Twoja przygoda z Draco

3.3K 100 15
                                    

Dni mijały szybko. Za 2 dni ma odbyć się konkurs śpiewania a ja jeszcze żadnego chłopaka nie znalazłam który mogłby zaśpiewać. Pomyślałam o moim dawnym znajomym. Katherina mi go raz przedstawiła nawet fajny typ. Ma brązowe włosy, oczy w kolorze czekolady, wysportowany idealny kandydat na chłopaka dla siostry.
Pójdę do niego po obiedzie i zapytam się. Oby się zgodził.
~~~~~~~~~~~~
Cały obiad myślałam o tym czy się zgodzi czy też nie. Jak się nie zgodzi to kogo ja wezmę? Mam nadzieję,że Katherina mi pomoże go przekonać.
Z moich rozmyśleń wyrwał mnie Draco.
(Draco)-Mała czemu nic nie jesz?- zapytał.
(Ja)- E.. do mnie to?
(Pansy)- A jak myślisz? Tylko ty nie jesz.
(Ja)- Ale ja nie jestem mała!
Astoria i Pansy wybuchły śmiechem.
(Draco)- Jak to nie?- udawał zdziwionego.- Jesteś w tym gronie najmniejsza.
Dopiero teraz zdałam sprawę,że to zawsze ja muszę podnosić góre głowę żeby mieć kontakt wzrokowy.
(Ja)-A no racja.
Zaczęłam jeść i szybko poszłam z wychodzącą Katheriną.
(Ja)-Katherina!
Dziewczyna się obróciła w moją stronę i się uśmiechnęła.
(Katherina)-Hej siostrom. Co tam?
(Ja)-Hej. Wszystko w porządku,mam sprawę.
(Katherina)- Jaką?- zapytała lekko zaciekawiona.
(Ja)-Bo jest ten konkurs śpiewania.-przerwała mi.
(Katherina)- O rany! Ty weźmiesz w tym udział no w końcu!- cieszyła się.
(Ja)-Tak postanowiłam spróbować. Problem jest taki,że potrzebny jest mi męski głos i pomyślałam czy może Mitchell by mi nie pomógł.
(Katherina)-Nie bój się. Pogadam z nim na pewno się zgodzi.
(Ja)- Dziękuję.- Przytuliłam ją. Na Katherinę zawsze polegać mogę.-Jak będziesz znała już odpowiedź proszę przyjdź mi o tym powiedzieć.
(Katherina)-Nie ma sprawy. Ja już lecę do dormitorium.
Pożegnałam się z siostrą i poszłam do swojego dormitorium. Mam nadzieję,że się zgodzi.

• Mniej więcej wygląd Mitchella.

• Mniej więcej wygląd Mitchella

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.
Twoja przygoda z Draco Malfoyem.Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz