×EIGHT×

1.2K 78 0
                                    

-Kedves Rózsám! Ne haragudj, buta voltam! Csak téged szeretlek! - mondta közben egy rózsát és egy csokit szorongatott kezében.
-Jungkook. Szeretlek, de..most borzasztóan fájt amit tet
tél! - hajtottam le fejem.
-Kérlek, bocsáss meg! - ölelt meg.
-Késő van menj haza! - mondtam lehangoltan.
Lehajtotta a fejét, odaadta ajándékát majd végig nézten ahogy szomorúan elmegy. Fájt ez az állapot, de megkellett értenie, hogy ez nem egy ilyen egyszerű dolog. A rózsát betettem a másik mellé majd a csokit letettem az asztalra. Sóhajtottam egy nagyot majd lefeküdtem aludni.
----
Reggel kicsit átgondoltam a dolgokat. Szeretem Jungkookot és ez egy hiba volt. De ma megbocsátok neki. Felvettem a rózsás maszkom majd elindultam az iskolába. Most Jungkook nem várt az ajtómnál amitől kicsit szomorú lettem. Csak egy személy állt ott, Ji Na.
-Mehetünk? - kérdeztem szomorkásan.
-Igen. - ölelt meg.
Mikor megérkeztünk láttam Jungkookot. Egyedül állt a szekrényeknél lehajtott fejjel.
-Szia! - öleltem meg.
-Szia Rózsám. - mondta meglepődötten.
-Megbocsátok, mert borzasztóan szeretlek. Még mindig kicsit fáj, de te vagy a másik felem. - mondtam neki miközben kezét fogtam.
-Nagyon szeretlek! - suttogta enyhe mosollyal majd lehajtotta a maszkom és megcsókolt.
Édes ajkai puhán érintették számat amitől végig futott rajtam a bizsergés.
-Ma lehet, hogy órák után átmegyek hozzád? De nem korepetálás miatt. - kérdezte miközben átkarolt.
-Persze. - húztam vissza maszkom.
-Órák után találkozunk. - ölelt meg majd elment.
-Kibékültettek? - szólalt meg Ji Na.
-Igen. - mosolyogtam bár nem látta a rózsás maszkom miatt.
-Szereted? - kérdezte félmosollyal.
-Nagyon. Már most hiányzik pedig csak egy perce ment el. - nevettem.
Elindultunk a terem felé majd Byul szólalt meg a hátam mögül.
-Sziasztok. - mosolygott ártatlanul.
-Szia. - forgattam meg szemeim.
-Most miért vagy ilyen bunkó? - fordult felém.
-Nem vagyok bunkó. - tettem fel kezeim a vállamhoz.
-Megforgattad a szemeid. Valamit csináltam? - vonta fel szemöldökét.
Most mondjam neki azt, hogy már az első napján leakarta nyúlni Jungkookot? Nem.. Semmi kedvem vitázni.
-Magándolog. - erőltettem egy mosolyt magamra.
-Előtte nevetgéltél most meg velem beszélgettél és bunkózol. - tette keresztbe karjait.
-Boccs, hogy próbálom elterelni a figyelmemet a rossz dolgokról. Figyelj nem akarok veszekedni. Mindjárt becsöngettek, szóval én leülök. - mondtam sóhajtva majd leültem a helyemre.
Byul egész órán figyelt és mikor hátra néztem szúros szemekkel nézett.
----
-Rózsám! - pörgetett meg a magasban órák után Jungkook.
-Szia. - öleltem meg.
-Csókot nem kapok? - nézett rám félmosollyal.
Lassan megcsókoltam azonban valaki megzavart minket.
-Jungkook! - hallottam meg Byul hangját.
-Szia. - ölelte meg majd átkarolta.
Ez a fiú nem tanul a hibáiból..
-Én hazamegyek, sziasztok. - köszöntem majd elindultam.
-Rózsám, nem úgy volt, hogy átmegyek hozzád? - ordított utánam.
-Majd átjössz, ha végeztél a "barátkozással". - rajzoltam a levegőbe nyuszifüleket.
-Min Hee. - szólt utánam, de én csak előre figyeltem.
Lehet túlságosan is felkaptam a vizet. És tudom, hogy ma békültem ki vele. De úgy látszik nem tanul a hibáiból.
Otthon beestem az ágyba, de kelhettem is fel, mert valaki csöngetett.
-Miért jöttél utánam? - dőltem neki a falnak.
-Mert szeretlek. És Byul rámnyomul. Én pedig engedem. - hajtotta le fejét sóhajtva.
-Jungkook! - mondtam majd megöleltem.
Nem tudom mi ütött belém. Csak annyit tudok, hogy nagyon szeretem és, hogy a közelsége megnyugtat.
-Szeretlek. - suttogtam a fülébe és megcsókoltam.
-Én is. - mosolygott majd bejött a házba.

Egész délután beszélgettük és a Byulos dolgot is lerendeztük.
-Nekem mennem kell. - állt fel Jungkook.
-Muszáj? - kérdeztem szomorkásan.
-Igen. - mosolyodott el.
-Nem. - rántottam vissza az ágyra.
-Holnap találkozunk Rózsám. - suttogta fülembe majd megcsókolt.
Ekkor csöngettek.
-Megyek. - keltem fel az ágyról.
-Kit vársz? - vette fel cipőjét.
-Senkit. - nevettem majd kinyitottam az ajtót.
-Szia! - ugrott nyakamba barátnőm.
-Na én mentem. Holnap találkozunk. - csókolt meg Jungkook majd elment.
Olyan sietős volt.. De Min Hee, miről beszélsz, szeret Jungkook! Lehet edzése van! Biztos is.
-Aludhatok itt? - kérdezte mosolyogva Ji Na.
-Persze! - mondtam vidáman.
Az egész estét végig nevettük. Jó volt végre Ji Nával lenni és nyugodtan nevetgélni és beszélgetni. Azonban aznap történt még valami..

Remélem elnyerte a tetszéseteket! :)

Rose~ {Jungkook FF} BEFEJEZETTDonde viven las historias. Descúbrelo ahora