Twoja przygoda z Draco

3.3K 102 1
                                    

Od tygodnia jestem dziewczyną Draco. Trochę dziwnie się czuję ale mimo tego go kocham. Przyjaciele a  zwłaszcza Blaise się mocno zdziwili, czarnoskórny przyjaciel (Chodzi o Blaise) już zaczął rozmawiać o ślubie i dzieciach.. oczywiście Draco walnął go łokciem w ramie za to.
~~~~~~~~~~~~
Właśnie siedzimy w Wielkiej Sali i jemy śniadanie. Z racji tego,że nie mieliśmy okazji pobawić się w chowanego postanowiliśmy ten plan zrealizować dzisiaj wieczorem.
Dzisiaj jest piątek z tego powodu bardzo się cieszę,bo możemy do późna się bawić a na następny dzień wstać o której chcemy.
Wracając do Draco odkąd jesteśmy razem jest bardzo kochany,oczywiście tylko dla mnie, pozostałych traktuje tak jak wcześniej. Raz gdy Potter mnie zaczepił,bo chciał się gdzieś umówić czy coś to Malfoy oczywiście musiał powiedzieć,że ze szlamami się nie zadaje i,że ja jestem jego dziewczyną. Czasami jest zbyt zazdrosny ale przynajmniej wiem,że mu na mnie zależy.
Dzisiaj mamy cztery lekcje.
2x eliksiry, wróżbiarstwo i starożytne runy. Piątek lubię najbardziej,bo najlepsze w tym dniu są lekcje może poza wróżbiarstwem.
~~~~~~~~~~~~~~~~~
Lekcja: eliksiry.
Pierwszą godzinę Snape dawał z książki  jakieś zadania i robiliśmy notatkę. Teraz na drugiej lekcji mamy zrobić eliksir miłosny. Jestem w parze z Draco oraz z Pansy.
Draco prawie cały czas prawi mi komplementy przez co trochę wkurza to Pansy.
(Pansy)- Gołąbki.. nie wiem czy wiecie ale teraz jest lekcja i mamy zrobić eliksir,i to RAZEM.- Na ostanie słowo dała nacisk przez co lekko się zaśmiałam a Malfoy przestał ze mną "filtrować'' i zajął się pracą.
Na całe szczęście zdążyliśmy na czas.. szkoda tylko, że Blaise z nami w grupie nie było.
Po lekcjach eliksirów Draco zabrał mnie na błonie.
(Draco)- Cieszę się,że cię mam. Bardzo cię kocham.- Powiedział i delikatnie mnie pocałował a ja odwzajemniłam pocałunek.
(Ja)- Draco to ja się cieszę,że cię mam, i nie bo ja bardziej.- Powiedziałam i łobuziarsko się uśmiechnęłam.
(Draco)- Nie drocz się ze mną,bo wiesz jak jest.- Pocałowaliśmy się i poszliśmy na ostatnie dwie lekcje.
~~~~~~~~~~~~~~~~~
Po lekcjach.
Gdy już zjedliśmy obiad posiedzieliśmy w Pokoju Wspólnym. Chwilę rozmawialiśmy o naszej wspólnej zabawie w chowanego a później zmieniliśmy temat.
Po godzinie siedzenia w Pokoju Wspólnym byłam trochę zmęczona. Powiedziałam Astori, Pansy, Blaiso'wi i Draco, że pójdę się położyć,żeby odpocząć na dzisiejszą noc.
(Draco)- Kochanie wszystko z tobą dobrze?- Zapytał troskliwie.
(Ja)- Draco.. nie musisz się martwić.. po prostu jestem zmęczona. Gdy się położę na godzine już będę wypoczęta.- Wstałam z kanapy dając buziaka w policzek Dracono'wi.
Gdy weszłam do swojego pokoju położyłam się i zasnęłam.

Za błędy ortograficzne przepraszam.
Wyczekujcie kolejnego rozdziału który prawdopodobnie pojawi się jutro bądz pojutrze. 💓
Uwaga!
Zaczęłam pisać nowe opowiadanie które pierwsze rozdziały pojawią się niedługo. Zradzę tylę, że to będzie dorosłe życie Angeli i Draco.
Tytuł opowiadanie będzie reprezentował się "Odnowiona miłość". Mam nadzieję,że Wam się spodoba! 💘

Twoja przygoda z Draco Malfoyem.Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz