Írói szemszög
A két fiatal lány hamar túlzásba esett és rengeteget ittak, egyszerre. Ji Na azért ivott, mert barátnőjéért mindent. Min Hee pedig egyértelműen Jungkook miatt vitt be alkoholt szerevezetébe.
Miután eléggé lerészegedtek, kitalálták, hogy felhívnak egy véletlenszerű számot.
-Hálóó? - szólt bele a telefonba nevetve Min Hee.
-Min Hee? Mi van veled? - kérdezte meglepetten a vonal másik végén levő személy, aki Jungkook volt.
-Uhh, Jungkook! Te vagy az? - mosolygott idétlenül Ji Na.
-Úristen, ti részegek vagytok? - akadt ki Kook.
-Dehogy! Talán.. Pöppet! Eskü! - mondta Min Hee, bár sokat nem lehetett belőle érteni.
-De miért csináltátok? Vagy.. nem értem mi ütött belétek egyátalán! Nem is szoktatok piálni! - csodálkozott Jungkook.
-Fogd be te nyúl! Nem kell kiakadni! Csak elakartam nyomni a szomorúságomat aztán Ji Nával kitaláltuk, hogy iszunk! - nyögte ki nehezen Min Hee.
-Nem is igaz! Min Hee rángatott bele! - terült el Ji Na a zöld fűben miközben Jungkooknak invitálta szavait.-Ti rendesen betéptetek. Hívom Taehyungot, hogy rendet kell nálatok tenni. - mondta komolyan Jungkook.
-Nanana! Vannak határok, nyuszkó! Nem kell hívni senkit se! Csak szerettünk volna szórakozni, szerettem volna boldog lenni! - hadonászott kezeivel Min Hee.
-Te találtad ki, hogy hagyjuk békén egymást! - mondta hangosan Jungkook, de utána levette hangerejét -, Bár feleslegesen magyarázok ilyen részegeknek..
-Na álljál le, te répafej! Nem vagyunk részegek! - szólalt meg Ji Na.
-Leteszlek titeket és küldöm oda Tae-t! - mondta lassan Kook majd bontotta a hívást.-Hát ez süket! - rázta a fejét Min Hee majd Ji Nához hasonlóan, ő is elterült a fűben.
Egy ideig ott feküdt a két lány az üvegekkel együtt és csak vihorásztak. Az arra járók elégedetlenül rázták a fejüket, de Ji Náékat nem érdekelte. És, hogy mi volt a céljuk azzal, hogy porig leisszák magukat? Ha Ji Nának nem is volt konkrét célja, Min Heenek volt. Hiszen borzalmasan szomorú volt amiért elvált Jungkooktól. Úgy gondolta, hogy a legrosszabb döntése volt. Mert nem titok, hihetetlenül szerette azt a nyulat, még annak ellenére is, hogy annyi rossz dolgot csinált az a fiú.Taehyung szemszöge
-Jézusom, mit csináltatok ti itt? - akadtam ki a két leányzóra mikor megláttam, hogy részegen feküdtek a fűbe.
-Mi beszélgetünk! - mondta nevetve barátnőm.
-Nem vagytok normálisak! Fényes nappal, alkohollal körülöttetek itt pihengettek! - mondtam mérgesen majd megfogtam a két lányt a kezüknél fogva és elindultam velük a házamhoz.
-Hé, tegyél le te baromarc! Éppen aludtunk! - durcizott be Ji Na.
-Ha aludtok, nem a fűbe kéne! - sóhajtottam.
-Ott alszunk ahol akarunk, lúzer! - nyújtotta ki rám nyelvét Min Hee.
-Álljatok le! Ez már nem vicces! - húztam őket magam után.-Ne legyél már ennyire komoly, partyzzunk egy kicsit! - kezdett el "táncolni" Min Hee a járda közepén.
-Nem, Min Hee, nem fogunk bulizni! - ráztam a fejem fáradtan.
-Héló! Ez már fáj, engedj el! - ordított fel Ji Na mire elengedtem Min Hee kezét, tényleg csak egy pillanatra, majd rátettem a kezemet Ji Na szájára.
-Nem kell kiabálnod, itt vagy mellettem! - mondtam neki.
-Tudjátok milyen fájdalmas az, ha elkell engednetek életetek szerelmét? - hallottam meg Min Hee hangját majd mikor megfordultam a részeg lány egy idős néni lábat fogta miközben a földön feküdt.
-Úristen, elnézést! Nincs valami jól a lány! - kértem bocsánatot a mérges nőtöl majd talpra állítottam a lányt.-Na most volt elég! Amíg meg nem érkezünk, csöndben és nyugodtan jöttök utánam! - mondtam komolyan a két lánynak akik csak vihorásztak.
Sóhajtottam egyet és reménytelenül neki vágtam a hosszú útnak a két részeggel.
—-Min Hee szemszöge
-Jézus! Szétreped a fejem, mi történt? - keltem fel egy ismeretlen házban miközben halkan kérdeztem, leginkább magamat.
-Felkeltél? - kérdezte felvont szemöldökkel Taehyung.
-Nem, még alszom. - mondtam irónikusan.
-Már körübelül két órája alszotok Ji Nával. Ma rendesen leittátok magatokat és úgy kellett titeket hazarángatni. Kicsit sem volt gáz. - vázolta fel a helyzetet Tae.
-Semmire sem emlékszem. - ráztam a fejemet majd megdörzsöltem szemeimet.
-Elvileg felhívtátok Jungkookot és mindféle hülyeséget mondtatok neki. Onnan tudtam, hogy nem éppen a legjobb álloptban vagytok. Úgyhogy elhoztalak titeket a házamba. - mondta tovább.
-Te atya úr isten! - fogtam a fejemet.-Mire volt ez jó? - kérdezte.
-Volt egy komoly beszélgetésem Jungkookal és teljesen kikészültem. Seoulban végig sírtam az utcákat, mert nem éppen egy boldog beszélgetés volt. Annyiról szólt, hogy megbeszéltünk, nem találkozunk és nem beszélgetünk többé, mert nem megy nekünk. Jiminnel is összvesztem, mert nem akartam neki elmondani, hiszen kiakadt volna. Nagyon szomorú voltam és hirtelen ötletként felvetettem Ji Nának mikor ideértünk, hogy igyunk egy kicsit. - meséltem el neki.
-Akkora egy faszok vagytok Jungkookal! - mondta kiakadva Taehyung mire elnevettem magamat - De komolyan! Ez hülyeség, rengeteg lehetőségeket lenne még!
-Nem, az a helyet Tae, hogy nem. Csak voltak esélyeink, de mindet elbasztuk. Soha nem éltünk a lehetőségekkel, folyamatosan csak veszekedtünk. Ő vitte a lányokat az ágyába én pedig összejöttem Jiminnel. Nem ment ez nekünk és nem is fog. - mondtam halkan és szomorúan -, Átmegyek Ji Náékhoz felhívni Jimint meg anyát, majd szólj ennek az álomszuszéknak. - mondtam Taehyungnak majd miután elköszöntünk egymástól elindultam barátnőm házához.By:10flower10
VOCÊ ESTÁ LENDO
Rose~ {Jungkook FF} BEFEJEZETT
FanficMin Hee, 16 éves lány akinek szülei nem igazán foglalkoznak vele ezért magának kellett egyedül felnőnie. Egy barátja van az iskolába, Ji Na akivel már-már testvérként tekintenek egymásra. Az iskolájában 7 fiú tűnik ki mindenki közül. A hét fiú elnev...