Twoja przygoda z Draco

3.3K 109 8
                                    

Szłam sobie właśnie na lekcje. Przez przypadek na kogoś wpadłam.
(Ja)- Przepraszam zamyśliłam się.-powiedziałam nie patrząc na kogo wpadłam.
(Draco)- O czym tak myślisz? Bądź o kim?-zapytał się chłopak. No masz wpadłam na Draco nie powiem mu, że o nim myślałam.
(Ja)- A to ty. Tak myślałam co będzie dzisiaj na obiad.
(Draco)- Na prawdę lepszej wymówki nie wymyśliłaś?
(Ja)- To nie wymówka.
(Draco)- Jak tam chcesz ja wiem swoje.- chłopak się oddalił a ja weszłam do sali.
Mam nadzieję, że on nic nie podejrzewa o tym, że się w nim zakochałam. Sama nie wiem jak do tego doszło.

~~~~~~~~~~~~
Lekcje bardzo szybko minęły może dlatego,że mieliśmy tylko 5 lekcji.
Jestem na obiedzie i rozmawiam z przyjaciółmi.
(Blaise)-Może dzisiaj wieczorem zabawimy się prawda i wyzwanie?- zapytał.
(Pansy)-Mi tam pasuje.
(Ja, Astoria)-Mi też.-reszta też potwierdziła,że podoba im się pomysł.
(Blaise)-Dobra to po kolacji przyjdzcie do naszego dormitorium.

Godzina 16:40
Siedzimy z dziewczynami w swoim dormitorium. Pansy i Astoria gadają o jakimś chłopaku ze szkoły natomiast ja rysuję moją sowę.
Postanowiłam,że bedę okołi 18:00 pójdziemy na kolacje po czym trochę się ogarniemy i pójdziemy do chłopaków.
~~~~~~~~~~~~~
W Wielkiej Sali.
Dyrektor ogłosił,że będzie konkurs śpiewania. Chciałam spróbować więc zaczne układać tekst tym razem po Rosyjsku. (W mediach macie piosenke).
Potrzebna mi osoba z męskim głosem. Poszukam kogoś później.
Gdy wszystko już miałam napisane postanowiłam w dormitorium na szybko zaśpiewać.
Gdy skończyłam śpiewać dziewczyny zaczęły klaskać.
(Pansy)-Jaki ty masz piękny głos!
(Astoria)- Powinnaś zgłosić się na ten konkurs.
(Ja)-Dziękuję za miłe słowa. Tak postanowiłam,że wezmę udział.
(Astoria)- Dobre połączenie angielski z rosyjskim.
(Ja)-Dziękuję. Tak na szybko napisałam ale niektóre fragmenty poprawię.
(Pansy)- Na prawdę jak na początek nieźle.-uśmiechnęłam się do przyjaciółek.
Cieszę się, że im się podoba.

~~~~~
Przepraszam za wszelkie błędy ortograficzne.
Następny rodział może się pojawić dzisiaj bądź jutro. 💎

Twoja przygoda z Draco Malfoyem.Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz