-Ez mostmár mindennek a teteje! Hogy meri? - akadt ki apu Taehyungra miután elmeséltem a mai napot.
-Hát..Én nem tudom. De valamiért biztos tette. Csak nem tudom mi az oka. - sóhajtottam nagyot.
-Legalább Jungkook melletted van! - simogatott anya.
-Nem tudom meddig, de most velem van. - néztem a rajtam pihenő szoknyám.
-Gyere vele össze újra! - tanácsolta édesanyám.
-Dehogy! Oké, hogy mellettem áll, de anya, megcsalt meg a másik, hogy át is vert! Azért álljunk még meg. - akadtam ki.
-Nyugi van! Csak aranyos fiú. - hajtotta le fejét.
-Aranyos..lenne. - hadartam majd bementem a szobába.
---
3 nap telt el. Anyával kicsit rosszban vagyok úgyanis ő még mindig szentnek hiszi Jungkookot. Jungkook. Jungkookal jóban vagyok és mindennap megpróbál felvidítani. Kevesebb sikerrel.
Azonban az aggaszt, hogy Taehyung és Ji Na még nem kért bocsánatot se semmi. Mindennap messziről vizslatnak csak.
Nos, azonban egy újabb reggel állt előttem.
-Jó reggelt Min Hee! - hallottam meg Jungkook hangját.
-Te mit keresel itt? - dobtam fele egy párnát, de hamar kikerülte a fiú.
-Anyukád engedett be. - mosolygott.
-Tudhattam volna - sóhajtottam.
-Baj? - váltott át aggódó személyiségére.
-Nem csak.. Mindegy. Felöltöznék, kimész? -keltem ki az ágyból.
-Egy Rózsának bármit. - hátrált mosolyogva.
-Jungkook, megkértelek már előző héten is, hogy ne szólíts így, mert eléggé a múltamra emlékesztet.. - sóhajtottam.
-Ne haragudj, csak nem tudok ellenálni a becenévnek. - kuncogott majd kiment az ajtón.
Az asztalomra pillantottam ahol egy kis dobozban gyüjtöttem össze a régi képeimet Ji Nával. Közelebb léptem és egyesével átnéztem őket.
Hiányzott az a bolond lány. Aki mindennap mosolyt csalt az arcomra, akivel együtt sírtam és nevettem. De ezúttal fájt amit tett. Nagyon fájt.
---
-Láttad a tegnapi focimeccset? - kérdezte Jungkook miközben egyre közelebb értünk a pokoli épülethez.
-Nem nézek focit. - lépkettem a fiú mellett szorosan.
-Pedig ezt megérte volna. Durva volt nagyon. - magyarázta.
-Ott van Ji Na és Taehyung. Sőt a fiúk is ott álnak! Beszélünk velük? - tettem kezem mellkasára.
-Biztos? Tőlem mehetsz. - vont vállat.
-Megyek is. - húztam ki magam majd a csapat felé vettem az irányt.
Anno Ji Nával mentem oda hozzájuk ily' felkészüléssel.
-Sziasztok. Beszélhetnénk? Főleg én és Ji Na. - pillantottam az unott fejű lányra.
-Ha szeretnéd. - igazgatta szoknyáját.
-Szeretnék. - bólintottam magabiztosa.
Arréb vonultunk és belekezdtem mesémbe.
-Nos Ji Na. Tudnod kell, hogy nagyon hiányzol. Te voltál a legjobb barátom. Vagyis.. Számomra. Nagyon szerettelek és nem értettem ezt a hirtelen felindulást. Annyira jóba voltunk, annyit nevettünk. Előző héten összegyüjtöttem a régi fotóinkat. És elsírtam magam. Emlkészel mikor az egyik régi osztálytársunkal találkoztunk és milyen kínos volt? Mennyit nevettünk utána és megtaláltam a fotót ami akkor készült. És a többi vicces pillanat. Ji Na, kérlek mondd el miért mentél el! Vagy tényleg hazudtál mindvégig? - könnyeztem be a végére.
-Min Hee. El kell mondanom valamit amit rég tudnod kéne, de nem mondhattam el. - sírta el magát a lány.
-Mi az? - tettem kezem a vállára.Szerintetek mit fog mondani Ji Na? :))
Ahhjj, emberek. Olyan rég volt rész, de egyszerűen nincs időm. Az iskola teljesen kiszívja a vérem és a maradék erőmet a családomra/barátaimra és a tanulásra kell használnom. Na meg az edzéseimre is kell idő és energia. Ne haragudjatok és hamarosan jön az "Egy Idol kezében" új része!
Hy!
By: 10flower01
VOCÊ ESTÁ LENDO
Rose~ {Jungkook FF} BEFEJEZETT
FanficMin Hee, 16 éves lány akinek szülei nem igazán foglalkoznak vele ezért magának kellett egyedül felnőnie. Egy barátja van az iskolába, Ji Na akivel már-már testvérként tekintenek egymásra. Az iskolájában 7 fiú tűnik ki mindenki közül. A hét fiú elnev...