Másfél hét elteltével
Elég sok idő eltelt azóta amióta Taehyung hazarángatott engem és Ji Nát. Jimin folyamatosan próbált felvidítani és azért titkon kifacsarni belőlem, hogy mi hatására estem bele egy kisebb depresszióba. Szinte mindennap sírtam a sötét szobába és vitatkoztam magammal, hogy miért mondtam sületlenségeket. A többi fiúval is sokat találkoztam akik szintén próbáltak boldogságot belémnyomni, kevés sikerrel.
Ezt a sebet nem lehetett eltűntetni, hisz valljuk be, elbasztam, de nagyon durván. Jobban tönkre tettem magamat csak ezzel a "búcsúval", és szerintem Jungkookot is. Mindenesetre már csak pár nap volt hátra karácsonyig amit még nem tudtam, hogy hogyan fogok átvészelni. Az eddigi karácsonyaink sem voltak olyan jók, főleg, hogy anyáék még, akkor sem voltak velem a munka miatt.
-Úgy nézel ki, mint egy zombi. - mondta kicsi mosolyával arcán Ji Na miután reggel kikelt nehezen az ágyból.
-Szerintem így néztem ki eddig is. - mondtam egyhangúan.
-Najó, ezt most abbahagyod! - ült le mellém a földre -, Elég volt abból, hogy itt depressziózól egy darab fiú miatt. Én elhiszem, hogy fáj, elhiszem, hogy hibásnak érzed magad. De van egy borzalmasan aranyos és figyelmes barátod. Rákéne koncentrálnod és elkéne felejteni Jungkookot. Hisz ti is ezt beszéltétek meg, hogy nem fogtok egymáson gondolkozni.
-Hé, ez sok! - mondtam kissé mérgesen -, Te is tudod, hogy mennyire szeretem Jungkookot, és ezen semmi nem tud változtatni! Megbeszéltem vele, hogy ne keressen, ne gondoljon rám és ez fordítva is így lesz. Én marha, ilyet mondtam és kicseszettül megbántam! Igen, ott van Jimin aki rendkívül aranyos, de te is tudod pontosan, hogy ez nem az a fajta szerelem! Neked könnyű, végig ott volt melletted és a mai napig ott van Taehyung, nem mentél át keresztül minden hülyeségen!Kicsit meglepődött a lány majd felállt és az ajtóhoz sétált.
-Nekem is voltak nehéz és kemény napjaim, tudod te azt pontosan! - mondta komolyan -, Tae és Jimin mindjárt itt vannak, szedd össze magadat! - mondta halkan majd kiment a szobából.
Oké, máris összekaptam az első emberrel.. Sóhajtva álltam neki készülődni majd egy egyszerű ruhát felvéve leballagtam a földszintre ahol Ji Na csinált valami kaját, Jimin pedig a kanapén pihent.
-Baba! - ölelt meg Jimin miután észrevett.
-Szia. - mondtam egy apró erőltetett mosollyal.
-Még nincs karácsony, de gondoltam már most adok valamit. - nyomta a kezembe ajándékát ami egy ezüst körfüllbevaló volt.-Köszi. - öleltem meg.
-Puszit? - kérdezte meg kuncogva.
Egy apró csókot adtam ajkaira amit kissé nehezen tettem meg, ami szerintem Jiminnek is feltűnt.
-Arra gondoltam, hogy a holnapot együtt tölthetnénk. - mondta vidáman Jimin.
-Hát.. nekem mindegy. - vontam meg vállamat majd a kanapéra feküdtem.
-Még mindig az a baj? - kérdezte aggódóan, de egy kis csalódást is véltem felfedezni barátomban.
Aprót bólintottam majd bekapcsoltam a tévét és megállás nélkül azt bambultam, csakhogy ne kelljen beszélgetnem.-Tudod.. semmit nem kérek azért amiért a lehető legkedvesebb vagyok és mindent próbálok úgy csinálni, ahogy te azt fütyülöd, de.. úgy érzem már, hogy kényszerből vagy velem.. - mondta kicsit szomorúan Jimin amiért kissé megesett a szivem rajta.
-Ne beszélj hülyeségeket! Csak felkell még dolgoznom a történteket..
-Másfél hete dolgozod fel, nem volt még elég? - vágta félbe mondatomat az ideges fiú.
-Hé! Amíg nem tudod mi volt, ne szólj bele, légyszíves. - akadtam ki.
-Persze, nem is tudnék beleszólni, mert nem vagy képes kinyögni. - mondta szúros szemekkel.-Sziasztok! - köszönt Tae mosolyogva majd lehuppant mellém a kanapéra.
Most az egyszer örültem, hogy Taehyung közbeszólt a vitánknak, hiszen semmi kedvem nem volt Jiminnel is összekapni..
-Arra gondoltunk, hogy valamivel megkéne növelni a boldogságodat. - jött be egy pillanat erejéig Ji Na a nappaliba miközben nekem szánta szavait -, Szóval így karácsony előtt játszhatnánk valamit együtt. Például, felelsz vagy mersz? Alap játék, de talán az egyik legjobb unaloműző.
-Nem nézhetnénk inkább csak tévét? - szólaltam fel hisztérikusan.
-Nem! - csapta meg a vállamat Tae.
-Hé! - ütöttem vissza.
-Mekkora hisztit levágsz itt, anyám.. - kuncogott Taehyung.
-Belehet fogni. - utánoztam a hangját majd én is elmosolyodtam.
-Úristen! Élnek még az érzelmei! - kiáltott fel Tae.
-Najólvan, ásd el magad. - nevettem el magamat.-Hoztam egy palackot, úgyhogy először én pörgetek! - jött be mosolyogva Ji Na majd kipörgette Taehyungot.
-Na, felelsz vagy mersz, drága?
-Merek! - mondta magabiztosan a fiú.
-Öm.. egy egyszerűvel kezdünk, melegíts be, drága Taehyung aranyom, fuss el a bejáratig és vissza tíz másodperc alatt. Indul! - mondta azonnal Ji Na majd a fiú épphogy, de megcsinálta a feladatot.
-Jimin-ssi! - mosolygott gonoszan a fiúra Tae miután kipörgette.
-Felelek.
-Hány lánnyal voltál együtt egész életedben?
-Hát.. né.. nem, öt. - mondta elhúzott szájjal.
-Az pite. - porolta le a vállát nevetve Taehyung mire Ji Na kuncogva megütötte.-Min Hee. - pörgetett ki barátom.
-Felelek. - mondtam unottan.
-Mi történt aznap reggel ami miatt ilyen vagy? - kérdezte komolyan Jimin ami miatt teljesen kiborultam.
-Faszság ez az egész játék! - álltam fel majd arrébb rúgtam a palackot -, Jól tudod, hogy nem akarok beszélni róla! Jól tudod, hogy a te érdekedben nem mondom el! - mondtam fújtatva majd az emelet felé siettem amit Jimin is követett.És, igen. Akkor vesztem össze a legjobban Jiminnel egy apró kis játék miatt..
By:10flower01
VOUS LISEZ
Rose~ {Jungkook FF} BEFEJEZETT
FanfictionMin Hee, 16 éves lány akinek szülei nem igazán foglalkoznak vele ezért magának kellett egyedül felnőnie. Egy barátja van az iskolába, Ji Na akivel már-már testvérként tekintenek egymásra. Az iskolájában 7 fiú tűnik ki mindenki közül. A hét fiú elnev...