Ji Na és Taehyung már régen ölelkezve aludtak azonban én és Jungkook csak forgolódtunk és lökdösődtünk.
-Vidd már innen azt a nagy hátadat! Keményebb mint a fal! - mocorogtam miközben a fiúnak szenteltem szavaim.
-Te meg folyton a lábaddal rugdosol! - ütött egyet a vádlimba.
-Az anyád. - löktem rajta egyet.
-Neked az anyád. - húzta meg a hajam.
-Kussoljatok már. - szólalt meg félálomban Tae.
Mindketten egy kicsit csöndre bírtuk magunkat, de ez nem sokáig tartott.
-Na ide figyelj már, hát akkora vagy mint egy tehén, úgyhogy húzzad a picsádat arrébb, mert nem férek el. - mondtam ki végre, hiszen megőrültem már, hogy 4cm szélességű helyem volt.
-Te répa ribanc se vagy jobb. Hogy van ekkora szád? A legjobb barátomat is ellenem teszed. Hát kiakaszt, mennyire szánalmas vagy. - ült fel a fiú miközben a szemét dörgölte.
-Közülűnk te vagy a rosszabb. A rohadt életbe, annyira egyértelmű, hogy megint valamibe leselkedtek. Én is panaszkodhatnék, hogy ugyanolyan seggarc vagy mint az előző. Belőled is simán kinézném, hogy valakit a sikátorba hagyj! És még én vagyok a szánalmas? Na, meg te, hát te már a Föld magjánál vagy, annyira süllyedsz. - akadtam ki rendesen.
-Micsoda? Hogy én vagyok a seggarc? Na és mi van, akkor, ha beszélgetünk, hmm? Nem lehet társaságom? - húzta fel a szemöldökét.
-A jóédes kukába, hogy kiosztottad még ott az utcába? Idézzek neked, igen, te, te seggarc?! - egyszerűen megszólalni se tudtam.
Éreztem, és olyan simán az arcomba hazudott. Nem is tudtam felfogni.
-Elmondom, te retek répa! Addig amíg egy lakásba vagyunk, te engem ne osszál ki, rendben? Azzal beszélek akivel akarok! Nem érdekel, hogy az a Juliska, akivel összevesztél vagy, hogy a Do-yun aki megerőszakolt, tök mindegy, mert leszarom. Ha megvan a társaságom és tudok vele beszélgetni és nevetni, akkor elkell fogadni, mert még akár a házba is idehozom! - osztott ki.
-Nekem te ne magyarázz, seggrépa! A rohadt életbe is lekakilom, hogy kivel beszélsz, csak mégis az arcomba hazudtál, mégis átvertél. Arról meg ne is beszéljünk, hogy porig és még annál is jobban lealáztad azt a köcsögöt és még az öklöddel is pacsizott az arca, szóval nekem ne magyarázz itt a társaságról, mert esküszöm, hogy lefejellek.
-Annyira hangosak vagytok, nem lehetne ezt holnap? - kérdezte Ji Ja nyűglődve.
-Retek répának nevezett ez a köcsög!
-Mert te meg seggarcnak! - háborodott fel Jungkook.
-Ahhjj, mint két rossz gyerek. Nem igaz, hogy még a szerelmemmel sem aludhatok! Huzzad oda a picsádat Jeon, mert rohadtul elegem van belőled! Összetörheted bárkinek a szívét, de Min Heének nem! - fogta meg a párnáját a lány és átbagtatott a fiú helyére.
Szúros szemekkel vetettünk véget Jungkookal a vitánknak, csakhogy még nem ez volt a legnagyobb és legdurvább veszekedésünk. A másnap ennek a nyolcszorosa volt.
—-
-Mi a szentszar! - ordított fel Taehyung amire mindenki kinyitotta a szemét.
-Mi van már? - ásítottam.
-Az, hogy azt hittem a barátnőmnek pusziltam meg a homlokát és fogtam meg a kezét, de kiderült, hogy ennek a fácánnak. - kelt ki az ágyból.
Ji Nával nagyot röhögtünk, de Tae csak a fejét fogta.
-Ez a kettő tök este marta szét egymást ezért inkább átjöttem ide, mert azt hallottam csak, hogy mindkettő fujja a magájét. - magyarázta a lány.
-Azt én is hallottam. Jól szétcseszték az estém. - nyújtózkodott Tae.
-Mert ez le ribanc répázott és kiosztott. - mutattam a morcos és fáradt, egyben kócos hajú fiúra.
Nagyon mérges voltam rá, hamarabb mondanám, hogy utálom, de nem tagadom varázslatosan helyes egy fiú.
-Mi, mégis leribancoztad? - akadt ki Ji Na, majd a kikerekedett szemű fiú felé tört.
-Oké, oké. - fogta le Taehyung.
-Ő meg seggarcnak nevezett. Ez senkinek nem felháborító csak nekem? - rázta a fejét mérgesen Jungkook.
-Nem én hazudtam, nem én csaltalak meg, nem én mondtam neked öngyilkossághoz vezető szavakat. Soroljam még? - vontam fel bal szemem.
-Áljunk csak meg. Megint én vagyok a hibás? Te is rendesen alábecsülted magad! - köpte a szavakat.
-Najó ez már sok, ezt később. - szólt közre a két gerlepár.
Mérgesen kifújtam a levegőt majd mindenkit otthagytam és a lépcső felé vettem az irányt.
-Nem, nem, gyere vissza! Ezzel nem úszod meg! - szólt utánam Jungkook majd ekkor kezdődött talán a legnagyobb veszekedésem.Huhuuu, újabb rész, mégpedig hamar! Igen, itt a varázsa a sok kedves és aranyos kommentnek ^^ Nagyon hálás vagyok, és köszönöm, hogy vettétek egypáran és írtatok egy kis véleményt❤️❤️❤️ Szeri van💜
By:10flower01🧡
YOU ARE READING
Rose~ {Jungkook FF} BEFEJEZETT
FanfictionMin Hee, 16 éves lány akinek szülei nem igazán foglalkoznak vele ezért magának kellett egyedül felnőnie. Egy barátja van az iskolába, Ji Na akivel már-már testvérként tekintenek egymásra. Az iskolájában 7 fiú tűnik ki mindenki közül. A hét fiú elnev...