(Na górze ty)
Obudziłam się o 6.15. Dzisiaj jadę do Hogwartu. Bardzo się z tego powodu cieszę. Więc migiem wstałam z łóżka i pobiegłam do toalety. Umyłam się i przebrałam. Zeszłam na dół Katarina i rodzice już byli przy stole.
- Dzień dobry! - powiedziałaś radośnie.
- No dzień dobry. Cieszysz się, że do nowej szkoły pojedziemy? - zapytała Katarina.
-Owszem cieszę się ogromnie tylko zastanawia mnie czy ty będziesz na pierwszym roku czy już na drugim. - zastanawiało mnie to.
- Posłuchaj ja teraz będę przeniesiona na drugi już rok Profesor Dumbledore pozwolił mi tylko musze jeszcze pare rzeczy u niego zaliczyć. - powiedziała siostra i zaczęła jeść śniadanie.
- No to smacznego! - powiedział tata.
- Smacznego! - powiedzieliśmy chórem.
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Na peronie 9 i 3/4.
Weszłam do pociągu moja siostra znalazła już sobie koleżankę polubiłam ją ale chciałam posiedzieć sama i sobie pomarzyć o różnych rzeczach. Ten piękny spokój przerwały otwierające się drzwi.
Weszła do przedziału jakas dziewczyna o dosyć długich czarnych włosach i jasną twarzą podobną do "mopsa" prawie się zaśmiałś. Odezwałam się po chwili.
- Eghem jeśli koleżanko nie widzisz zajęte tu.
- Lepiej mi nie mów co mam robić. Ty zapewne nowa. Nigdy cię tutaj nie widziałam więc radzę ci na mnie uważać.- powiedziała wściekła. To na którym ona roku jest? Wygląda na pierwszy rok to nic dziwnego, że pierwszy raz mnie widzi.
- Haha uważć? Na kogo na takiego mopsa jak ty? Nie dzięki. I ja radzę uważć na mnie. A poza tym też jesteś na pierwszym roku to nic dziwnego, że pierwszy raz mnie widzisz. - mrugnęłam do niej.
"Bardzo miła koleżanka" opuściła przedział i zaczęłampatrzeć w krajobraz. Nie wiedziała co powiedzieć.
Nie minęło chyba z 20 minut i ponownie drzwi od przedziału sie otworzył. Myślałam, że to znowu ten mops ale po chwili ukazał się Malfoy tak już znam nazwisko zapytałam rodziców.
- Kogo moje piękne oczy widzą - zapytał Malfoy.
- Hmm no nie wiem. - udawałam, że się zastanawiam.
- Ale ja wiem kogo ty widzisz.
- No to słucham kogo ja widzę? - zapytałam.
- Widzisz najprzystojniejszego, bardzo mądrego, uwielbianego przez dziewczyny. Czyli ja Draco Malfoy.
- Haha najprzystojniejszego i do tego mądrego. Weź nie przesadzaj na Pokątnej pokazałeś jaki jesteś mądry. - wyszłam z przedziału.
CZYTASZ
Twoja przygoda z Draco Malfoyem.
FantasíaZapewne znasz Harrego Pottera i jego przygody. Zatem teraz poznasz Natashe która wcieli się w główną bohaterkę tego opowiadania i przeżyje w Hogwarcie wiele przygód tych wesołych i smutnych. Czy jej wróg może być jej kimś bliskim? Czy stanie po sil...