-Min Hee.. Én.. Hiányzol. Mármint.. Soha nem hazudtam neked, de Taehyung. Taehyung mondta, hogx hagyjalak ott, egyedül, mert, ha nem, akkor ő fog olyat tenni amit megbán ő is. Min Hee én annyira hü.. - folytatta volna, de közbe szóltam.
-Ji Na. Egyre válaszolj. Miért tette? - könnyeztem be.
-Nem bírt téged. Ráadásul elcsavartad Jungkook fejét így a bandából kicsit kizökkentetted. Szinte pezsgőt akart bontani amikor szakítottatok, de utána rájött, hogy én ott vagyok neked. Így megakart leckéztetni téged. - sóhajtott nagyot a végén.
-Beszélnem kell vele. - kezdtem megindulni a társaság felé, de Ji Na visszarántott.
-Ne! Ha megtudja, hogy elmondtam megdöglök. - kerekedtek ki szemei.
-Nem, Ji Na. Majd kitalálok valamit, de ezt akkor is meg kell beszélni! - ráztam a fejem.
A lány elengedett megkönnyebülten én pedig Jungkookék felé vettem az irányt.
-Megbeszéltétek? - suttogta Jungkook.
-Igen. Mindent tudok. - motyogtam.
-Taehyung. - fordultam a fiú felé.
-Mondjad! - vezette szemeit rám.
-Miért nem mondtad el? Miért nem mondtad el, hogy nem bírsz? - kérdeztem.
-Ki mondta, hogy nem bírlak? - nevetett kínosan.
Ránéztem felvont szemöldökkel amire ő cancogott egyet és belekezdett.
-Szerinted? Elmondom neked, mindenki ki áll melletted, én le leszek szidva és te nyersz. Nem voltál szimpi és nem akartam ezt kikiáltani, jó? Hiányzott a bandám amit te szétszakítottál. Ennyi. - mondta el egy szuszra.
-Tae, eszemben sincs titeket szétszedni. Hülye lennék. De, ha egyszer szerelmes lettem, nem tudok magamnak parancsolni. Figyu. Egyezünk meg abban, hogyha ennyire nem bírod a fejem, akkor én Ji Nával elvonulok és csak akkor beszélgetünk, ha fontos?! - mondtam.
-Nem. Nem ezt mondtam. Hanem.. azt, hogy nem lehetne, hogy mindig együtt beszélgetünk és mindig együtt vagyunk. Ezt szeretném. - tette kezeit zsebre.
-Rendben. - bólintottam.
---
Suli után megbeszéltük, hogy elmegyünk így a fiúk és én meg Ji Na a közeli erdőbe, hogy hülyéskedjünk. Ji Nával már vártunk a helyszínen mikor hirtelen valaki megfogta a vállam én pedig felsikítottam.
-Hülye! - ütöttem Jungkook vállába.
-Egy gyönyörű hülye gyerek. - vonogatta szemöldökét.
-Álmodban. - forgattam meg szemeim mosolyom közben.
-A tiédben nem? - kuncogott.
-Nem feltétlen. - nevettem.
-Srácok. - szólalt meg Yoongi.
-Igen? - kérdezte Ji Na.
-Mit csináljunk?
-Azt mondtátok van ötletetek. - fordultam Jungkook felé.
-Van. - kacsintott rám.
-Nem! - ütöttem tarkón a fiút aki felkiáltott majd felemelt és úgy szaladgált.
-Tegyél le Jeon! - ordítoztam míg a többiek nevetésben törtek ki.
Hála istennek le is tett majd ismét tarkón ütöttem a fiút.
-Na, komolyan, mit csináljunk? - szólalt meg Ji Na nevetve.
-Menjünk beljebb és nézelődjünk a...
-Vaagy! - vágott Hoseok Namjoon mondatába - felelsz vagy merszezzünk. Azon csak nevetni lehet.
Mindenki belegyezett majd leültünk egy farönkre.
-És mivel pörgetünk? - értetlenkedett Jimin.
-Min Heevél! - kiáltott fel Jungkook.
-Te szemtelen dió! - vágtam haramdjára is a fiúra aki egy felkiáltással jelezte fájdalmát.
-Nekem van üvegem! - eszmélt fel Jin majd elővette a tárgyat középre helyezte és pörgetett.
-Ji Na! - nézett a lányra akinek szemei kikerekedtek.
-Felelsz vagy Mersz? - kérdezte.
-Felelek. - húzta ki magát.
-Hányszor feküdtél le Taehyungal? - húzta fel szemöldökét perverzen.
-Egyszer. - hajtotta le fejét.
-És én erről mért nem tudom kisasszony? - nevettem.
-Hát.. ott szeretnél lenni a kövinél? - kuncogott.
-Isten ments. - tettem kezeim tiltakozóan.
-Na pörgetek! - nyúlt az üveg felé -, Jimin!
-Merek! - bólintott.
-Puszild meg a melleted levőt. - mosolygott sunyin.
Jimin lassan rámnézett majd nevetésben törtünk ki. Gyorsan nyomott egyet az arcomra majd jól ki is pörgetett.
-Merek, Chim! - paskoltam meg hátát, de amint kimondta a merést lesokkoltam.
-Feküdj le Jungkookkal!Hy people!
Itt van az új rész, remélem tetszik és várjátok a következőt! :))
By:10flower01
KAMU SEDANG MEMBACA
Rose~ {Jungkook FF} BEFEJEZETT
Fiksi PenggemarMin Hee, 16 éves lány akinek szülei nem igazán foglalkoznak vele ezért magának kellett egyedül felnőnie. Egy barátja van az iskolába, Ji Na akivel már-már testvérként tekintenek egymásra. Az iskolájában 7 fiú tűnik ki mindenki közül. A hét fiú elnev...