THIRTY-NINE

774 75 21
                                    

|KÉRLEK OLVASD EL A VÉGÉN TALÁLHATÓ SZÖVEGET|

Az orromat lógatva indultam el haza órák után. Jungkook messziről figyelt szúros szemekkel egésznap. Hihetetlen, hogy megint ide jutottunk. Mikor hazaértem, erős füstszagot éreztem.
-Ne a pofámba szívd, kérlek. - fogtam be az orromat míg szavaimat a fiú felé invitáltam.
-Ott cigizek, ahol akarok. - makacskodott Jungkook.
Megforgattam szemeimet majd benyitottam a házba és egyenesen a szobám felé vettem az irányt. Nagyon gyorsan kellett egy támogató oldal, így nyílván Ji Nát hívtam fel.
-Ha tudnád milyen borzalmas itt élni. - üdvözöltem a lányt.
-Mondjad, testvérem! - hallottam aggódó hangját.
—-
-Nem érdekel Min Hee, akkor is elmegyek most hozzád! - mondta komolyan miután elmeséltem mindent.
-Nem, Ji Na! Nem azért hívtalak! - válatottam én is a komolyabb oldalamra.
-Már késő, összepakoltam. - hallatszódott ahogy húzza a kis bőröndjét.
-Ji Na, kérlek!
-Nem! Ez mostmár sok! Valakinek helyre kell pofozni annak a jólegénynek a fejét! Hozom Taehyungot is! - mondta majd letette.
Nagyot sóhajtottam majd lementem, hogy megnézzem itt vannak-e anyáék. Hálisten anya a konyhába ügyködött.
-Anya. - öleltem meg hátulról.
-Szia! Van valami baj? - fordult velém mosolyogva miközben a levest kevergette.
-Ami azt illeti igen. Megint összvesztünk, kicsit durvábban Jungkookal és hát Ji Nának elmondtam aki ide akar jönni, és attól félek, hogy már a vonaton van Taehyunggal. - mondtam el egy szuszra.
-Uha.. Tudod, ezt már megbeszéltük, hogy Jungkook apukája ennek nem örülne. Min vesztetek össze? - kérdezte felvont szemöldökkel.
-Jungkook beszélget még Do-yunnal. Állítása szerint rólam, de biztos vagyok benne, hogy van másik oka. - támaszkodtam neki a pultnak.
-Megpróbálok mindent megtenni annak érdekében, hogy ne legyen baj! - karolt át.
-Köszönöm! - öleltem meg majd mikor felakartam menni a lépcsőn, Jungkook dirket nekem jött.
-Igazán aranyos vagy. - mutattam gúnyos mosolyt majd tovább mentem.
-Idióta. - suttogta.
-Fogd már be! - ütöttem bele vállába.
-Ne parancsolgass, köszi. - ugrott rá a kanapéra.
Eddig se voltam biztos, hogy elmondom neki miszerint Ji Náék ide akarnak jönni, de ezek után egy szót sem említek. Itt bunkózik velem, de ő is tudja, hogy hibás.
—-
4 és fél óra múlva csöngettek amit én izgulva vártam. Azonnal kaptam a kilincsre ahol a két személy állt aggódva. Hamarosan a nyakukban csimpaszkodtam és eszméletlenül jó érzés volt újra átölelni őket.
-Annyira hiányoztál. - motyogta a hajamba Ji Na.
-Ugyanezt akartam mondani. - nevettem, miközben a boldogság miatt könnyezni kezdtem.
-Na, nyugi van. - törölte le könnyeim kuncogva Tae.
Még egy kicsit kint voltunk ölelkezve majd felmentünk az emeletre ahol óvatosan nyitottam be a szobába. Jungkook az ágyán elterülve beszélgetett telefonján majd mikor meglátott minket a telefonját az ágyra dobta. A kijelzőn Do-yun neve állt ami miatt nagyon ideges lettem.
-Már megint Do-yun? - mondtam halkan, mert nem akartam, hogy meghallja a vonal másik végén lévő személy.
Jungkook gyorsan kinyomta, majd az előbbi mondatomat semmibevéve Taehyungnak rohant és ők is egy kiadós ölelést ejtettek.
-Tesó, mi ez a Do-yunos dolog? - kérdezte Tae a fiútól.
-Ahhj, te kotyogós rib.. répa. - mosolygott gúnyosan Jungkook és hajamba túrt azonban én azonnal lecsaptam a kezére.
-Mit akartál mondani? - löktött Ji Na a fiún.
-Répát. Esküszöm, hogy répát! - tette fel védekezően a kezeit.
-Neked lesz mindjárt répa fejed. - húzta össze a szemöldökét Ji Na.
-Najó, hagyjuk. - köszörültem meg a torkom.
-Hogy-hogy itt vagytok? - terelte a témát Jungkook.
-Min Hee elmondta mi történt és hát kell itt egy kis rend. - tette a bőröndjét arrébb Taehyung miközben a szobát vizslatta.
-Főleg neked, répa! - nézte szúros szemekkel Ji Na az ijedt Kookot.
-Hogy akartok aludni? - karoltam át Ji Nát, hogy nyugtassam.
-A barátom Jungkook, de nem akarok vele aludni. Mégiscsak Ji Na a barátnőm. Egy fiúvak mégsem akarok egy ágyba aludni! - mondta azonnal Tae.
-Én nem alszok Jungkookal. - ráztam hevesen a  fejem.
-De semelyikőtök nem aludhat a földön, csakha nincs mégegy takaró és párna. - vonta meg vállát Ji Na.
-Istenem. - fogtam a fejem amihez Jungkook is társult.
Egy éjszaka a pofátlan és bunkó exemmel egy ágyba. Fantasztikus!

Sziasztok! Igen, igen, nagyon későn hoztam a részt. De valaki ezt bánja? Márminthogy valaki olvassa egyátalán még ezt a könyvet? Csak, mert egyre kevesebb szavazat és komment érkezik a része. Nem panaszkodásnak írtam, csak megakarom nézni, hogy olvassa valaki még a történet, érdekli még valakit?
Ha igen, írjátok meg és nagyon nagyon kérlek, hogy egy kis véleményt is ejtsetek a könyvről, ha akartok még folytatást! Köszönöm!

By:10flower01

Rose~ {Jungkook FF} BEFEJEZETTTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang