ha ő nem lenne, már én sem hisz életmentő volt számomra azoknál a vérbe folytott Seouli napoknál.
Végül, de nem utolsó sorban Taehyung is beletartozik ebbe a "listába". Nem csak azért, mert boldoggá teszi legjobb barátnőmet hanem, mert egy nagy lelkű és vicces fiú aki a többiekhez hasonlóan egy aranyos bátyus már nekem. Igaz, volt egy kisebb nézeteltérésünk, de az volt a legkevesebb. Mindig megtudott nevettetni az unalmasabb napokban és folyton ott van az oldalamon, mint lelkitárs. Őt is nagyon szeretem és borzalmasan fontos nekem.
Persze a többi fiút is imádtam és ami a legjobb, hogy a Bangtan Boys még mindig megmozgatja a sulit. Ohh, erről jut eszembe. Anyuék cége elromlott üzleti okok miatt így mivel a házaink nem kelltek el, visszaköltöztek ők is Busanba ami nagy boldogság volt mindannyiunknak.
Visszatérve a témához.. a Bangtan Boys persze még mindig tart az iskolában és még azóta is mindenki felnéz rájuk. Néha vicces tud lenni, hogy amikor belépünk a pokoli helyre mindenki tátott szájjal néz végig a kis csapatunkon.
Úgy érzem tartalmas év volt és megannyi dolgot megéltem. Minden jól alakult a végére, és hihetetlenül boldog voltam. Legfőképpen azért amiért sikerült ennyi szenvedés után összejönnöm Jungkookal. És.. hiába is annak, hogy mindennap szenvedtem, talán életem egyik legjobb részén voltam túl és az életem magasan repült az egekbe, oldalamon a rengeteg baráttal és közben szorosan foghattam szerelmem kezét aki mai napig előszeretettel használja becenévként, hogy: Rózsa..
Ajjaj, vége van :( Nem fogok itt pepecselni és mesélgetni hanem rögötön teszem is ki a Köszönetnyílvánítást ahol mindent leírok❤️❤️
By:10flower01
YOU ARE READING
Rose~ {Jungkook FF} BEFEJEZETT
FanfictionMin Hee, 16 éves lány akinek szülei nem igazán foglalkoznak vele ezért magának kellett egyedül felnőnie. Egy barátja van az iskolába, Ji Na akivel már-már testvérként tekintenek egymásra. Az iskolájában 7 fiú tűnik ki mindenki közül. A hét fiú elnev...